Білімділер поралы

Натюрморт жанрының шығармашылық композициясы

Атырау облысы, Жылыой ауданы, Құлсары қаласы,
Құлсары балалар өнер мектебі
Кескіндеме пәнінің мұғалімі Елтезерова Нұргүл Қадірқызы

Пәні: Кескіндеме.
Сыныбы: 3 «а» сынып.
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Оқушылардың шығармашылық қабілетін арттыруда стильдеу амалына композиция заңдылықтарын қолдану.
Дамытушылығы: Оқушылардың қиялдауын, ойлау қабілетін дамыту.
Тәрбиелілігі: Оқушыларды ізденуге, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Түрі: Нәрсеге қарап сурет салу.
Көрнекілігі: Плакаттар, суреттер, кітаптар, мультимедиялық тақта, проектор.
Құрал - жабдықтар: ҚағазА3, гуашь, акварель, маркер, қарындаш, өшіргіш, палитра, балауыз шам, майлы қарындаштар, үтік.
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру бөлімі – 2минут;
2. Өткен сабақтарды қайталау - 8минут;
3. Тәжірибелік кезең – 20минут;
4. Сабақты бекіту – 10минут;
5. Бағалау, қорытынды – 5 минут.

1. Ұйымдастыру бөлімі.
Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.
2. Өткен сабақтарды қайталау сұрақтары:
1. Сабағымыздың тақырыбы қандай?
«Натюрморт жанрының шығармашылық композициясы».
2. Берілген тапсырма қандай?
Түсі мен формасы әртүрлі нәрседен құралған тақырыптық натюрморттың этюді.
3. Ал мақсат қандай, әдеттегі тапсырмалардан ерекшелігі барма?
Мақсатымыз натюрмортты стильдеу әдісімен немесе басқа да әдістермен түрлі техникада бейнелеуіміз керек.
4. Стильдеу дегеніміз не өзі?
Стильдеу – шығармашылықта нәрсені әсіреңкілеп бейнелеу, оның пішінін, түрін, түсін өзгерту, бірақ сол нәрсенің түпкі болмысын сақтап қалу керек.
5. Стиль сөзінің мағынасы қандай, басқа тағы қандай салаларда кездеседі?
Стиль сөзінің ғылымда көптеген түсінігі бар. Латын тілінен аударғанда «жазу желісі» деген мағына береді. Өнердің барлық саласынан кездестіруге болады. Мысалы, музыка, би, кино, театрда да, бейнелеу өнерінің барлық түрлерінде стильдеу әдісі бар.
3. Тәжірибелік кезең.
Оқушылар өткен сабақтарда бастаған жұмыстарын аяқтайды. Әр оқушы әртүрлі стильде, әртүрлі техника орындайды. Мысалы, энкаустика, пуантилизм, кубизм, абстракцизм, декор және т. б. Әр оқушы өзі бейнелеп жатқан әдіс жайында қысқаша түсінік береді.
4. Сабақты бекіту.
Сабақты бекіту үшін оқушылармен «Супер лото» ойынын ойнаймыз.
Ойынның шарты: Әр оқушыға лотерея билеттері таратылады. Алдымен сыйлық қойылады да, қоржыннан лотерея нөмірі суырылып, сұрақ қойылады. Егер оқушы жауап берсе, сыйлықты ұтады, ал жауап бермесе сыйлық келесі тиражға қалады.
«Супер лото» сұрақтары:
1. Декор сөзінің мағынасы қандай?
Декор – латынша "сәндеу" деген мағына береді.
2. Стилизация дегеніміз не?
Стилизация - нәрсені әсіреңкілеп бейнелеу, оның пішінін, түрін, түсін өзгерту, бірақ сол нәрсенің түпкі болмысын сақтап қалу.
3. Пуантилизм дегеніміз не?
Пуантилизм – пуант деген француз тілінен аударғанда "нүктемен жазамын" деген мағына береді. Алғаш фран. суретшісі Жорж Сера (1859 - 1891) осы әдіспен бейнелеген.
4. Кубизм дегеніміз не?
Кубизм – куб фр."төртбұрыш" деген мағына береді, яғни геометриялық пішіндерге ұқсатып бейнелеу. Алғаш кубист суретші испандық Пабло Пикассо (1881 - 1973).
5. Абстракционизм дегеніміз не?
Абстракционизм – лат."кесемін, жоямын" деген мағына береді, шынайы бейнелеуден бас тартып, тек геометриялық пішіндер, өрнек, түс, дақ, рең арқылы бейнелеу әдісі. Алғаш абстракционист Василий Кандинский (1866 - 1944).
6. Қазақ халқымызда стильдеу әдісі қашан дамыған?
Халқымыз стильдеу әдісін өте ерте заманнан қолданады, оған дәлел біздің ою өрнегіміз. Өсімдік, жануар тектес, геометриялық, космогониялық ою өрнектер осы стильдеу әдісі арқылы бейнеленген.
7. Реализм дегеніміз не?
Реализм дегеніміз – латынша "шынайы" деген мағына береді. Өмірді, қоршаған ортаны бүкпесіз шынайы бейнелеу. Мысалға халқымыздың ұлы суретшісі Әбілхан Қастеевті (1904 - 1973) айтуға болады.
Суперойын: Энкаустика дегеніміз не?
Энкаустика - грекше "күйдіру, еріту" деген мағына береді. Алғаш энкауст - суретшілер Ежелгі Египеттіктер.
5. Бағалау, қорытынды.
Оқушылардың жұмыстары тізбектеле қойылып шағын көрме жасаймыз. Әр оқушы өз пікірін береді. Сонымен қатар жалпы сабаққа атсалысып отырған оқушылардың еңбектері ескеріліп бағаланады.
Бүгінгі сабақты қорыта келіп, стильдеу әдісіне байланысты халқымыздың мына бір мақалы сәйкес келеме деп тұрмын,
«Қазаншының еркі бар,
Қайдан құлақ шығарса», дегенмен өмірдегі өз болмысымызды, әр нәрсенің болмысын, шынайылықты ұмытпайық дегім келеді.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Бәйге бөлімі
  • Республиканың 1965 - 1985 жылдардағы қоғамдық - саяси өмірі

    Республиканың 1965 - 1985 жылдардағы қоғамдық - саяси өмірі жеке, жұптық, топтық жұмыс жасай отырып, өздігінен білім алады
  • Қазақстандықтар Ұлы Отан соғысы жылдарында

    Ұлы Отан соғысы жайлы түсініктерін кеңейте отырып, жеңістің оңайлықпен келмегеніне көздерін жеткізу және шығармашылық жұмыспен шұғылдануына бағыт беру.
  • Наурыз мейрамы

    Наурыз және қазақ халқының басқа да ұлттық мерекелері туралы оқушыларға жалпылама мәлімет бере отырып, мерекелердің маңызын ұғындыру.
  • Қаратпа сөз

    Қаратпа сөз туралы топтастырылған ұғым қалыптастыруға мүмкіндік жасау; оқушылардың өз бетімен жұмыс істеуі арқылы теориялық ойлауын, сөйлеу тілін дамыту; ұйымшылдыққа, достыққа, адамгершілікке ...
  • Би музыкасы

    Қазақ халқының салт - дәстүріндегі бидің алатын орны, Шара Жиенқұлованың өмірімен және билерімен танысу. Оқушылардың музыка пәніне қызығушылығын дамыту, сүйіспеншілігін ояту арқылы әсемдікке ...
  • Microsoft Word редакторының графикалық мүмкіндіктері

    Microsoft Word редакторының графикалық мүмкіндіктерін көрсете отырып түсіндіру. Оқушылардың ойларын дұрыс тұжырымдап сұрақтарға қорытынды жасай білуге үйрету, өз ойын еркін жеткізе білу
  • Спортпен айналысамыз

    Берілген материалдың мағынасын түсінеді, сөздерді жіктейді, есімдіктерді, демеулік шылауларды атап, мысалдар келтіре алады.
  • Қош келдің – әз Наурыз!

    Наурыз қазақтың ұлттық мейрам екенін ашып көрсету; балалардың санасына халқына деген мақтаныш сезім ұялату; мерекеге байланысты ұлағатты сөздердің мағынасына қарай балаларды адамгершілікке, елін, ...
Үздік жаңалықтар
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 26
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 26
Роботтар: 3
Соңғы пікірлер
  • aiboll
    Жазған: aiboll
  • БГК
    Жазған: БГК
  • Венерок
    Жазған: Венерок
  • guizira1983
    Жазған: guizira1983
  • Кеулимжай
    Жазған: Кеулимжай
  • Арнұр
    Жазған: Арнұр
    Мына жаңалықта: Қимылды ойындар
  • ALTUH79
    Жазған: ALTUH79
  • Aiman Bolatbek
    Жазған: Aiman Bolatbek
  • Гүлнар Жолдасова
  • aiboll
    Жазған: aiboll
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика