Білімділер поралы
загрузка...

Бейнелеу өнерінен тест 5-сынып

Бейнелеу өнері 5 сынып
1 - тоқсан І нұсқа

1. Ертедегі өнер жауһарлары Альтамира үңгірінен тапқан археолог кім?
А) Марселино Саутуола
Ә) К. Ақышев
Б) Қ. Сатпаев
2. Ерте дүние адамдарының ғұрыптың діни сенімдеріне жататын сурет
А) «Күн адамы»
Ә) «Мамонт»
Б) «Бұғы»
3. Қазақ жеріндегі жартастағы суреттер қай өңірлерде орналасқан?
А) Атырау, Жем өзені
Ә) Орал, Сахара
Б) Маңғыстау, Қапшағай
4. Есіктен табылған «Алтын киімді адам» қай ғасырға жатады?
А) Б. з. б ІІІ Ғасыр
Ә) Б. з. б. V ғасыр
Б) Б. з. V ғасыры
5. Орынборда кадет корпусын бітірген «Тезек төре», «Қырғыздардың ат баптауы», «Би Сартай шығармаларының авторы»
А) Ә. Қастеев
Ә) Қ. Телжанов
Б) Ш. Уәлиханов
6. Қазақтың алғашқы кәсіби суретшісі
А) Ш. Уәлиханов
Ә) Ә. Қастеев
Б) О. Тақсықбаев
7. «Мұз айдыныда», «Түркісіб», «Абай» шығармаларының авторы кім?
А) Ә. Қастеев
Ә) Х. Наурызбаев
Б) М. Кенбаев
8. Орынбор облысында дүниеге келген «Атамекен», «Бостандық» картиналарының авторы
А) О. Тақсықбаев
Ә) М. Кенбаев
Б) Қ. Телжанов
9. Қ. Телжановтың шығармаларын ата:
А) «Қызыл албырт күз»,«Қазақ әйелі», «Менің әнім»
Ә) «Атамкен», «Бостандық», «Көкпар»
Б) «Шопан әні», «Әңгіме», «Көктем»
10. Молдахмет Кенбаевтің шығармалары:
А) «Әңгіме», «Шопан әні»
Ә) «Ж. Жабаев», « Амангелді»
Б) «Шол даладағы канал», «Қазақ әйелі»
11. А. Ғалымбаеваның шығармаларын атаңдар:
А) «Қазақ мадоннасы», «Менің қаламда»
Ә) «Натюрморт», «Дәмді шәй»
Б) «Көктем», «Қызыл албыртты күз»
12. О. Тақсықбаевтің шығармаларын атаңдар:
А) «Ш. Уәлиханов», «Абай», «М. Әуезов»
Ә) «Натюрморт», «Дәмді шәй»
Б) «Қазақ әйелі», «Шөл даладағы канал», «Көктем»
13. Портрет дегеніміз қандай шығарма?
А) Табиғатты бейнелеу
Ә) Адам келбетін бейнелеу
Б) Кампазициялық сурет
14. Пейзаж дегеніміз не?
А) Табиғатты бейнелеу
Ә) Адам келбетін бейнелеу
Б) компазициялық сурет
15. Суретшінің парта қызметін атқаратын құралы:
А) Мольберт
Ә) тақта
Б) ақ қағаз
16. Біз қолданып жүрген қарындашты тапқан ғалым:
А) И. Репин
Ә) Л. Да Винчи
Б) Н. Конте
17. Графикалық суретттерді салуға арналған құралдар:
А) Қарындаш, көмір, сангина, соус, пастель
Ә) қарындаш, анварель, пастель
Б) қарындаш, сангина, гуашь, тушь
18. Соусты кеңінен пайдаланған суретшінің бірі:
А) Л. Винчи
Ә) И. Кромской
Б) Э. Дега
19. Тұтас көру дегеніміз не?
А) Бейнелейтін дененің қандай да болсын бір қырынан қарай отырып, көрінбейтін жағын толық көз алдыңа келтіру
Ә) Бейнелейтін денені тек бір жағынан бейнелеу
Б) Бейнелейтін денені тек алдынан бейнелеу
20. Перспектива латынның қандай сөзінен шыққан?
А) “тұтас көру”
Ә) “тасадан көру”
Б) “ жиектен көру”
21. Параллель сызықтар алыстаған сайын алыстаған сайын олар...
А) Бір нүктеде қиылысады
Ә) олар кішкентай болып көрінеді
Б) олар көрінбейді
22. Қандай да бір затқа мол түсіп тұрған жерін не дейміз?
А) жылт
Ә) жарық
Б) жартылай жарық
23. Жарық сәулесі затқа аса көп түскен кезде шағылысқан жері
А) жылт
Ә) жарық
Б) жартылай жарық
24. Жартылай жарық деп нені айтамыз?
А) қандай да бір затқа сәуленің мол түсіп тұрған жері
Ә) жарық сәлесі қатқа аса көп түскен кезде шағылысқан жері
Б) сәуле затқа тура емес, көлбеу түсіп, содан пайда болған жарық
25. Сақ – скифтер мәдениетіне тән ағымның түрі
А) “ өсімдіктер”
Ә) “ аспан әлемі”
Б) “аң бейнесі”

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
  • 100
барлық дауыс бергендер: 1
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Үздік жаңалықтар
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 52
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 52
Роботтар: 2
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика