Білімділер поралы
загрузка...

Жазық жақты нәрселердің аксонометриялық проекциялары

Жазық жақты нәрселердің аксонометриялық проекциялары
Оқу - тәрбие істерінің мақсаттары мен міндеттері:
1. Білімділік: Оқушыларға жазық жақты нәрселердің фронталь диметриялық және изометриялық проекцияларын салуды үйрету. Нәрсенің аксонометриялық проекциясын тұрғызу үшін Хₒ, Уₒ, Zₒ координат осьін орындауды және деталь сызбасын салудың жалпы кезеңдерін ретімен үйрету.
2. Дамытушылық: Жазық жақты нәрселердің сызбаларына қарап, кеңістікте көз алдарына елестетіп, оның пішінін толық талдай алуға үйрету, яғни нәрсенің сыртқы және ішкі көріністері мен ерекшеліктерін түсіну, тиісті білімдерін дамыту.
3. Тәрбиелік: Әдемі сызба сала білуге, салынған сызбаны түсіне білуге, тиянақтылыққа, ұқыптылыққа, дәлдікке, әсемдікке тәрбиелеу.
Құрал - жабдықтар: Координата жүйесінің макеті, дәптер, сызба аспаптары, жиналмалы кубиктер т. б.
Сабақтың типі: Оқу материалдарын бекіту сабағы.
Сабақ түрі: Аралас сабақ.
Сабақтың әдісі: Сын тұрғысынан ойлау.
Сабақ үш бөлімнен тұрады: 1. Қызығушылықты ояту.
2. Мағынаны ажырату.
3. Ой толғаныс.

Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі.
- оқушыларды түгелдеу
- оқушылардың сабаққа дайындығын қадағалау
- оқушылардың зейінін сабаққа аудару.

І. Қызығушылықты ояту.
2. Топқа бөлу
а) «Үшбұрыш» тобы
ә) «Төртбұрыш» тобы
оқушылар өз тобының атын қорғайды.

3. Үй тапсырмасын тексеру.
Жазық фигураның аксонометриялық проекциясы. 3 - кесте. Алтыбұрыш сызбасы
2. Сөзжұмбақ «Проекция»
* Сызбаларда бұрыштарды өлщеу және салу үшін қолданылатын құрал.
(транспортир)
*Қорапқа салынған сызу аспаптарының жиынтығы. (даярша)
*Қисық сызықтарды сызу үшін қолданылатын шаблон. (лекало)
*Сызу барысында параллель сызықтарды жүргізу үшін қолданылатын, бекітелген ролигі бар сызғыш. (рейсшина)
*Симметрия осьтері болып табылатын осьтік сызықтарды, сондай-ақ доғалар мен шеңберлердің центрін сызатын жіңішке сызық. (штрихпунктир)
*Егер нәрсенің кескінін салуға көмектесетін проекциялаушы сәулелер бір нүктеден шығатын болса, мұндай проекция қалай аталады?. (центрлік)
*Бақылаушының бүйір жағынан орналасқан жазықтық қалай аталады (профиль)
*Детальдың екі жағы бірдей (симметрия)
т р а н с П о р т и р
д а я Р ш а
л е к а л О
р Е й с ш и н а
ш т р и х п у н К т и р
Ц е н т р л і к
п р о ф И л ь
с и м м е т р и Я

ІІ. Мағынаны ажырату.
4. Өткен тақырыпты қайталау.
- аксонометриялық проекциялар осьтері қалай орналасады?
- сызбаны орындағанда изометриялық және фронталь диметриялық проекциялардағы осьтердің бойына қандай өлшемдер түсіріледі?
- аксонометриялық проекцияларды салудың жалпы кезеңдерін ретімен атаңдар.

5. Жаңа білімді қалыптастыру.
Нәрсенің алдынғы көрінісін мысалға алып, жазық жақты нәрселердің аксонометриялық проекцияларын салудың тәсілін қарастырайық.
Өткен тақырып бойынша тік бұрышты изометриялық проекция мен қиғашбұрышты фронталь диметриялық проекцияны салу ережелері жалпы алғанда бірдей екендігін көрдік. Олардың айырмашылығы осьтердің орналасуында және фронталь диметриялық проекциядағы у осінің бойына салынатын кескіндердің өлшемінде.
Аксонометриялық проекцияларды салуда:
1. Осьтерді жүргізеді. Нәрсенің нақты өлшемдерін: биіктігін z осінің бойына, енін х осінің бойына түсіріп, алдынғы жағына салады.
2. Мұнан шыққан фигура төбелерінен қырларды у осьіне параллель жүргізеді. Олардың бойына нәрсе қалыңдығының өлшемдерін: фронталь диметриялық проекция үшін екі есе кішірейтіліп, ал изометрия үшін нақты өлшемін салады.
Осыдан шыққан нүктелер арқылы нәрсенің алдыңғы жағының қырларына параллель түзулер жүргізеді.
3. Артық сызықтарды өшіріп тастайды. Көрінетін контурды бастыра жүргізіп, өлшемдерді түсіреді.
Нәрсенің өлшемдерін аксонометриялық проекцияға түсіргенде шығарма сызықтар аксонометриялық осьтерге параллель, ал өлшем сызықтары өлшенетін кесіндіге параллель жүргізіледі.

ІІІ. Ой толғаныс
6. Жаңа білімді бекіту.
Венн диаграммасы. «Аксонометриялық проекциялар»
Фронталь диметриялық проекция мен изометриялық проекцияның айырмашылығы мен ұқсастықтарын дәптерге орындау.

7. Сабақты қорытындылау.
- тақырып бойынша сұрақтар қою;
- жұмыстарын тексеру;
- бағалау
8. Үйге тапсырма: Пішім А4 - ке жазық жақты нәрселердің аксонометриялық проекцияларын сызу.

Қызылорда облысы, Шиелі ауданы
№45 «Ақ Орда» мектеп - гимназиясының
жоғары санатты бейнелеу пәнінің мұғалімі
Шаймерден Азатхан Серікұлы
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Үздік жаңалықтар
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 158
Қолданушылар: 1
Қонақтар: 157
Роботтар: 3
гулсагат
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика