Білімділер поралы
загрузка...
загрузка...

Қысқы пейзаж

Мақсаты: Қысқы табиғат көрінісін көре білуге баула. Қыс айларындағы табиғат өзгерістерін, құбылыстарын бейнелеуге үйрету.
Дамытушылық: бояу түстері арқылы оқушылардың ой өрісін, қиялын дамыту, шығармашылық қабілеттерін өрістету.
Тәрбиелік: табиғат көріністерін бейнелей отырып табиғатты аялауға, жерін сүюге, қорғауға тәрбиелеу. Көрнекіліктер: қыс көрінісі бейнеленген плакаттар, суреттер, интерактивті тақта, слайдтар. Құралдар: форматА4, бояулар, қарындаш, қылқалам.
Түрі: аралас
Әдісі: түсіндіру, көрсету, сұрақ - жауап. бейнелеу жұмыстары, ойын элементтері, блум таксономиясы
Пәнаралық байланыс: әдебиет, математика, жаратылыстану.
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру. 2 – мин Амандасу, түгендеу. Топқа бөлу.
Психологиялық дайындық. Күндей жарқырап, айдай арайлап, жұлдыздай жадырап, судай таза көңілмен сабағымызды бастаймыз.

II. Білу. Үй тапсырмасын тексеру. 2 - мин «Көпір» (Сұрақ - жауап арқылы өткен тақырыптарды тексеру)
1. Бейнелеу өнері неше түрге бөлінеді?(графика, кескіндеме, мүсін, сәндік қолданбалы өнер, дизайн)
2. Құрастыру, үйлестіру қалай аталады?(композиция) 3Бейнелеу өнерінің жанрларын ата? (натюрморт, портрет, пейзаж, анималистік) 4Симметрия, асимметрия дегенді қалай түсінесің? 5 Адамның өз келбетін өзі бейнелеуі қалай аталады? Жұмыстарын қарау. Жеке қабілетті оқушыларға тапсырма берілген. (жұмыстарын тақтаға іліп қорғау)

III. Түсіну. Жаңа сабақ. 5 - мин Ребус шешу.(қызығушылығын ояту) Жауабы: Пейзаж. Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: пейзаж. Пейзаж дегеніміз не? (табиғатты бейнелеу) Ал табиғат дегеніміз? (бізді қоршаған орта) Табиғаттың өзгеруі неге байланысты?(табиғат құбылыстарына, жыл мезгілдеріне) Жыл мезгілдерін, айларын кім атайды? (күз, қыс, көктем, жаз, ай аттарын атау) Қазір қай мезгіл?(қыс)

Мұғ: Бүгінгі сабағымызда қыс мезгіліне тоқталамыз. Қыс қызықтарын не жетсін? Достарыңмен уақытты көңілді өткізетін тамаша ғой. Олай болса кәне қыста қандай ерекшеліктер, қызықтар болады, бөлісейік.(оқушылардың ойлары. Қар лақтырып ойнау, аққала жасау, шанамен сырғанау, аққала жасады) 17 - ғас бастап пейзаж жеке жанрға айналды. Қытайда Жапонияда, Европада дамыған. Пейзаж - табиғат көрінісін бейнелейтін көркем шығарма.(Қыс туралы бейнефилмге назар аударайық 2 - мин)

IY. Қолдану. Өзіндік жұмыс. 20 - мин(Үш топқа конверт үлестіріледі. Өлең жолдарын оқып, қандай уақыт екенін тауып сурет салу) I - таңғы II - күндізгі III - кешкі (Оқушылар берілген тапсырманы орындайды, салған суреттерін тексеріп, көмек керек болса көмектесу) Сурет салу неше кезеңнен тұрады (3 кезеңді еске түсіру)
1 - тапсырма «Қылқалам шебері» «Жұптық тапсырма»
2 - оқушы Балықтың суретін түрлендіріп, жалғастырып салу.
2 - оқушы Тақтада түрлі - түсті бормен пейзаж салады
2 - оқушы А - 4форматқа «Өзің бояп ал»деген шығарма беріледі. Түстік шешімін тауып бояу керек.
2 - оқушы Сурет беріледі соған қарап шағын әңгіме құрастыру.
2 - оқушы А - 4форматқа қиылған суреттерді құрастыру арқылы пейзаж жанрын апликациялау.
2 - оқушы Үйдің суретін түрлендіріп, жалғастырып салу.
2 - оқушы Қыс туралы эссе жазу.
2 - оқушы Гүлдердің суретін түрлендіріп, жалғастырып салу.(Сергіту сәтін орындау)

2 - тапсырма «Тізбек» Абай Құнанбаевтың «Қыс» туралы өлеңін жатқа жалғастырып түгел айтып шығу керек.

Y. Талдау Мәтін бойынша елестетіп сурет салу.

YI. Жинақтау. «Сәйкестендіру» тесті Жеке жұмыс.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 485
Қолданушылар: 6
Қонақтар: 479
Роботтар: 4
aiko79 togzan Улыкбек жуманкуловна Самал Gulaiym
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика