Білімділер поралы

Сиқырлы сурет сырлары

Сиқырлы сурет сырлары
Мақсаты: оқушыларға сурет туралы мағлұмат беру. Сергіту арқылы бояу сырларымен таныстыру. Суретке деген қызығушылықтарын ояту.
Көрнекілігі: бояу қарындаштар, акварель, ақ қағаздар, түрлі - түсті қағаздар.

Өту барысы:
1. сурет туралы түсінік беру
2. Шаттық шеңбері
3. Өз қалауымызда сурет салу
4. Сергіту сәті. «Кемпірқосақ ойыны»

1. Сурет әртүрлі бояулармен: акварельмен (қағазға немесе картон), майлы бояумен (холстқа, картонға, ағашқа), пастельмен (ерекше түрлі - түсті қарындаштармен қағазға немесе картонға) салынады.

2. Шаттық шеңбері
Қолға қалам аламыз,
Әуеде сурет саламыз.
Ән айтамыз, би билеп
Күн сәулесін саламыз.

3. Балалар, біз бүгін (Суретті бояу) деген тақырыпта жұмыс дәптеріне берілген тапсырмаларды орындаймыз.
Суретті бояғанда өте тиянақты, әдемі,
Бояудың түсін ажырата білуге дағдыландыру. Мысалы, тақырыпта
(Күзгі жемістер) деп берілсе,(Алманың түсі -
Қызыл, шиенің түсі – қызылқүрең), т. б. сол
Сияқты әрбір суретті бояр алдында түстерге мұқият зейін қою керек. Әуелі өзіміз қалауымызша сурет салып, сонан соң тапсырмаларды орындаймыз.

4. Сергіту сәті. Кемпірқосақ ойыны
Барлығымыз ортаға шығып дөңгеленіп турамыз, әр оқушы бір бірлеп 1 - 7 аралығындағы сандарды айтып шығады. Ортаға түрлі түсті қағаз қиындыларын тастаймыз.
Мысалы, Мұғалім 1 - көк немесе 3 - қызыл деп айтса, сол сандағы оқушылар өздеріне тиісті түсті алады. Барлығы алып болған соң мұғалім түстерді кезегімен айтады. Сол кезде оқушылар бірдей түстер қол ұстасып қатар-қатар тұра қалады. Мұғалім «кемпірқосақ» деп айтқанда қолдарындағы қағазды жоғары көтереді.

Н. Байғанин орта мектебі
«Айгөлек» жазғы демалыс лагері
Тәрбиеші: Қалиева Жаңылсын
Студент – практикант: Кошетерова Мөлдір
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 499
Қолданушылар: 6
Қонақтар: 493
Роботтар: 4
Самал Gulaiym togzan Серікбай medetgulzhan 19жадыра82
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика