Білімділер поралы
загрузка...

Мүсін өнері - бейнелеу өнерінің бір түрі (Жемістің мүсіні)

Бейнелеу өнері
Сабақтың тақырыбы: Мүсін өнері - бейнелеу өнерінің бір түрі (Жемістің мүсіні)
Сабақтың мақсаты
күтілетін нәтижеге бағытталған: Оқушылар мүсін өнері жайында мағлұмат алады. Жемістердің мүсін жасап үйренеді. Оқушылардың сыни ойлауы, қиялы артады. Әр түрлі пішінді заттар мен бұйымдарды дұрыс бейнелеуге үйренеді.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Пайдаланатын әдіс - тәсілдер: Топтық жұмыс, «бағдаршам», «басбармақ» әдісі
Сабақта пайдаланатын көрнекті - құралдар: Интербелсенді тақта, слайдтар. Мүсін жайлы оқулық кітаптар, иллюстрациялар.

I. Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық ахуал
Психологиялық дайындық
Біз балдырған баламыз,
Құстай қанат қағамыз.
Дүниені аралап,
Оқып білім аламыз.

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
Қызығушылықты ояту Бейнелеу өнерінің өздеріне таныс жанрлары туралы білетінін айтқызу.
Суреттермен жұмыс жүргізу. Электронды оқулықтан бейнелеу өнері жанрлары туралы тыңдату.

Мағынаны тану
Мүсін – бейнелеу өнерінің ерекше түрі. Мүсінді үш жағынан кеңістікте көруге болады. Мүсін жасау ерекшелігіне байланысты бірнеше түрге бөлінеді: кеуделік мүсін, тұлғалық мүсін (статуя) және жартылай көлемді мүсін (барельеф - рельеф). «Мүсін» атауы латынның «қашау» деген сөзінен шыққан. Адамның кеудеден жоғары тұлғалық келбеті бейнеленген мүсін бюст немесе кеуделік мүсін деп аталады. Адамның тұтас бойымен бейнеленген мүсін тұлғалық мүсін (статуя) деп аталады. Жартылай көлемде бейнеленген мүсін барельеф және рельеф деп аталады. Мүсінші деп қарапайым сазбалшықтан бастап мәрмәр тасқа дейін меңгерген, әр түрлі мүсіндерді сазбалшықтан илеп, ағаштан шауып, тастан қашап жасайтын адамды айтамыз.

Сергіту сәті
Дене қимылдарын музыка ырғағымен жасау.
Ой толғаныс
Мүсін сабағына балаларды қызықтыра отырып, олардың ойлау және елестету белсенділігін арттыруға көңіл бөлемін. Ермексазбен жұмыс істейді. Ең алдымен саз балшықты илеп, жұмыр етіп алады, сонан кейін сопақшалап созу арқылы
алмұрттың пішінін жасайды.

Үйге тапсырма
Басқада жемістерді мүсіндеп келу.
Бағалау
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

Кері байланыс
Оқушылардың бүгінгі сабақты қаншалықты түсінгендерін, сабақтан алған әсерлерін жабыстырған стикерлер арқылы білемін.

Смайлханова Ғ. И.

Мүсін өнері - бейнелеу өнерінің бір түрі (Жемістің мүсіні). жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 94
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 94
Роботтар: 3
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика