Білімділер поралы

Көбелектер

Ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің технологиялық картасы

Білім беру саласы: Шығармашылық
Тобы: Ортаңғы топ (Бәйтерек, Күн шуақ, Өркен)
Ұйымдастырылған оқу іс әрекеті: Бейнелеу өнері
Тақырыбы: Көбелектер
Мақсаты:
Оқыту аспектісі: қоршаған ортадағы сан алуан түстердің кереметтігі жөнінде айту. Білімдерін кеңейту, бекіту. Тақырып бойынша өз ойларын толық жеткізуге дағдыландыру. Дамыту аспектісі: балалардың жадында түстердің жатталып, ажырата білуіне дағдыландыру. Түстердің жылы және салқын реңктерді ажыратып, тәжірибе кезінде өз бетінше жұмыс жасауға дағдыландыру. Саусақ икемімен жұмыс жасау.
Тәрбиелеу аспектісі: балалардың өзіне және айналасына осы жылы түстер сияқты жақсы ниетін қалыптастыру. Жауапкершілікке, тазалыққа тәрбиелеу. Эстетикалық және этикалық тәрбие беру.
Сөздік қор: Көбелек, трафарет.
Қажетті құралдар: қағаз, гуашь, қылқалам, щетка
Көрнекілік: Көбелектің суреті, орындалу үлгісі.
Қостілділік компонент: Көбелек - бабочка - butterfly

Мотивациялық – қызығушылық
Сәлеметсіңдер ме балалар?
Бүгінгі көңіл күйлерің қалай? Балаларды шаттық шеңберін құруға шақырды:
Шеңбер болып тұрайық жылы жүзбен,
Бізге келсін қуаныш нұр іздеген,
Шуақ толған жанымыз, жүрегіміз
Үлгі алсын көрген жан мына бізден.

Ұйымдастыру - ізденушілік
Көбелектер және гүлдер туралы шағын әңгіме дүкен құрады.
 Гүлдердің қанда түрлерін білесіңдер?
 Олардың түстері қандай болады?
 Жарайсыңдар балалар сендер біраз мәлімет біледі екенсіңдер.
 Әсем гүлдерге көбелектер ұшып қонады. Көбелектер өте әдемі. Олар кішкентай ұшатын жәндіктерге жатады.
 Көбелек - бабочка - butterfly
Көбелектердің түсі де түрі де әр түрлі болады.
Оларды бейнелегенде әр түрлі түспен бояймыз.
Балаларға көбелекті бейнелеу жолдарын көрсету.
• Қажетті бояуларды ерітіп аламыз.
• Алақанымызды бояуға малып, қағаз бетіне бастырамыз.
• Көбелектің сұлбасын шығарып аламыз.
• Көбелектің әдемі өрнектері секілді саусақтарымызды бояуға батыра отырып бейнелейміз
• Осымен біздің жылдам бейнеленетін әдемі көбелектеріміз дайын.
Балалармен бірге көбелектің суретін салу. Үлгермей отырғандарға көмектесу.

Сергіту сәті.
Желкілдеген желменен,
Жел егінді тербеген.
Өсірді оны дихандар,
Тамшылаған терменен

Көбелектер. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 307
Қолданушылар: 3
Қонақтар: 304
Роботтар: 3
zhazoka Көзайым s82dauren
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика