Білімділер поралы

Табиғат көрінісін бейнелеу

Сабақтың тақырыбы: Табиғат көрінісін бейнелеу
6 сынып
Сабақтың тақырыбы: Табиғат көрінісін бейнелеу
І Сабақтың мақсаты: Перспектива заңдылықтарын қолдана отырып табиғат көріністерін салу;
білімділігі: қағаз бетіне затты дұрыс үйлестіру, түстерді дұрыс таңдап білу;
тәрбиелігі: эстетикалық тәрбие беру;
дамытушылығы: есте сақтау, елестету қабілеттерін дамыту.
Көрнекіліктері: үлгі табиғат көріністері, өнер туралы ұлағатты сөздер, суретшілердің портреттері.
Сабаққа қажетті құрал - жабдықтар: сурет дәптері, акварель, гуашь бояулары, қылқалам.
ІІ Әдісі: Аралас (әңгімелесу, сурет салу)

Жүрісі: І ұйымдастыру бөлімі
(сәлемдесу, оқушы саның, сабаққа әзірлігін тексеру)
ІІ Үй жұмысын тексеру
1. Перспектива дегеніміз не?
2. Көкжиек сызығы, көру нүктесі деген не?
3. Түстер қандай болады?
4. Қазақстан бейнелеу өнерінің бірінші қылқалам шебері кім?
5. Альберхт Дюрер кім?
6. Табиғат дегеніміз не?
(оқушылардың жауаптарын тыңдау)

ІІІ Жаңа сабақ
Табиғат бізді қоршаған орта, адамға табиғатсыз өмір жоқ. «Табиғаттың әдемілігі, адам жаның тазалығы» деп В. Сухомлинский бекер айтпаған себебі жаны таза адам болашағын ойлайды өз ұрпақтарына осы әдемі табиғатты сақтап, қорғауға тырысады.
Табиғат көрінісін шынайы бейнелеу үшін көп жаттығуымыз қажет. Далада келе жатқанда аяғының астына қарасан алуан түрлі шөптерді көресің.

Ерінбей әрбір шөпті, бұтаны қолына алып қара. Егер сен аңғарымпаз болсаң, табиғат саған өз сырларын, сұлулығын ашады.
Суретшіге керекті түсті табуына оның байқампаздығы мен көргенін жақсы есте сақтау қабілеті көмектеседі. Жақсы суретші болу үшін өзіңді қоршаған дүниеге мұқият қарау керек. Заттардың түсіне, пішініне зер сала қарап оларды есте сақтаған дұрыс.
Мысалы: И. Левитан, Айвазовский өз туындыларын есте сақтау арқылы салған.
Табиғат көрінісін зерттеп, құбылыстарды бақылап есте сақтау керек.
(Жаңа ұғымдарды дәптерге жазу)
Этюд - қысқа мерзімде орындалған картина.
Нобай - дайындық суреттері.
Негізгі түстер, қосымша түстер.
Шедевр – қайталанбас ұлы шығарма.

ІV Сабақты бекіту: І қатар «Жаз» мезгілін
ІІ қатар «Күз» мезгілін
ІІІ қатар « Көктем» мезгілін
бояумен салу.
Бекіту сұрақтары:

Сурет салу неше кезеңнен тұрады?
Этюд дегеніміз не?
Негізгі түстерді ата.
Бағалау
V Үйге тапсырма: Табиғаттағы тәулігіне байланысты өзгерістерді бақылап салу.

Мұнайлы ауданы, « №9 жалпы білім беру орта мектебі» КММ.
Дайындаған Абдираманова Ш. Н.

Табиғат көрінісін бейнелеу. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 17
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 17
Роботтар: 3
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика