Білімділер поралы

Пейзаж - табиғатты бейнелеу

Тақырыбы: Пейзаж - табиғатты бейнелеу
Сабақтың мақсаты: Пейзаж туралы мағлұмат беру
Міндеттері:
Білімділік: Пейзаж жанры және Ә. Қастеевтің шығармаларымен таныстыру. Табиғат көрінісін бейнелеудің перспективалық заңдылықтарын ескере отырып, зат көлемін толық бейнелеуге үйрету, сурет салудың заңдылықтарына баулу, білімді өздігінен меңгеруге жағдай жасау.
Дамытушылық: Живопись өнері әрі пейзаж жанры туралы білімдерін тереңдету. Табиғат құбылыстарын бейнелеуде алуан құбылыстарды меңгертуге дағдыландыру. Есте сақтау қабілетін дамыту.
Тәрбиелік: Эстетикалық тәрбие беру; табиғат көріністерін бейнелеу арқылы бейнелеу өнері пәнін және өз елінің табиғатын сүюге, құрметтеуге тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Жаңа сабақты меңгерту. Сабақтың әдісі: Әңгімелесу, үйрету, көрсету. Сабаққа керекті құрал жабдықтар: Мұғалім үшін: Интерактивті тақтадағы слайдтар, альбом, сурет салудың бірізділігі көрсетілген кесте. Оқушы үшін: Альбом, қарындаш, палитра, бояу, қылқалам.
Сабақтың барысы.
І. Ұйымдастыру кезеңі
ІІ. Жаңа білімді меңгеруге дайындау кезеңі
ІІІ. Жаңа білімді меңгерту
ІV. Жаңа білімді бекіту
V. Сабақты қорытындылау
VІ. Үйге тапсырма

ІІ. Жаңа білімді меңгеруге дайындау кезеңі Оқушылардың өткен сабақтардан алған білімдерін тексеру, ой қозғау мақсатында қайталау сұрақтарын репродукцияларымен бірге слайд арқылы сұраймын. 1. Бейнелеу өнері неше түрге бөлінеді? 2. Графика, кескіндеме, сәндік қолданбалы өнер дегеніміз не? 3. Бейнелеу өнер түрлеріне, орындау тәсіліне, мазмұнына байланысты қандай жанрларға бөледі? 4. Жансыз заттар мен бұйымдарды бейнелеген көркем шығарма.(Натюрморт) 5. Адам келбетін бейнелейтін жанр қалай аталады? (Портрет) 6. Су әлемін бейнелейтін жанрды қалай атайды? (Маринистік) 7. Белгілі оқиғаны бейнелейтін шығарма. (Тарихи) 8. Хайуанаттар мен жануарларды бейнелеген көркем шығарма. (Анималисттік)

ІІІ. Жаңа білімді меңгерту. Ә. Қастеевтың пейзаждық жанрға орындалған «Биік таудағы мұз айдыны», «Медеудегі мұз айдыны» атты көркем шығармаларын интерактивті тақтадан көрсету арқылы пейзаж туралы не білетіндігін сұрай отырып, түсіндіру. Пейзаж – табиғатты бейнелеу. Пейзаж – француз сөзі, бұл қоршаған ортаны бейнелеу, табиғат көрінісін бейнелеу деген сөз. Табиғат көрінісін бейнелеуде ерекше көңіл аударып, жыл мезгіліне байланысты әр уақыттың өзінің ерекшеліктері болады. Мысалы: Қыс көрінісі далада күн суық, ағаштар ақ тон киіп мүлгіп тұр. Әр ағаш өзіндік өзіндік ерекшеліктерімен көзге түседі. Бір ағаштың бұтақтары мың бұралған нәзік болса, енді бірінің бұтағы тік, әрі жуан, ал емен ағаштарының бұтақтары қисық болып келеді. Қыс кезінде ағаш бұтақтарына түскен қар немесе қырау оларды ерекше әдемі етіп көрсетеді. Ағаш түрлерінің ерекшеліктерін қыс кезінде байқауға болады. Күн шығып тұрғанда қардың түсі анық, күлгін. Қардағы жарық түскен жерлер алтын түстес болып, түрлі түсті реңкке бөленеді. Міне, осындай әсерлі көріністерді суретшілер қалай бейнелеген. Суретші Ә. Астеевтің «Биік таудағы мұз айдыны» атты шығармасына назар аударып көрейік.

Пейзаж - табиғатты бейнелеу. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 18
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 18
Роботтар: 3
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика