Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Пейзаж. Табиғатпен өзара үйлесімділік. Ауа перспективасы. Жеңіл көрініс

09 желтоқсан 2019, Дүйсенбі
Категориясы: Сурет және сызу
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақ жоспар
САБАҚ: №8 Визуалды өнерМектеп: ШҚО, Бесқарағай ауданы, Өндіріс орта мектебі КММ
Күні: 24.09.2019Мұғалімнің аты-жөні: Базарбаева Махаббат Төлегенқызы
Сынып: 5Қатысқан  саны: 14Қатыспағандар:0
Сабақтың тақырыбыПейзаж. Табиғатпен өзара үйлесімділік.Ауа перспективасы.Жеңіл көрініс
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)5.1.1.1
Қоршаған ортаның ассоциативті мағынасы мен визуалды сипаттамасын зерделеу және анықтау (композиция, түс, пішін, фактура, тепе-теңдік)
5.2.1.1
Өз идеялары мен сезімдерін беру үшін қоршаған ортаның визуалды элементтері мен өнердің көркем тәсілдерін қолдану
Сабақтың мақсаты
Оқушылар суретшілердің жұмыстарымен танысу арқылы  өздерінің туған өлкелерін қағаз бетіне түсіре алады. АКТ-ны қолдану арқылы зерттеулер, талдаулар жүргізу.
Жетістік критерийлері
  1. Суретшілердің жұмысын біледі.
  2. Композициялық заңдылықтарын ұстанады.
  3. Қағаз бетіне дұрыс орналастыра алады.
Тілдік мақсаттар 
Оқушылар:
Өзінің шығармашылық шешімдеріне  сипаттама жасап, сыни көзқарасты талдап, өз нәтижесін түсіндіре отырып, өзгенің және өзінің  жұмысын жеттілдіруге конструктивті өзгертуүшін ұсыныстаржасайды
•Өнердің қайта өркендеуі, импрессионизм, экспрессионизм,заманауи өнер, кескіндеме, графика, мүсін, сәулет өнері,пейзаж, натюрморт, дақ, штрих, көлем, форма, кеңістік, түс, сызық.
•Сіздің ойыңызша суретші не үшін… материалдарды қоладанады?
•Сіз сипаттап бере аласыз ба? 
•Бұл техника сізге не үшін ұнады? 
•Суретші жұмысы сізді не үшін қызықтырды
•Өз жұмысыңызды қалай жақсартар едіңіз?
•Басқалардың     ойымен пікірін  құрметтеу.
•Оқушылар арасында     жақсы  қарым-қатнас орнату.
•Оқушылар бір- бірін тыңдай біліп,басқалардың жұмыстарына  құрметпен қарап,ойын жеткізе білу.
•Оқушыларға мәдени және эстетикалық тәрбиені қалыптастыру.
Құндылықтарды дарыту      Басқалардың  ойымен пікірін  құрметтеу.
       Оқушылар арасында  жақсы  қарым-қатнас орнату.
       Оқушылар бір- бірін тыңдай біліп,басқалардың жұмыстарына  құрметпен қарап,ойын жеткізе білу.
       Оқушыларға мәдени және эстетикалық тәрбиені қалыптастыру.
Пәнаралық байланыстарзерттеу барысында     теориялық білімдерін  география, геометрия, тарих, экономика, пәндерімен және өнермен байланыстыру.
АКТ қолдану дағдыларыОқушылардың жеке ізденіс жұмыстар жүргізу дағдысын дамыту.
Дәлелдемелер мен дәйектемелер келтіруде нақты мәліметтерді  салыстыра білу .
Бастапқы білімЕске түсіру, қайталау. Пәнге қатысты лексика мен терминология
Өткен тапсырмаларды еске түсүру.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекет  Ресурстар
Сабақтың басы
            1 кезең
Сабақтың ортасы  
2 кезең
Бірінші  тапсырма:
1. Оқушылардан алдыңғы сабақтағы білімдерін қайталап шығуы керек. (Ұ)  (Ұ) Оқушылар картиналар көшірмесіне ізденіс жасап, талдап, төмендегі сұрақтарға жауап береді. 
2. (Ұ)(МК)
Мұғалім көрсетеді: оқу     мақсаттарына қарап, сабақ мақсаттарын анықтау.
Тақырып бойынша видеороликтер немесе суретшілердің жұмыстарын көрсетуге болады.
Мұғалім сұрақ қояды.
Бұл картинада жалпы не бейнеленген?
Бұл картинада     табиғаттың қандай күйі бейнеленеген? 
Табиғаттың күйін қалай анықтай алдыңыз? 
Алдағы бейнелеу жоспарын қандай түстер арқылы табамыз? 
Алдыңғы жоспардағы заттарды бейнелеудің  ерекшеліктері неде?
Табиғаттың түрлі (орман, шабындық,теңіз, таулар, шөл дала, және т.б.) көріністері бейнелеген көшірме жұмыстар дайындап оқушылар көзқарасын байыту,  сонымен бірге  табиғаттың түрлі өзгерістерін (бұлтты, жаңбырлы, тұманды, таң, кеш) оқушыларға берілген картиналарды талдап, сұрақтарға жауап беруді ұсынып, орындату. Көшірмелердегі ауа кеңістігіндегі көкжиек сызығын визуалды әдістерінің ерекшеліктерін талдау. 
 
3.(Ө)(Қ) Оқушыларға өз     пейзаждарын табиғаттың кез келген күйін пайдалану арқылы 
алдыңғы сабақтардан алған білімдері негізінде орындауын тапсыру. Оқушылар сарамандық жұмысты орындау кезінде сәндік материалдар мен орындау техникасын таңдайды. Оқушыларға таратпа материалдар ұсынуға болады.
Оқушылар материалдар мен құрал-жабдықтарды пайдалану кезінде жеке бас гигиенасы мен қауіпсіздік ережелерін сақтап отырады. 
 (Ұ)(Қ)Оқушылар шығармашылық бастамаларын өз өлкелерінің табиғатынан алған әсерлерін түсіне отырып, сұрақтарға жауап беру арқылы орындайды. Бұл жұмыс жеке орындалады. Мұғалім табиғаттың төрт құбылысын естеріне түсіру қажет. Оқушылар жай қаламмен пейзажды қағаз бетіне орналастырып бояуға дайындап қояды. Жұмысты екінші сабақта жалғастыруы қажет.
Суретшілер жұмыстарының көшірмелері
И.Айвазовский, И.Шишкин, И.Левитан, А. Куинджи, К.Коровин А.Саврасов, А.Пластов, Жорж Сера, К. моне, Уке Ажиев, М. Кенбаев, К. Бекмағанбетов,Ә. Қастеев, М. Тельжанов,С.Кульбеков, Н. Хлудов, Шарденов Ж.,Анар Абжанова
Қазақстанның табиғаты бейнеленген картиналар / Nature of Kazakhstan
https://www.youtube.com/watch?v=DWysE0u_kZ0
https://www.youtube.com/watch?v=YDRPEXGOtJU
Сабақтың соңыҚорытынды жасау үшін оқушылардың жұмыстарын әрқайсысына төмендегі сұрақтар арқылы бағалау.
Табиғаттың не үшін дәл осы күйін бейнеледіңіз? 
Пейзаждағы табиғатты сипаттап беріңіз? 
Сіздер сәндік материалдарды қалай қолдандыңыздар?
Кеңістікті қалай бейнеледіңіздер?
 (Ө) Оқушылар өздерінің шығармашылық жұмыстарын таныстырып, жұмыста қолданған материалды, техниканы және өз жұмысын бастауға себеп болған суретші туындысын түсіндіреді.
Оқушылар бір-бірінің жұмыстарын алдында көрсетілген критерилер арқылы бағалай алады.
1.       Суретшілердің жұмысын біледі.
2.       Композициялық заңдылықтарын ұстанады.
3.       Қағаз бетіне дұрыс орналастыра алады.

Сабақтың соңы
2-мин 
кері байланыс
Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:
- нені білдім, нені үйрендім
- нені толық түсінбедім 
- немен жұмысты жалғастыру қажет

Қосымша ақпарат
Саралау – оқушыларға қалай     көбірек қолдау көрсетуді     жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы 
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. 
Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады
Табиғаттың не үшін дәл осы күйін бейнеледіңіз? 
Пейзаждағы табиғатты сипаттап беріңіз? 
Сіздер сәндік материалдарды қалай қолдандыңыздар?
Кеңістікті қалай бейнеледіңіздер?
 (Ө) Оқушылар өздерінің шығармашылық жұмыстарын таныстырып, жұмыста қолданған материалды, техниканы және өз жұмысын бастауға себеп болған суретші туындысын түсіндіреді.
Оқушылар бір-бірінің жұмыстарын алдында көрсетілген критерилер арқылы бағалай алады.
1.       Суретшілердің жұмысын біледі.
2.       Композициялық заңдылықтарын ұстанады.
3.       Қағаз бетіне дұрыс орналастыра алады.
           Денсаулық сақтау технологиялары.
Сергіту сәттері мен белсенді  іс-әрекет түрлері.
Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары
Сабақ бойынша рефлексия 
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? 
Жеткізбесе, неліктен? 
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? 
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? 
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.  
Сабақ мақсаттары дұрыс қойылған.
Оқушылар білім деңгейі бойынша оқу мақсаттарына жетті.
Сабақтың кезеңдері     уақытты жүргізілді. Сабақ жоспарында ауытқулар орын алмады.
Жалпы баға 
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:Жоспар дұрыс ұйымдастырылған
2:Уақыттың тиімді пайдалануы
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1: Балалардың белсенділігі
2:Көрнекі құралдар
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
Жекелей жұмыс жасауға көңіл бөлу қажет

Презентациясын жүктеп алу​​​
213
0
  • 0
0 дауыс
Загрузка...
Оқи отырыңыз
Сыныптағы танысу. Сөйлем.
Сыныптағы танысу. Сөйлем.
тыңдау барысында тілдік бірліктерді (сөйлеу, сөз, сөйлем, мәтін) ажырату, тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну.
Таңдау операторы
Таңдау операторы
Lazarus визуалды ортада бағдарламаларды әзірлеу кезінде таңдау және қайталау операторларын қолдану.
Күнтізбелік - тақырыптық жоспары
Күнтізбелік - тақырыптық жоспары
Күнтізбелік - тақырыптық жоспары
Композиция
Композиция
Композиция мен сюжет өзара тығыз байланыста болады. Кейіпкер өз ортасына лайық іс - әрекетте бейнеленеді және олардың іс - әрекетін, психологиялық ішкі толғанысын, бояу ерекшеліктерін композицияның жалпы тақырыбына байланысты көріп байқауға болады.
Үйлестіру заңдылықтары
Үйлестіру заңдылықтары
Қағаз бетіне затты үйлестіріп бейнелеуге үйрету. Бірнеше заттарды қағазға ретпен орналастыруға жаттықтыру. Сұлулық тәрбиесі, табиғат пен өнердегі сұлулықты түсіне білу.
Қазақтың қадірлі қызы
Қазақтың қадірлі қызы
Мәтіндегі негізгі ойды түсінеді, қосымша ақпаратты анықтай алады, мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап бере алады, мәтін құрылымын сақтайды, құрылымына сәйкес жоспар құрай алады.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.