Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Заманауи портрет

11 желтоқсан 2019, Сәрсенбі
Категориясы: Сурет және сызу
Ұзақ мерзімді жоспар тарауы
Визуалды өнер
МектепӨндіріс орта мектебі КММ
Күн:Мұғалім:Базарбаева Махаббат Төлегенқызы
сынып:  6Қатысқандар саны: 10Қатыспағандар саны:0
Сабақ тақырыбы :  №1 (2 сағат, 1-2 сабақ)
Заманауи портрет
Осы сабақта қол жеткізілген оқыту мақсаттары (оқу жоспарына сілтеме)Қоршаған әлемді білу және түсіну.
6.2.1.1 - 
Қоршаған ортадағы визуалды элементтерді анықтау, таңдау, қолдану және мәнерлі құралдар арқылы өз идеясы мен сезімін көрсету.
Мәдениет пен дәстүрді білу және түсіну.
6.3.2.1 – Өз жұмысындағы мен өзге шығармалардағы( суретшілердің,қолөнершілердің ,дизайнерлердің) қоршаған ортаның тақырыбы мен идеясын салыстырып,пәндік терминдерді қолдану.
Сабақ мақсаты
  • Фотосуреттерде шығармашылық идеяларды жеткізу үшін қолданылатын мәнерлі құралдарды анықтаңыз.
  •  Әртүрлі бұрыштардан  портретке жарықтық  түсіру арқылы жұмыс атқару.
Тіл мақсатыОқытудың тілдік мақсаты:
Жаңа материалдарды көрсету кезінде терминологияны қолдану. Сұрақтарыңызды қойып,мысалдармен жауап беру. Өзіңіздің және басқа адамдардың жұмысын түсіну үшін: жеке визуалды элементтерді пайдаланып, табысты композиция құру үшін не қажет екенін ату.
• шығармашылық жұмыс жасау әдістеріне түсініктеме беру;
• көркем нысандар арасындағы айырмашылықтарды және ұқсастығын салыстыру және түсіндіру (фотосурет және кескіндеме).
  • Пәндік лексика және терминология
  • портрет, жанр, иллюстрация, репродукция.
  • түс, гамма, реңк, пропорция, дене бөліктері.
  • театр, сахна, көлеңке, свет, қуышақ  театр, силуэті сценарилер, сюжет.
  • Фотографиялық процесс, фотография, скетчбук,  декорациялар, паспарту, 
Диалог/жазу үшін пайдалы сөз тіркестері.
 Түсіндіріңіз, сіз фотографияның жанрларын қандай принциппен ажыратасыз?
Неге сіз ойлайсыз ...?
Суретшілер экспозициялық құралдарды, көркем суреттерде қалай пайдаланады?
Құндылықтарға баулу
Балалардың топтарда, жұптарда жұмыс істеу қабілетін көтеру.
Студенттерді өздерінің және басқа да шығармаларына қатысты пікірін тыңдауға және басқа адамдардың пікірлеріне дұрыс жауап беруге үйрету.
Өнер туындылары арқылы сұлулықты қабылдауды дамыту.
Студенттердің тәуелсіздігін, табандылығын, қиялын, қызығушылығын дамыту.
Пәнаралық байланысТеориялық білімді өнер пәні, физика пәнінен қолдану.
АКТ дағдыларын қолдануАқпаратты іздестіру, іріктеу, салыстыру және фактілер мен құбылыстар арасындағы байланыс орнату бойынша студенттердің өзіндік жұмыс дағдыларын дамыту.
Алдын ала біліміСабақ «Портрет» тақырыбында алған білімдері мен дағдыларына негізделген. Студенттер адамның пішіні туралы білімін камерамен суретке түсіру және эксперимент жүргізу әдістеріне қолдану мүмкіндігіне ие болады.
Сабақты өту барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСыныптағы жоспарланған іс-шаралар
Сілтемер
Сабақтың басысұрақтарға жауап беріңіз
  • бұл не?
  • Бұл сурет не үшін фотосурет деп аталады ? Неліктен?

  1. Мұғалім оқушыларға өз дәптерлеріне  көрсетілген кестені толтыруды БББ сұрайды.
Кесте толтыру  қолда бар білімді анықтау үшін қажет және сабақтың мақсаттарын анықтауға көмектеседі.
БілемінБілгім келедіБілдім




1- сабақ Сабақ мақсаты 1. Суреттерде шығармашылық идеяларды жеткізу үшін қолданылатын мәнерлі құралдарды анықтаңыз.
(Ж)(Ж) Кәсіби фотосуреттер
Оқушыларды  әр түрлі пішінде  кәсіби көркемдік ерекшелігі бар шығармаларды қарастыру/композициясына, көркемдік заңдылықтарына/ мәнерлі құралдарына идеясына назар аудару.
-Фотосуретті портрет ретінде қарастыруға болады ма? Неліктен? 
-Суретшілер мен портреттер арасындағы айырмашылық қандай?
-Фотосуреттер қандай жарықта орындалған? 
-Суретке түсіру кезінде қандай композициялық ережелерді сақтау керек?
- фотосуреттің орындалу техникасына байланысты  материалды жіктей білу.
Сабақ мақсаты  2:Әртүрлі бұрыштардан  портретке жарықтық  түсіру арқылы жұмыс атқару. 
Талқылауға арналған сұрақтар
1-композиция дегеніміз не?
2-композицияның қанда түрлері,жұмыс атқаруға көмектеседі?
3- Фотосуреттің сапасына бұрыштарды таңдау қалай әсер етеді?
4- Қай бұрышты таңдайсыз?
5- Қай жағынан? Жоғарыдан? Қашықтықта? Жақындық? Бұрышта?
(Ж)(Т) 
Камерамен тәжірибеге кіріспес бұрын, мұғалім оқушыларды көрнекі құралмен және жасанды жарық шамдарымен жұмыс істеуге ұсынады.
(Ж)(Т)Тәжірибе жасау: 
Жұппен бірге түрлі     бұрыштан,әртүлі көріністе түсірілген     кемінде 5-портрет     фотосуреттерін жасайды.
Фотоальбом
https://natalie-berta.livejournal.com/
photo/album/311/
?page=2
Фотосуреттер, фотокамералар, ұялы телефондар және басқа да суреттер түсіру.
Фотография тарихы,қалай барлығы басталды.
http://akvis.com/
ru/articles/photo-history/beginning.
php
Сабақ соңыЖұмысты аяқтағаннан кейін, студенттерге эксперименттің нәтижелерімен бөлісуге және алдын ала әзірленген дескрипторларға сәйкес «Сэндвич» техникасындағы жұмысты бағалауға кеңес беріңіз.
- Не білдім,неге үйрендім?
- Не түсінбей қалдым?
- Нені дұрыстау қажет

Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?  Бұл бөлімді оқушылар-дың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданы-латын әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін пайдаланыңызтехникалық және денсаулық қауіпсіздікті сақтау.


 
Оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып, оқушылардың күтілетін нәтижесі, 
оқушылардың  жеке қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын таңдау кезінде міндеттерді іріктеу кезінде саралануы мүмкін .
(Гарднердің Көптілді интеллект теориясы).
Уақытты ұтымды пайдалануды ескере отырып, дифференциация сабақтың кез келген кезеңінде қолданылуы мүмкін.

Денсаулық сақтау технологиялары.
Қолданылатын физминутки және белсенді қызмет.
Осы сабақта Қауіпсіздік ережелерінен қолданылатын элементтер
 Сабаққа арналған Рефлексия Сабақты көрсету үшін осы бөлімді пайдаланыңыз. Сол бағандағы сабақ туралы ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз

Жалпы баға
Сабақтың қандай екі қыры жақсы өтті (оқыту мен оқуды ойлау керек)?
1:
2:
Сабақты жақсартуға не көмектесе алады (оқыту мен оқуды ойлау керек)?
1: 
2:
Сабақ туралы сабақта не жеке оқушылардың жетістіктерімен / қиындықтарымен нені көрсеттім, кейінгі сабақтарда не іздеймін?

Толық нұсқасын жүктеп алу​​​
265
0
  • 0
0 дауыс
Загрузка...
Жаңалықтар
Сабақты ұйымдастыруға арналған әдістемелік нұсқаулық
Сабақты ұйымдастыруға арналған әдістемелік нұсқаулық
Оқу мақсаты: 6. 1. 1. 1 - Өзінің және басқа оқушының тәжірибесіне сүйене отырып, қоршаған орта нысандарының визуалды сипаттамаларын (композиция, түс, пішін, фактура, тепе - теңдік) түсіну және білімін көрсету
Қазақстандық суретшілердің шығармашылығындағы портрет
Қазақстандық суретшілердің шығармашылығындағы портрет
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 6.1.2.1 Әлем және қазақ ұлттық мәдениетіндегі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктері туралы білімі мен түсінігін көрсету. Сабақ мақсаттары Қазақстандық
Графика. Орындалу техникасы
Графика. Орындалу техникасы
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 6.1.6.4 Материалдардың қасиеттері жайлы білімін және тәжірибелік жұмыс істеу дағдыларын көрсете отырып техникалар, көркемдік материалдарды қолдану және эксперимент жасау. Сабақ
Портреттегі түс. Орындалу техникасы
Портреттегі түс. Орындалу техникасы
Оқу мақсаты: Ортамерзімді жоспардан: 6.1.1.1-Өзінің және басқа оқушының тәжірибесіне сүйене отырып, қоршаған орта нысандарының визуалды сипаттамаларын (композиция, түс, пішін, фактура, тепе-теңдік) түсіну және білімін көрсету 6.2.1.1-Өз идеялары мен
Пейзаж. Табиғатпен өзара үйлесімділік. Ауа перспективасы. Жеңіл көрініс
Пейзаж. Табиғатпен өзара үйлесімділік. Ауа перспективасы. Жеңіл көрініс
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 5.1.1.1 Қоршаған ортаның ассоциативті мағынасы мен визуалды сипаттамасын зерделеу және анықтау (композиция, түс, пішін, фактура, тепе-теңдік) 5.2.1.1 Өз идеялары мен сезімдерін
Таңдау операторы
Таңдау операторы
Lazarus визуалды ортада бағдарламаларды әзірлеу кезінде таңдау және қайталау операторларын қолдану.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.