Білімділер поралы
загрузка...
загрузка...

Затқа қарап сурет салу

Пәні: Бейнелеу өнері
Сыныбы: 4
Сабақтың тақырыбы: Затқа қарап сурет салу
Білімділік мақсаты: Оқушыларды сурет салудың түрлерімен таныстыру. Бейнелеу өнері заңдылықтарын дұрыс меңгеруге үйрету.
Тәрбиелік мақсаты: Нұсқауға қарап сурет салуға баулу, өнерді сүюге, бағалай білуге тәрбиелеу.
Дамытушылығы: Оқушыларға нәрсеге қарап сурет салу қабілеттерін дамыту, шығармашылық ойлауды арттыру.
Пәнаралық байланыс: Математика, өсімдіктану
Сабақтың әдісі: Жазықтықта бейнелеу
Көрнекілігі: Натюрморт салынған плакат, әртүрлі қойылымдар, пән оқулығы, түрлі - түсті бояулар, сурет альбомы, т. б.

Сабақтың жүрісі: I. Ұйымдастыру бөлімі
а) Оқушылардың сабаққа қатысын белгілеу.
ә) Күннің жадын белгілеу.
б) Оқу құралдарын тексеріп, назарын сабаққа аудару.

II. Үй тапсырмасын сұрау.
1) Оқушының сурет альбомын қарап, бағалау.
2) Өтілген тақырыпты тест әдісімен сұрау.
1) Үйлестіруді тағы қалай атайды?
а) Перспектива ә) Композиция б) Конструкция
2) Композиция қай елдің сөзі?
а) Араб ә) Латын б) Ағылшын
3) Үйлестіру дегеніміз не?
а) Дұрыс әрі ыңғайлы орналастыру.
ә) Өте үлкен етіп орналастыру.
б) Өте кішкентай етіп орналастыру.
4. Мына суретте ("Жалғыз ағаш") үйлестіру орталығы қай жерде орналасқан?
а) Ортасында ә) Сол жағында б) Оң жағында
5. Үй тапсырмасын қорытындылау.

III. Жаңа сабақты түсіндіру.
Бейнелеу өнерінде сурет салудың бірнеше түрі бар.
Затқа қарап сурет салу
Елестету арқылы салу
Еске сақтап сурет салу

Суретші болу үшін осының үш түрінде дұрыс игеру керек.
Бүгін, біздер осылардың ішінен затқа қарап сурет салуға тоқталамыз.
Затқа қарап сурет салу дегеніміз суретшінің алдында тұрған затты, құбылысты өзінен аудармай нақтылы бейнелеуі болып табылады. Мұндай бейнелеуге адамның келбетін бейнелеу, табиғат көріністерін бейнелеу, натюрморт салу жатады.
Адамның келбетін бейнелеу деген, ол адамның бет - бейнесін бейнелеу, яғни адамдарды отырғызып, кеудеге шейін салу. Мұны портрет деп атайды.
Табиғат көріністерін бейнелеу, ол табиғат аясына серуенге шыққанда, су жағасына демалуға барғанда, табиғаттың әдемі, әсем, сұлу жерлерін бейнелеу. Мұны пейзаж деп атайды.

Натюрморт салу деген, ол жазықтық бетіне жансыз нәрселерден қойылым жасап, содан тікелей сурет салу әдісін айтамыз. Мысалы жазықтық бетіне ыдыс - аяқтан, геометриялық денелерден, түрлі көкөністерден натюрморт құрастыруға болады.
Мұны "нақты нұсқа" немесе бейнелеу тілімен "натура" деп атайды. Натюрморт салу үшін дайын нұсқаудан екі метрдей қашықтықта отыруымыз керек. Нұсқаны тіке, яғни тіке алдынан, оң жағынан, сол жағынан да салуға болады.
Натюрмортта бейнеленетін заттардың немесе нәрселердің түстері де, көлемдері де әр түрлі болуы керек.

IV. Натюрмортты, нақты нұсқаны қағаз бетіне қалай орналастыру керек. Ол үшін көмекші сызықтарды қолданамыз. Ең алдымен дәптеріміздің айналасын сызып аламыз. Содан кейін жазықтықты белгілеп аламыз (үстелдің суретін сызып алу). Үлкен нәрседен бастап саламыз. Салатын нәрселеріміздің көлемін, түстерін жақсы біліп, айыруымыз керек.

Натюрмортты кезеңдерге бөліп орындаймыз.
1 - кезең. Жалпы жобасын схема түрінде көрсетеміз.
(зат бейнесінің орналасуын анықтау компоновка деп аталады.)
2 - кезең. Құрылымын саламыз.
3 - кезең. Пішінін сомдаймыз.(жарық, көлеңке, жылт, түспе көлеңке)
4 - кезең. Суретті аяқтаймыз.
V. Оқушылардың өз бетімен жұмыс жасауы.
Тақта алдына қойылған нұсқаға қарап натюрморт салу (5 - 10 минут).

VI. Сергіту сәті."Қарындаштар сөйлейді" жаттығуы
VII. Бекіту. Жаңа сабақты бекіту.
Көкөніс түрлеріне жазылған сұрақтарға жауап беру арқылы, көкөністен құралған натюрмортты құрамыз.
V. Сөзжұмбақ."Нұсқа"
VI. Жаңа сабақты қорытындылау.
VII. Бағалау
VIII. Үйге тапсырма: Көкөніс натюрмортын аяқтап келу.
Материал рейтингісі:
  • 100
барлық дауыс бергендер: 1
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Бәйге бөлімі
  • Мәтін, мәтіндік блоктарды құру

    Оқушыларды Macromedia Flash бағдарламасында мәтінмен жұмыс жасауды үйрету; Оқушыларды мәтінмен жұмыс жасау туралы білімдерін қалыптастыру
  • Мағжан Жұмабаев «Сүйемін» өлеңі

    Мағжан Жұмабаевтың өмірі мен шығармашылығы туралы жалпы мағлұмат алуға, танып - білуге қызықтыру, «Сүйемін» өлеңінің идеясы мен тақырыбын түсінуге және өлең құрылысын жан - жақты талдай білуге, сын ...
  • Қайталау. 400 - 406 - жаттығулар

    Оқушыларды қазақ халқының дәстүріне деген сүйіспеншілікке, сыйластыққа тәрбиелеу.
  • Қош келдің – әз Наурыз!

    Наурыз қазақтың ұлттық мейрам екенін ашып көрсету; балалардың санасына халқына деген мақтаныш сезім ұялату; мерекеге байланысты ұлағатты сөздердің мағынасына қарай балаларды адамгершілікке, елін, ...
  • Спортпен айналысамыз

    Берілген материалдың мағынасын түсінеді, сөздерді жіктейді, есімдіктерді, демеулік шылауларды атап, мысалдар келтіре алады.
  • Би музыкасы

    Қазақ халқының салт - дәстүріндегі бидің алатын орны, Шара Жиенқұлованың өмірімен және билерімен танысу. Оқушылардың музыка пәніне қызығушылығын дамыту, сүйіспеншілігін ояту арқылы әсемдікке ...
  • «Getting from A to B. Travel and transport» «А - дан Б - ге жету. Саяхат пен көлік

    - саяхат түрлері мен көліктерді сипаттай алады; - көліктің түрлерін ажыратып, олардың атқаратын қызметтерін атап береді.
  • Республиканың 1965 - 1985 жылдардағы қоғамдық - саяси өмірі

    Республиканың 1965 - 1985 жылдардағы қоғамдық - саяси өмірі жеке, жұптық, топтық жұмыс жасай отырып, өздігінен білім алады
Үздік жаңалықтар
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 210
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 210
Роботтар: 3
Соңғы пікірлер
  • aiboll
    Жазған: aiboll
  • БГК
    Жазған: БГК
  • Венерок
    Жазған: Венерок
  • guizira1983
    Жазған: guizira1983
  • Кеулимжай
    Жазған: Кеулимжай
  • Арнұр
    Жазған: Арнұр
    Мына жаңалықта: Қимылды ойындар
  • ALTUH79
    Жазған: ALTUH79
  • Aiman Bolatbek
    Жазған: Aiman Bolatbek
  • Гүлнар Жолдасова
  • aiboll
    Жазған: aiboll
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика