Білімділер поралы

Үш заттан құралған натюрморт, жасанды жарық

Натюрморт - француз сөзі, дәл мағынасы «өлі табиғат» деген ұғымды білдіреді.

Сабақтың тақырыбы: «Үш заттан құралған натюрморт, жасанды жарық»
І. Теориялық түсінік беру.
ІІ. Натюрморттың композициялық қойылымын дайындау.
Сабақтың мақсаты:
а) білімділігі: оқушыларға натюрморттың құрылымын көрсетіп суретке деген қызығушылығын ояту;
б) дамытушылығы: оқушыларға натюрморттың заңын меңгерту, ой қабілетін дамыту;
в) тәрбиелігі: көзбен елестетуге, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: сурет үлгілері, қарындаш, уголь, нобай өшіргіш.

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі: оқушылармен амандасу, түгелдеу.
ІІ. Негізгі бөлім: жаңа тақырыпты түсіндіру.
Жаңа сабақ.
Натюрморт - француз сөзі, дәл мағынасы «өлі табиғат» деген ұғымды білдіреді. Оған тұрмыста күнде кездесіп жүретін заттарды, жемістерді, гүлдерді немесе алуан тағамдар бейнелейтін картиналар жатады.

Натюрморт алғаш рет XVII ғасырдың басында Голландияда пайда болды. XVIIІ ғасырдың ортасында бейнелеу өнеріндегі көп тараған жанрға айналды. Осы кезде натюрморт салудың тамаша шебері шықты. Ол Ван де Вальде, Винсент - Ван Гог, фраздың ұлы суретшілері - Поль Сезанн және А. Матисс еді. Қазір көптеген суретшілер осы қылқалам шеберлерінің жолын қуып, істерін алға қарай жалғастыруда.

Натюрморт немесе басқа да заттардан құралған суретті салған кезде оның мағыналы құрылымының өзегі болатын - композицияны білуіміз шарт. Онсыз ешқандай қызықты, әсерлі сурет салу мүмкін емес.
Енді кезеңдер арқылы берілген натюрмортты салудың жолдарын қарастырайық. Натюрморт үш заттан тұрады.

Заттың бейнесінің орналасуын анықтау дегеніміз - бейнелейтін затымыздың жалпы нұсқасын қағаз бетіне дұрыс немесе белгілі бір мөлшерде ықшамдап түсіру болып табылады.
Зат бейнелерінің құрылымын табу. Натюрморттағы заттардың бір - бірінің ара қатынасын пропорциясын тексеріп өлшеп, олардың әрқайсысын сызықтық қаңқасын сызамыз. Мұндағы заттардың ара - қатынасын өлшеу қарындаш арқылы жүргізіледі.

Пішінін сомдау. Штрихтарды пайдалана отырып көлеңке мен жарықтың ара - қатынастарын шешіп табиғи формасын бейнелеуге көшеміз. Заттардың пішінін сомдауда штрихтардың рөлі өте үлкен. Солардың көмегі арқылы жартылай жарық көлеңке денеден құлай түскен көлеңкесінің айырмашылығын реттейміз.

Штрихтауды көлеңкеден жарыққа қарай жүргізген ыңғайлы, бірақ мұны (әдісті) өзгермейтін заңдылық деуге болмайды, сондықтан керісінше - жарықтан көлеңкеге де жүргізуге болады. Ол ыңғайға қарай.

Натюрмортты мұқият тексеріп көзге ұрып тұрған елеулі көлеңке немесе жарық болса, соларды басып, жалпы натюрморттың рең қоюлығына бағындырамыз. Натюрморт пен фон арасындағы кеңістіктің тереңдігін тағы бір қарап, натюрморттың фонға жабысып қалмауын тексереміз. Содан артық сызық штрихтарды өшіріп, суретті аяқтаймыз.
Сөз жұмбақ
--------ж а Р ы қ
----------м Е н ш і к т і
------------Ф о н
------ж ы Л т
----------р Е ң
р е ф л е К с
--------т ү С п е

1. Қандайда бір затқа сәуленің мол түсіп тұрған жерін не деп атаймыз?
2. Затқа жарықтың түспей тұрған көлеңкесі?
3. Натюрморттың арасындағы кеңістік?
4. Заттың үстіне қатты түскен сәуле?
5. Қоюланған штрихтар жиынтығы?
6. Әлсіз жарық қалай аталады?
7. Дененің жазықтықта жатқан ең қою көлеңке?

Жаңа сабақты қорыту.
Натюрморттарға байланысты сұрақтар қою:
1. Компоновка дегеніміз не?
2. Штрих түрлерін ата?
3. Переход дегеніміз не?
4. Көмекші сызықтың қызметі қандай?
5. 1, 2, 3 планды қалай түсінесіңдер?
6. Параллель сызығы дегеніміз не?
7. Салыстыру деген ұғымды қалай түсінесіңдер?
8. Композиция дегеніміз не?
Бағалау. Оқушылардың жұмысын тексеріп, бағалау.
Материал рейтингісі:
  • 100
барлық дауыс бергендер: 1
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Үздік жаңалықтар
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 40
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 40
Роботтар: 2
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика