Білімділер поралы

Мемлекеттік тіл – менің тілім (интеллектуалды ойын)

«Мемлекеттік тіл – менің тілім» атты интеллектуалды ойын (слайдымен)
(орыс мектептері үшін)
Мақсаты: Мемлекеттік тілдің қолдану аясын кеңейту, мемлекеттік тілдің мәртебесі мен маңызын кеңінен насихаттау, өзге ұлт өкілдері жастарының арасында қазақ тілін білу деңгейін көтеру және оны оқып - үйренуге деген ықыласы мен қызығушылықтарын арттыру.

Ойын барысы:
Жүргізуші:
- Қайырлы күн, қадірменді ойыншылар, жанкүйерлер және ұстаздар!
Біздің бүгінгі өтейін деп отырған «Мемлекеттік тіл – менің тілім» атты интеллектуалды ойынымызға қош келдіңіздер!
Мемлекеттік тіл – тек қатынас құралы ғана емес, бір ұлт пен екінші ұлтты жақындастыратын, табыстыратын өзгеше құрал. Сондықтан мемлекеттік тіл халықтарды біріктіреді.
Біздің Елбасымыз: «Мемлекеттік тіл – бұл Отан бастау алатын Ту, Елтаңба, Әнұран секілді рәміздер және ол елдің барша азаматтарын біріктіруі тиіс». Нұрсұлтан Әбішұлының осы сөзі – біздің сайысымыздың эпиграфы.
Ал, балалар, олай болса, ойынымызды бастамас бұрын, өздеріңе әділ баға қоятын әділқазылармен таныстырайын.
---------------------------------------------------

Әділқазылармен таныстық, енді әр топ басшысы өзінің тобын таныстырып кетсін. (Топтың атын айтып, ойыншыларды таныстырады)
Құрметті ойыншылар, ойын шартын тыңдаңыздар.

Игра будет состоят из 5 туров.
1 тур называется «Бәйге», где каждой команде будет зачитано по 10 вопросов. Каждый правильный ответ 1 балл. Время ограничено, поэтому отвечать должны быстро. На вопросы может ответить любой участник команды. Максимальный балл в этом туре – 10 баллов.

2 тур «Полиглот» Задание будет на экране, выделенные слова вы должны будете перевести на казахский, а потом на английский язык.
Ответы вы должны написать на листе. Если слово переведено на 2 языка правильно, получаете – 10б., на один - 5 баллов.

3 тур будет называться «Дода». По выбранным вами баллам буден задан вопрос. Если у одной команды не будет ответа, другой команде разрешается ответить и пополнить свои баллы.

4 тур «Қызықты диалог». Из предложенных 3 букв выбрать одну и ваши ответы должны начинаться только на эту букву. Каждый правильный ответ - 1 балл.

5 тур «Пойми меня» В конвертах, которые вы должны будете выбрать, будут слова, точнее каждой команде по 2 слова. Команда должна своей группе поддержки объяснить данное слово по смыслу, жестами, мимикой, но не как не называя слово, записанное на листочке. 5 баллов получает команда, если зрители озвучивают данное слово. Учитывается время. Максимальный балл в данном конкурсе – 10 баллов.
Если у вас нет вопросов, начнем игру. 3 топқа да сәттілік тілейміз.

І кезең «Бәйге»
1 - топтың сұрақтары:
1. Екі сағатта неше минут бар?
2. Қазақстан Республикасының Президенті
3. «Жаман» сөзінің антонимі.
4. 16 желтоқсан қандай мереке?
5. Қазақ тілінде қанша жалғау түрі бар?
6. Тудың авторы кім?
7. «Оқушы» сөзінің аудармасы
8. «Ақ киімді, денелі, ақ сақалды» өлеңінің авторы кім?
9. Киіз үйдің төбесі қалай аталады?
10. Бастауыш, баяндауыш сөйлемнің қандай мүшелері?

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Пікірлер #1: 27 қыркүйек 2017 11:43
Көп рахмет нағыз керегін таптым
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Жаңалықтар бөлімі
Соңғы пікірлер
  • aiboll
    Жазған: aiboll
  • aiboll
    Жазған: aiboll
  • беке
    Жазған: беке
  • aiboll
    Жазған: aiboll
    Мына жаңалықта: Омонимдер
  • aiboll
    Жазған: aiboll
    Мына жаңалықта: Химия әлеміне саяхат
  • Батон
    Жазған: Батон
  • aiboll
    Жазған: aiboll
  • Bekamaster
    Жазған: Bekamaster
  • Жетыген
    Жазған: Жетыген
  • sdana09
    Жазған: sdana09
Өз пікіріңді білдір
Білімділер порталына қандай бөлім жетіспейді?
Интернет дүкен (магазин)
Хабарландыру тақтасы
Онлайн оқыту бөлімі
форум
Тестілеу орталығы
Сайтта кім бар
Барлығы: 242
Қолданушылар: 2
Қонақтар: 240
Роботтар: 2
aru961496 Зарина
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика