Білімділер поралы

«Арулар» сайысы

Тәрбие сағатының тақырыбы: «Арулар» сайысы
Мақсаты: Сыныптағы қыз балалар бойына сыпайылық, адамгершілік сияқты жақсы қасиеттерді сіңіру, ой - өрістерін дамыту.
Түрі: сайыс
Көрнекілігі: слайд
Әр ұлттың өзіндік ерекшеліктері, салт - дәстүрлері, тілі болатыны белгілі. Біздің тәрбиеміз де ананың ақ сүтінен, ана әлдиінен, атаның қасиетті сөздерінен бастау алады.
Ата - бабаларымыздан бізге жеткен көптеген ұлағатты, ғибрат аларлық, тамаша тәлім - тәрбие берерлік өсиет сөздер бар.
Оқырмандар арасында – халқымыздың әдет - ғұрпын, дәстүрін, тарихын біліп, оны қастерлеп, бүгініміз бен келешегіміздің нәрлі қайнарына айналдыру біздің азаматтық борышымыз. Ендеше «Арулар» атты сайыс байқауын бастаймыз.

Әділ қазылар алқасымен таныстыру.
Тәрбие ісінің меңгерушісі Аубакирова С. С
Қазақ тілі пәнінің мұғалімі Жүкенова Б. Б

Сайыс 5 кезеңнен құралған.
Сайыс кезеңдері:
1. Сұрақ - жауап
2. Қонақ күте білеміз бе?
3. Мақал - мәтел
4. Өнер сайысы
5. Поэзия минуттары

Сайыс байқауымыздың міндеттерімен таныстырайық.
1. Әр қатысушыға кезекпен сұрақтар қояды.
2. Егерде сұраққа жауап бере алмаса келесі жауап беруіне болады.
3. Сұрақтардың жауаптары «5» ұпайлық белгімен бағаланады.

Қазақ боп қал, қадірле қазақ халқын, - деп сайысымыздың алғашқы кезеңін бастаймыз.
I - кезең: Сұрақ - жауап
Сұрақтар:
1. Қазақта топ аттылар жарысын не деп атайды? (Бәйге)
2. Бір топ аттылар тартыспағын қазақта қалай атайды? (Көкпар)
3. Ертедегі елін жаудан қорғаған қазақ батырларының адам жинауын қалай атаған? (Қол жинау)
4. Қазақтан шыққан алғашқы космонавт кім? (Тоқтар Әубәкіров)
5. «Ата тұрып ұл сөйлесе – ержеткені болар,
Ана тұрып қыз сөйлесе – бойжеткені болар» деп айтқан кім? (Сырым батыр)
6. Қазақ тарихында алғаш қыздар мектебін ашқан кім? (Ыбырай Алтынсарин)

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 138
Қолданушылар: 1
Қонақтар: 137
Роботтар: 3
Asem81
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика