Білімділер поралы

“Жарайсыңдар” (сыныптан тыс интеллектуалды тапқырлар кеші)

“Жарайсыңдар” (сыныптан тыс интеллектуалды тапқырлар кеші)

Сайыстың мақсаты: Мұғалімдер мен оқушы арасындағы байланысты нығайту шапшаңдыққа баулу. Оқушылардың химия, биология пәніне қызығушылығын, ынтасын арттыру, ой - өрісін және танымдық қабілеттерін, шығармашылыққа баулу, өз ойын еркін жеткізе білу және өткенді шапшаң еске түсіру дағдыларын қалыптастыру, әділдікке, намысқойлыққа жетелеу.
Жүргізуші: Құрметті ұстаздар, оқушылар! Бүгінгі «Жарайсыңдар» атты білгірлер мен тапқырлар кешіне қош келдіңіздер! Сайысымызды бастауға рұқсат етіңіздер.
Сценадағы көрініс: хан тағында отырады, екі жағында екі нөкері желпеуішпен желпіп тұрады. Сұлтан алдында екі қыз бала шығыс би билейді.
Хан:- «Жалықтым» (дейді қолын бір сермеп, жан – жағына қарап жүреді).
Хан: - мүмкін сенің басыңды шабармын, уақытым қызық өтетін шығар – дейді
(сцена артында сиренаның дауысымен, шу басталып кетеді)
Хан нөкерлеріне қарап: - не жағдай, барып біліңдер!!!! – дейді хан.
(Екі ұл жүгіріп кетеді де, бір топ оқушылармен ұстаздарды алып келеді)
Хан: - мыналар не қылған балалар.
Оқушы (Ерсін): – біз Ушинский атындағы орта мектебінің оқушыларымыз.
Хан: - өздерің қызық киім киіп алған екенсіңдер. Біздің ғасырымызға қайдан келіп қалдыңдар?
Оқушы(Алмагүл): біз химия сабағында тәжірибе жасап отырғанбыз, көрші физика кабинетінде оқушылар машина уақытын жасап, ұстаздарға көрсетіп жатқан еді, бір кезде шу, дүрсіл естіліп біз осында келіп қалдық.
Хан: жарайды түсінікті. Енді маған құлақ салыңыздар, егерде мені қызықтырып, таң қалдырсаңдар өз замандарыңызға қайтарам.
Оқушылар: олай болмаса ше...........
Хан: олай болмаса бастарыңмен қош айтысасыздар.
Ұстаздар: ендеше сайысымызды бастайық
Хан: сайыстарыңызды бастамас бұрын менің сусыным бітіп қалды, маған сары... жоқ қызыл түсті сусын даярлап беріңіздер. (оқушылар реакция орындап, қызыл түсті сусын дайындап береді де ханға ұсынады)
Сонда Таңшолпан: тоқтаңыз сұлтан түсі бар сусын ішкен адам ағзасына зиян, ақ су ішкен пайдалы (дейді де сусынды ағартады.) мінекей ішіңіз.
(осы кезде оқушылар бір дөңгелек үстелге қарама - қарсы дөңгелек үстелге ұстаздар отырады)
Жүргізуші: Уа, Халайық, халайық,
Бәріне жар салайық,
Бүгінгі кеш төрінде
есеп шешіп, аңдысып,
Шабыт тасып шалқысып
Көңілді кеш жасайық! - деп алған білім, өлең - жыр, жұмбақ, өнерімізді барымызды ортаға салайық.
Қазылар орнықтырар әділдікті
Кімдердің жауаптары кәміл шықты
Білім мен тапқырлықтың сайысында
Жеңіске жетер дейміз нағыз мықты дей отырып, әділқазы алқаларын таныстырып өтейік:
Жүргізуші: Сәлем бер, елге сәлем бер,
Таныстыр көпке атыңды
Сәлем бер, көпке сәлем бер
Шығаршы қане атыңды - дей келе
Алдарыңызда Мұғалімдерден құрылған «Ойшылдар» тобы.
Оқушылардан құрылған «Күн әлемі» тобы.
Топтарымен, ұрандарымен таныстырады.
Тапқыр, білгір, дарынды
Жарыс бар бүгін арынды
Жаратылыстану пәндерін сүйсең сен
Ортаға сал барыңды -
деп, сайысқа қатысушы топтарға сәттілік тілей отырып, сайысымыздың алғашқы турын бастасақ.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 78
Қолданушылар: 1
Қонақтар: 77
Роботтар: 3
Mamaseriko
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика