Білімділер поралы

Алтын күз ертеңгілігі

"Алтын күз"ертеңгілігі

Мақсаты: Табиғаттың күз мезгіліндегі өзгерістері жайлы балалардың білімдерін кеңейту; күз мезгілінің берекелі екенін айтып, түсінік беру, ойлау қабілетін дамыту. Балаларды еңбекқорлыққа тәрбиелеу. Балалардың күз мезгілі туралы түсініктерін молайту, жыл мезгілдерінің ерекшеліктерін байқату; табиғатты аялауға, қоршаған ортаны, Отанын сүюге, әсемдікті көре білуге, сезінуге тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Мерекелік ертеңгілікке сай безендірілген сахна, Акт. Видео сюжет:«Алтын күз», Слайд: Күзгі жұмбақтар, жемістердің атрибуттары, Сандықша, Көкөністер мен жемістердің муляждары, Жеміс - жидектер, Ойыншық машиналар, Жапырақтар т. б.

Жүру барысы:
Зал іші мерекеге сай безендірілген. Әдемі сазды көңілді әуен ойналып тұрады. Бүлдіршіндер тәрбиешімен бірге кіріп, орындықтарға жайғасады.
Жүргізуші: Балалар, бүгін бізде өте әдемі, жомарт, тиянақты бірақ аздап көңілсіздеу болып туратын жыл мезгілі - Күз мейрамы. Әдемі дейтініміз күз мезгілі ғана бізге әдемі сары, қызғылт, алтын түстерді сыйлайды. Жомарт дейтініміз - тек күзде ғана жеміс - жидектер жиналады. Ал тиянақты дейтін себебіміз - көкөністер мен бидай өнімдерін тездетіп, салқындыққа қалдырмай жинап алуымыз керек. Ал енді көңілсіздеу болатын себебі - жаз мезгілімен, ашық аспанмен, ыстық күнмен, көңілді құстармен қоштасқысы келмей өкінетіндіктен екен.

Жүргізуші тақпақ оқиды: Төңірек толы сары алтын
Күз келді туған жеріме
Шуағы нұрлы жайнаған
Алтын күз әсем айналам
Мерекесі халықтың
Алтын күзді бастайық,
Алтын күзге арналған
Ертеңгілігімізді бастайық!
Тақпақ балалардың, ән айтылады.

Жүргізуші: Балалар, қараңыздаршы қандай әдемі сандық. Қызық бұл сандықта не бар екен?
(Тәрбиеші сандықты алып әрі - бері тартқылап ашқысы келеді, бірақ сандық ашылмайды)
Жүргізуші: Не істесем екен мен енді?
Сандықты ашқым келеді.
Таптым, таптым қазір біз,
Тақпақ айтып береміз.
Балалар тақпақтарын айтады.

Жүргізуші: Бұл не қылғаны?
Сандық тағы ашылмады?
Таптым, таптым онда мен,
Жұмбақ айтып беремін.
Жүргізуші балаларға жұмбақ жасырады.
Күзгі жұмбақтар:
Жазда інге тығылып,
Жатқан қызыл түлкіні
Құйрығынан суырып,
Әкелді әжем бір күні. Бұл не?
(Сәбіз)
Жайлы, жұмсақ төсегім,
Домаланып өсемін
Қабат - қабат тоным бар
Қалай оны шешемін.
Бұл не?
(Орамжапырақ)
Қалың киім ұнатады,
Шешіндірсең жылатады.
Бұл не?
(Пияз)
Аспай піскен, қайнамай түскен.
(Жеміс)
(Жүргізуші тағы да сандықты ашқысы келеді, бірақ сандық ашылмайды)
Жүргізуші: Не болғаны, бұл қалай?
Ашылмады сандығым.
Дилназ Жомарт: Мен білемін, сандықты ашуға кім көмектесетінін. Бұл сиқыршы - Күз. Қане оны шақырайықшы.
Балалар: Алтын күз! Алтын күз бізге қонаққа келші!
Күзгі әуенмен билеп Алтын күз келеді.
Алтын күз: Уа, халайық, дархан далам армысың,
Табиғатым жаны жайсаң тал мүсін
Ханшайымы күздің бүгін келіп тұр,
Алмақ болып бар халқымның алғысын.
Сәлеметсіздер ме, балалар! Мені мейрамға шақырғандарыңа рахмет!
Жүргізуші: Күз, сен бізге мына күзгі сандықты ашуға көмектесесіз бе?
Күз: Әрине көмектесем, бірақ ол үшін сендер өлең айтып, би билеулерің керек.
(Балалар өлең айтып, жапырақтар биін билейді)
Жүргізуші: Міне, әнімізде аяқталды,
Сандықшада қақпағын ашты,
Не жасырылған бұл сандықта?
Небір, небір нәрселерде бар екен.
(Жүргізуші сандықтан мухомор алып шығады)
Жүргізуші: Бұл не екен?
Балалар: Саңырауқұлақтар.

Жүргізуші: Қане саңырауқұлақтар шығыңдаршы, өз өнерлеріңді көрсетіңдерші.
Би: «Саңырауқұлақтар»
Күз: Балалар сендер сезіп отырған боларсыңдар, менің күзгі сандығымнан бәрін табуға болатынын, әрі күзгі мейрамды көңілді өткізуге көмектесетінін.

Жүргізуші: Ал енді Күз бізге, тағы қандай сыйлықтар дайындады екен көрейікші?(Сандықтан көкөністердің атрибуттарын шығарады)
Балалар бастарына атрибуттарды киіп, көкөністер мен жемістер туралы тақпақтарын айтады.
Асханадан шықпаймын,
Атым пияз, бұқпаймын.
Көзден жасты шығарам.
Тұмаудан бірақ сақтаймын.
* * * *
Тал шыбығым бұралып,
Бақшаларда қызарып
Тұрган ол мен қызанақ
Күнге қарап ұялып.
* * * *
Картоп біздің атымыз
Жер астында жатырмыз
Бір тамырдан тараған,
Ағайынбыз бәріміз.
* * * *
Өсіретін бойыңды
Дамытатын ойыңды.
Қоянға да азықпыз,
Сәбіздерміз жазықсыз.
* * * *
Пісіп тұрған алмамын,
Тамсандырар бал дәмім
Жерге сілкіп түсірме
Ісіп кетер маңдайым.
* * * *
Жапырақты тасалап
Өсетін жері бақша - бақ
Күрең қызыл шіркін - ай
Менің атым құлпынай.
* * * *
Тіл үйірген алмұртпын
Таңсығымын бар жұрттың
Жақсы өсіре алмайды,
Қараса егер салғырт кім.
* * * *
Мен моншақты шиемін
Құмарсыңдар білемін
Кетіп қалып жүрмесін
Тамағыңа сүйегім.
* * * *
Дөп дөңгелек сап сары
Ішінде бар дәні
Қызығасын көріп
менің атым өрік.

Коммуналдық мемлекеттік қазыналық кәсіпорын
№ 8 «Ақбота» шипа - жай типті бөбекжай балабақшасы
Ересек топ тәрбиешісі Уразалина Гулбану Насырқызы

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 93
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 93
Роботтар: 4
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика