Білімділер поралы
загрузка...

Ауылдағы адам еңбегі, Кішкентай бағбан

Білім беру саласы: «Таным», «Қатынас»
Бөлімі: «Қоршаған ортамен таныстыру», «Көркем әдебиет».
Тақырыбы: «Ауылдағы адам еңбегі», «Кішкентай бағбан».
Мақсаты: Балаларды ауылдағы адамдардың еңбегімен таныстыру, ауылдағы басты еңбек түрін ажырата білуге үйрету. Жыл мезгілдеріне қарай еңбек түрлері және қолданылатын техника құралдары жайлы білімдерін дамыту. Әңгіме желісін көрініс арқылы көрсету. Әңгіме арқылы ойын, қиялын дамыту, өз ойын қиялымен ұштастыра айтуға баулу. Табиғатты сүюге тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: слайд, мазмұнды суреттер.
Сөздік жұмыс: егінші, бағбаншы.
Әдіс - тәсілдері: түсіндіру, көрсету, сұрақ - жауап.

Билингвальды компонент: шопан – чабан, бағбан −садовник, еңбек – труд.
Тәрбиеші:
− Балалар, бүгін бізде ерекше күн. Өйткені бізге көптеген қонақтар келіп отыр. Осы келіп отырған қонақтармен орнымыздан тұрып сәлемдесіп, жақсы тілектер жолдайық.

Балалар орындарынан тұрып, келген қонақтармен амандасады.
Біз қандаймыз, қандаймыз,
Шұғылалы таңдаймыз.
Күлімдеген күндейміз,
Ренжісуді білмейміз,
Қуанамын мен де,
Қуанасын сен де
Қуанайық, достарым
Арайлап атқан күнге!

−Балалар, қазір жылдың қай мезгілі?
−Қазір жылдың күз мезгілі.
−Күз мезгілінде неше ай бар?
−Күз мезгілінде үш ай бар.
−Қыркүйек, қазан, қараша.
−Үш айды кім атап береді?
−Күз мезгілінде табиғатта қандай өзгерістер болады?
−Күн салқындайды, жаңбыр жауады, жел соғады, құстар жылы жақа ұшып кетеді.
−Жарайсыңдар, балалар күз мезгілі туралы
−Балалар, бүгін бізде ерекше күн. Өйткені бізге көптеген қонақтар келіп отыр. Осы келіп отырған қонақтармен орнымыздан тұрып сәлемдесіп, жақсы тілектер жолдайық.

Балалар орындарынан тұрып, келген қонақтармен амандасады.
Біз қандаймыз, қандаймыз,
Шұғылалы таңдаймыз.
Күлімдеген күндейміз,
Ренжісуді білмейміз,
Қуанамын мен де,
Қуанасын сен де
Қуанайық, достарым
Арайлап атқан күнге!

−Балалар, қазір жылдың қай мезгілі?
−Қазір жылдың күз мезгілі.
−Күз мезгілінде неше ай бар?
−Күз мезгілінде үш ай бар.
−Қыркүйек, қазан, қараша.
−Үш айды кім атап береді?
−Күз мезгілінде табиғатта қандай өзгерістер болады?
−Күн салқындайды, жаңбыр жауады, жел соғады, құстар жылы жаққа ұшып кетеді.
−Жарайсыңдар, балалар күз мезгілі туралы тақпақ білесіңдер ме?
Кім айтады?

Азиз:
Жемісі мол теретін,
Күз дос екен бізбенен
Бәрін тауып беретін,
Жомарт екен күз деген.

Мансур:
Күзім - ау, күзім - ау,
Мінезін бұзық - ау.
Жаңбырын сіркіреп,
Келгенін қызық - ау.

Мирас:
Күз жомарт қой қашанда,
Мол жемісін беретін.
Піскен қарбыз, тәтті алма,
Балаларға керек қой.
−Бір аптада жеті күн бар.
−Жарайсыңдар, ал балалар бір аптада неше күн бар?
−Кім атап береді?
−Бір аптада жеті күн бар.
−Дүйсенбі, сейсенбі, сәрсенбі, бейсенбі, жұма, сенбі, жексенбі.
−Дұрыс айтасыңдар, балалар мені мұқият тыңдаңдар.

Мен сендерге мақал - мәтел айтамын, ал сендер не жайында екенін айтасыңдар:
Еңбек етсең ерінбей,
Тояды қарның тіленбей.
−Мақалдың мағынасы не жайында айтылған балалар, кім айтады?
−Еңбек жайлы.
−Дұрыс айтасыңдар, еңбек жайында айтылған.
Еңбек еткен адамның ырысы мол болады, еңбек еткеннің
арқасында тамағымыз тоқ болады. Еңбектің түрлері көп.
−Біздің бүгінгі сабағымыз ауылдағы адам еңбегі туралы болмақ.
−Сендер ауылды білесіңдер ма?
−Ия, білеміз.
−Ендеше балалар сендерге ауыл еңбегі жайлы теледидар арқылы таныстырайын.

Жамбыл облысы, Талас ауданы,
Қаратау қаласы "Бәйтерек" балабақшасының тәрбиешісі
Науанова Гүлзат Бекетқызы

Ауылдағы адам еңбегі, Кішкентай бағбан жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 302
Қолданушылар: 2
Қонақтар: 300
Роботтар: 4
серик madinash_80
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика