Білімділер поралы

Жол тәртібін жадыңда ұста!

Тақырыбы: Жол тәртібін жадыңда ұста!
Түрі: Тест
Мақсаты: Көшеде жүру тәртібін және көше қатынас ережелерін қайталау.
Оқушыларды сақтыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Көшеде жүру ережесіне байланысты баспадан шыққан таблица, суреттер, нақыл сөздер.т.б.
І.Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылардың назарын жаңа сынып сағатына аудару.

ІІ.Негізгі кезең
Бағдаршам-өмірімізді жазымнан сақтандыратын көмекшіміз.Оның сырын біліп, тілін алу баршамызға керек.

Мұғалім: Балалар, көшеде жүру ережесін білу бізге не үшін керек?
Айзат: Әр оқушы көшеде жүру тәртібін өте жақсы білу керек.Көшеде жүре білу машина астына түсуден, апаттан сақтайды.
Арсен: Көшеде жүру тәртібін орындамау көліктің жүріп-тұруына кедергі келтіреді.Мысалы: Жолаушылар жұмысқа, сабаққа,
дәрігерге баруға кешігуі, фабрика, зауыттарға, дүкенге, жүк мезгілінде апарылмауы, вокзалдарға басқа қалаларға дер кезінде жете алмауы мүмкін.

Мұғалім: Жаяу адам қай жермен жүруге болмайды?
Альбина: Көлік жүретін көшенің ортасымен жүруге рұқсат етілмейді.

Мұғалім: Көшеде жүру тәртібін кім басқарады?
Бір оқушы көшеде жүру тәртібін көрсететін бағдаршам суретін көрсетеді.
Қуандық: (Бағдаршамның қызыл отын көрсетіп)
Бағдаршамның қызыл оты жанғанда жүргіншіге де, көліктерге де тоқтап тұру керек.Сары шам бағдаршам отының ауысуын көрсетеді.Бұдан да жүруге болмайды.Сарыдан кейін жасыл.
Жарық жанғанда жол ашық, жүруге болады.

Мұғалім: Көшенің екінші көшемен қиылысқан жерінде немесе «Өтетін жер» деп жазылған тұста немесе асфальтта көлденеңнен сызылған жалпақ ақ жолақтары бар жерінде және бет алдындағы бағдаршамның жасыл жарығы жанған кезде өтуге болады.
Көрнекілік көрсетіледі.

Мұғалім: Бағдаршам жоқ көшелерден қалай өтеміз?
Берік: Егер өтетін жерде бағдаршам болмаса, көшеден өте бере әуелі сол жаққа қараймыз.Көшенің орта тұсына жеткенде, оң жағымызға көз саламыз.Егер ол жақтан машина келе жатса, өтіп кеткенше сол орында күте тұрамыз.
- Оқушы қалай өтетінін көрсетеді.

Мұғалім: Балалар, сендер Дұрыс және Бұрыс атты екі оқушының көшеде қалай жүретінін көресіңдер.Екеуінің қайсысы көшеде жүру тәртібін білмейді, аңғарып отырыңдар!

Екі оқушы жиек жолмен жүріп келеді.Бұрыстың түймелері
салынбаған, қалай болса солай киінген, Дұрыс таза, тап-тұйнақтай, жиек жолдың оң жағымен келе жатыр.Жолда қария әжейді қағып кетеді, кешірім сұрауды да ұмытады.
Балалар, Дұрыс пен Бұрыстың қайсысы қателіктер жіберді және қандай қателіктер?
Ақбөбек: Бұрыстың үсті-басы кір, киімі алқам-салқам, өзіне мән бермейді екен, қарияны қағып кетіп, кешірім сұраған жоқ.

Мұғалім: Не себепті кісіні қағып кетті?
Серік: Көшеде жүру тәртібін білмеді.Жиек жолда дұрыс жүрген жоқ.

Мұғалім: Ал жиек жолда қалай жүру керек?
Медеу: Жиек жолдың оң жағымен жүру керек, сол жағымен жүруге болмайды.

Мұғалім: Онда тағы қалай жүруге рұқсат етілмейді?
Айжамал: Төрт-бес адам қатар жүруге болмайды.
Жиек жолда қалай жүруді екі оқушы көрсетеді.

Мұғалім: Аялдамада тұрған көлікті яғни машина, автобусты қалай айналып өту керек?
Оңайбай: Аялдамада тұрған автомобиль, автобус немесе троллейбусті тек сырт жағынан айналып өту керек.Сонда біз оның соңында келе жатқан машинаны дер кезінде көреміз.
Мұғалім: Жарайды, оқушылар сендер көптеген көше қиылысында кездесетін қауіп-қатерлерден аман-сау құтылып шығады деген сенімдемін.

ІІІ.Қорытындылау
Жолда жүру ережесін әр кез жадымызда сақтауымыз керек.
Жол тәртібін жадыңда ұста, балақай!
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Бәйге бөлімі
  • Мәтін, мәтіндік блоктарды құру

    Оқушыларды Macromedia Flash бағдарламасында мәтінмен жұмыс жасауды үйрету; Оқушыларды мәтінмен жұмыс жасау туралы білімдерін қалыптастыру
  • Мағжан Жұмабаев «Сүйемін» өлеңі

    Мағжан Жұмабаевтың өмірі мен шығармашылығы туралы жалпы мағлұмат алуға, танып - білуге қызықтыру, «Сүйемін» өлеңінің идеясы мен тақырыбын түсінуге және өлең құрылысын жан - жақты талдай білуге, сын ...
  • Қайталау. 400 - 406 - жаттығулар

    Оқушыларды қазақ халқының дәстүріне деген сүйіспеншілікке, сыйластыққа тәрбиелеу.
  • Қош келдің – әз Наурыз!

    Наурыз қазақтың ұлттық мейрам екенін ашып көрсету; балалардың санасына халқына деген мақтаныш сезім ұялату; мерекеге байланысты ұлағатты сөздердің мағынасына қарай балаларды адамгершілікке, елін, ...
  • Спортпен айналысамыз

    Берілген материалдың мағынасын түсінеді, сөздерді жіктейді, есімдіктерді, демеулік шылауларды атап, мысалдар келтіре алады.
  • Би музыкасы

    Қазақ халқының салт - дәстүріндегі бидің алатын орны, Шара Жиенқұлованың өмірімен және билерімен танысу. Оқушылардың музыка пәніне қызығушылығын дамыту, сүйіспеншілігін ояту арқылы әсемдікке ...
  • «Getting from A to B. Travel and transport» «А - дан Б - ге жету. Саяхат пен көлік

    - саяхат түрлері мен көліктерді сипаттай алады; - көліктің түрлерін ажыратып, олардың атқаратын қызметтерін атап береді.
  • Республиканың 1965 - 1985 жылдардағы қоғамдық - саяси өмірі

    Республиканың 1965 - 1985 жылдардағы қоғамдық - саяси өмірі жеке, жұптық, топтық жұмыс жасай отырып, өздігінен білім алады
Үздік жаңалықтар
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 260
Қолданушылар: 6
Қонақтар: 254
Роботтар: 3
gigi Айбек Орманов ernazarova FARHAD Aldanova аселя
Соңғы пікірлер
  • aiboll
    Жазған: aiboll
  • БГК
    Жазған: БГК
  • Венерок
    Жазған: Венерок
  • guizira1983
    Жазған: guizira1983
  • Кеулимжай
    Жазған: Кеулимжай
  • Арнұр
    Жазған: Арнұр
    Мына жаңалықта: Қимылды ойындар
  • ALTUH79
    Жазған: ALTUH79
  • Aiman Bolatbek
    Жазған: Aiman Bolatbek
  • Гүлнар Жолдасова
  • aiboll
    Жазған: aiboll
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика