Білімділер поралы

Шебер сынып, ЖБ және ҚБ бойынша оқытудың белсенді әдістері

Шебер сынып
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 1. Тыңдалған материал бойынша сабақтың әр кезеңінде оқытудың белсенді әдістерін қолдануды үйрену (Бағалау түрлерін қолдану).
2. Берілген тапсырмалар бойынша мұғалім жетекшілігімен өз пікірлерін білдіру.(Кері байланыс жасауға дағдылану)
3. Топқа бөлу түрлерімен топтық жұмыс үдерісін үйрену (Бағалау түрлерін үйрену)
(Шебер сынып.)
Сабақтың мақсаттары Барлығы: Жаңа әдісті түсініп, меңгереді.
Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.
Кейбірі: Алған білімді өмірде, тәжірибеде қолдана алады.
Жетістік критерийлері: Ұйымдастырылған тәжірибелік әдістерді дұрыс қайталай алады, өз ойымен бөліседі.
Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін дәлелдей алады.

Сабақтың басы
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 5 минут
№1. Көзбен амандасуды ұсыну
– Құрметті ұстаздар бізде шебер - сыныпты осы жаттығудан бастаймыз.
Мен барлығыңмен осылай амандасамын, сөз айтпаймын, үндемей – көзбен. Сонымен бірге, мен көзіммен, мен бүгін қандай көңіл – күйде екенімді көрсетемін.
№2 «Әр күнге арналған рецепт» жаттығуы.
Екі жақты күнделік
№3 Ой қозғау
Бүгінгі шебер – сыныптан нені күтесіздер?
Сіздер үшін не қиындық тудырады?

Сабақтың ортасы 8 минут
№1 Ойлан да тап.(СТО)
Қысқаша шолу
«Гүлдер» өлеңінің авторы: Т. Молдағалиев.
Тұманбай Молдағалиев 1935 жылы Алматы облысының Еңбекшіқазақ ауданында туған. Оның «Көктем таңы», «Жаңа дәптер», «Зулайды күндер» т. б. өлең жинақтары бар. Көптеген ән мәтіндерін жазған. Оның «Құстар қайтып барады», «Шақырады көктем» т. б. әнге жазылған мәтіндері халық арасында кең тараған
• №2
• Қандай гүлдердің атын білесіңдер?
• Гүлдердің өсетін орындарын айт.
• Гүлдер қалай көбейеді?
• Гүлдер немен қоректенеді? Т. б. сұрақтар төңірегінде көршіңнің не білетінін сұрап ой бөлісіңдер.
№3 Топпен жұмыс

Сергіту сәті 1 минут
Аппақ гүлдер. (әуенімен қосылып айту)
Шаршағанда ырғалып,
Гүлге ұқсап демалам.
Қанатымды бір қағып,
Гүлдей болып жайқалам.

Аяқталуы 16 минут
Қызықты тапсырма 8 минут
№4
Ι топ.
«Гүлдер жайлы» мәтін құрастыр. Сөз тіркесі
ережесін айт.
ΙΙ - топ. «Гүлдер жайлы» өлең шығару.
ΙΙΙ топ. Гүлдерді қалай өсіреді. Құрылысымен айт.
ΙV топ. Гүлдердің суретін сал. Гүлдер жайлы өлең орында.
№5
«Шығармашылық шыңына талпыныс»
Қағаздан гүл жасау
№6 Топтастыру «Мен не білемін»

Қостанай облысы, Рудный қаласы,
Қашар кенті, «№»2 Қашар орта мектебі»КММ
Бастауыш сынып мұғалімі: Бержанова Жумагул Гудебаевна

Шебер сынып, ЖБ және ҚБ бойынша оқытудың белсенді әдістері. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 290
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 290
Роботтар: 3
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика