Білімділер поралы

Зерде танымдық ойын

Тақырыбы: Зерде танымдық ойын
Мақсаты: Оқушылардың жан - жақты білімдерін тексеру, логикалық ойлау, есте сақтау қабілеттерін шыңдау. Өз ойын жеткізе білуге тәрбиелеу.
Көрнекілігі: нақыл сөздер, тапсырмалар, логикалық тапсырмалар, әр топқа даярлаған үстел, интерактивті тақта.
Түрі: Топтық сайыс
Барысы:

1. Ұйымдастыру кезеңі.
(Оқушыларды берген тапсырманы дұрыс орындауға, нақты жауап беруге дайындау)
2. Кіріспе бөлім.
Армысыздар қадірлі қонақтар, ұстаздар және оқушылар!
Ал келіңдер, келіңдер,
Біріңе - бірің еріңдер.
Біліміңді тексеріп,
Ойынға қатысып көріңдер,
Көңілді тапқыштар, алғырлар,
Бар өнерін алдарыңа салады.
Кім білімді, көп оқыған болса егер,
Бүгінгі күн жеңімпазы болады
- дей отырып, « Зерде» атты сыныптан тыс зияткерлік ойынымызды бастаймыз.
Әділқазы алқасына бір сәлем!
Әділдікке бас иеді күллі әлем!
Жүйрік озар сайыстарда неше бір.
Сарапқа сап әділдікпен шеше біл!
Сайыстың әділ бағасын беретін, әділқазы алқасымен таныс болыңыздар - Айтжанова Ж. А. Турабекова Ж. А.
Енді сайыскерлерімізді ортаға шақырайық. «Алғырлар» тобы, «Тапқырлар» тобы

Бөлімдермен таныстырып өтейін:
1 кезең - Таныстыру
2 кезең -"Білімді болсаң, бақ сына?"
3 кезең -"Шым - шытырық сұрақтар"
4 кезең -"Мақал – сөз мәйегі"
5 кезең -"Тоқсан ауыз сөздің тобықтай түйіні"
6 кезең -"Құпия хаттар"
7 кезең «Кім жылдам?»
8 кезең «Поэзия минуты»

Білген сайын келеді біле бергім,
Біле беру емес пе тілегі елдің.
Бүгін осы сайыста жеңіске жет,
Білімді, әрі білікті жас жеткіншек
- деп сайысымыздың 1 - бөлімін бастаймыз.

І – кезең: Таныстыру. Енді топ мүшелерімен танысуға көшейік. (әр топ – топ аты, топ ұранын, сәлемдесуімен таныстырады, әр топта 5оқушыдан қатысады)
ІІ – кезең: «Білімді болсаң, бақ сына»
Ұшқыр ойға ерік болып шеберлік,
Сөз кезегін математикаға берелік
Арамызда тапқыш достар көп екен
Солардың енді жауаптарын көрелік
- Бұл кезеңде пән бойынша білім деңгейлерін тексереміз. Яғни математика пәні бойынша.

Алғырлар тобына:
1. 28 - 19 =9
2. Алмұрт 9, алма одан 2 - еуі кем. Барлығы неше жеміс? ( 7 )
3. 1 ғасырда неше жыл бар? (100 жыл)
4. 2 апта 2 күн неше күнге тең? (16)
5. Сенде барлығы 80 теңге. Оның 25 теңгесіне дәптер, 15 теңгесіне қалам алдың. Сенде қанша теңге қалды? (40)
6. 45+32= 77
7. 1 жұмыртқа 2 минутта піссе, 3 жұмыртқа неше минутта піседі? (2 минутта)

Тапқырлар тобына:
1. 49 - 27=22
2. Құлпынай 13, шие одан 10 - ы артық. Барлығы қанша жеміс болды? (36)
3. 1ц неше кг бар? (100 кг)
4. 1 сағ 20 минут неше минутқа тең? (80минут)
5. Айнұрда 15 кітап, 12 қалам және 3 сызғыш бар. Айнұрда барлығы неше құрал бар? (30)
6. 24+32= 56
7. Ағашта 12 торғай отыр еді. Аңшы оның 4 - еуін атып алды. Нешеуі қалды? (8)

Мұғалім:
Әрбір тілде сөйле адамды таң қылып
Ана тілін білмеу қандай заңдылық
Өсер болсаң байтақ далаң тұрғанда
Қазақ тілі жасау керек мәңгілік
- Олай болса, қазақ тілі пәнінен білімдеріңізді тексерейік.

Алғырлар тобына:
1. Сұраулы сөйлем дегеніміз не?
2. «Қалам» сөзі қандай дауыстылардан құралған? (жуан)
3. «Аңшылықтың» сөзінде неше буын бар? (4 буын)
4. Еңбек туралы бір мақал айт.
5. Дауысты дыбыстар нешеге бөлінеді, ата. (2 - ге, жуан, жіңішке)
6. Й қандай дыбыс?

Тапқырлар тобына:
1. Хабарлы сөйлем дегеніміз не?
2. Қ, к, т, с әріптері қандай дауыссыздар? (қатаң)
3. «Қанаттан» сөзінде неше буын бар? (3 буын)
4. Оқу, білім туралы мақал айт.
5. Дауыссыз дыбыстар нешеге бөлінеді, оларды ата. (3 - ке, ұяң, үнді, қатаң)
6. Мәтіннің неше түрі бар? (Пайымдау, сипаттау, әңгімелеу).

Зерде танымдық ойын. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 243
Қолданушылар: 4
Қонақтар: 239
Роботтар: 2
Рабиябегим janerke Тбота Zhansil
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика