Білімділер поралы

Зияты зақымдалған оқушыларды тәрбиелеу ерекшеліктері

Зияты зақымдалған оқушыларды тәрбиелеу ерекшеліктері

Арнайы мектепте оқушылардың өз бетімен өмір сүруге, әлеуметтік іскерлікке дайындайды. Демек, тәрбие үдерісі тәрбиелеушінің сұраныстарын қанағаттандыруы тиіс. Тәрбие үдерісінде болған жағдайды дұрыс түсінуіне, оқушылардың өзін тұлға ретінде қалыптасуына көмектесуі керек (1).
Мүмкіншіліктері шектеулі балаларды тәрбиелеу нақты бір түзету ұйымында нақты бір кезеңде оқушылардың мақсаты мен міндеттеріне сай келесідей кезекте орындалады:
1) Баланың жеке тұлғалық тұрғыда дамытуға бағыттылық, адамгершілік, коммуникативтік, эстетикалық және дене дамуын қалыптастыру.
2) Оқу мекемесінің ерекшелігіне және оның қызмет түріне қарай қоғамға бейімдеу, қызығушылықтарын арттыру.
3) Икемділік мақсатты ұштастыру.
Тәрбие жұмысының міндеттері.
1) Мүмкіндігі шектеулі баланың психологиялық және дене зерделік және тұлғалық компоненттерін түзету.
2) Оқушыларды өздігінен өмір сүруі және еңбек етуге дайындау.
3) Ұжымда өмір сүру және жұмыс істей білуін қалыптастыру.
4) Балада белсенділікпен өздігінен қызмет ете білуге айналасындағыларды және өзін дұрыс бағалай білуге тәрбиелеу.
Тәрбие жұмысында оқушының азаматтық тұлғаның сапаларын қалыптастыру маңызды бағыттары:
- еліміздің азаматтары негізгі құқықтарын мен міндеттерін сақтауы мен түсініктігі.
- құқықтың білімді азаматтың, отбасының негіздері: еңбек, қылмыстық құқықтарды игеруі.
- мемлекеттік заңдардың өзінің құқықтары мен міндеттерінің маңызын түсінуі.
- өзінің іс - әрекеті үшін жауапкершілігін сезіну (2).
Арнайы мектеп - интернаттарында санитарлық - гигиеналық мәдениет дағдыларының қалыптасуы мен денсаулықтың нығаюы, физикалық қалпын жақсарту мақсатында дене шынықтырумен айналысуы тәрбие жұмысының маңызды бағыттарының бірі болып келеді. Тәрбиелік жұмыстың жаппай формаларын ұйымдастыру барысында балалардың сол мерекеде, конференцияда, сайыстарды тікелей қатысуға көңіл бөлінеді. Ең бастысы, ұжымдық қызметтердегі барлық қатысушылардың алдында өз жауапкершілігін түсінуі, көмектесу және өзара көмек көрсетулерін сезінуі керек (3).

Қаскелең қаласы облыстық зерде бұзылыстары бар
балаларға арналған арнайы мектеп - интернатының тәрбиешісі
Саржанова Бақытжан Қайрулловна

Зияты зақымдалған оқушыларды тәрбиелеу ерекшеліктері. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 315
Қолданушылар: 2
Қонақтар: 313
Роботтар: 3
Жаннат Аширалиевна Elnur
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика