Білімділер поралы

1 - наурыз - алғыс айту күні

Тәрбие сағатының тақырыбы: 1 - наурыз - алғыс айту күні
Жалпы мақсаты: 1) 1 - наурыз - алғыс айту күні еліміздің президенті Н. Ә. Назарбаевтың жарлығымен жарияланғанын және алғыс кімге, не үшін айтылатынын айқындау мақсатын көздеді. Оқушылар ата - анаға мәпелеп асырағаны үшін, мұғалімге білім - тәрбие бергені үшін, Отан соғысы ардагерлеріне жеңіс үшін, жалпы кез - келген жақсылықпен көмекке алғыс айтылатыны туралы ойларын ортаға салды. туралы ой - өрісін кеңейтіп білімін тереңдету;
2) Мемлекет басшысының «Мәңгілік Ел» жалпыхалықтық идеясын зерделеу және қазақ халқының алатын орнын сол идеяны жүзеге асырудағы рөлі арқылы оқушылардың бойында Отанына деген патриотизмін тәрбиелеу, рухани - адамгершілігін қалыптастыру;
3) Білім алушылардың этносаралық және мәдениетаралық байланыс жағдайларында тағаттылығы мен қарым - қатынас жасау біліктілігін дамыту
Күтілетін нәтиже: Өз Отанының патриоты, білімге құштар және рухани - адамгершілік қасиеттері бар еңбекқор жеке тұлғаны қалыптастыру.
Сабақты өткізу әдістері: Миға шабуыл, топтық жұмыс, оқушылар жобасының презентациясы
Ұсынылған ресурстар: Үлестірмелі материал, плакаттар, сызбалар, маркерлер, кеспе қағаздар.

Кіріспе
Сәлемдесу:
Қазақстан Республикасының Әнұраны орындалады
Мұғалімнің кіріспе сөзі:
Шаттық шеңберінде: Ризашылық
- Адам өзінің өмірге келгеніне қуанып, риза болады. Қолындағы барын қанағат тұтып, осының да бар болғанына рахмет деп алғысын білдіреді. Алғыс пен ризашылық білдіру өзіңді, өмірді, өмірде барды бағалаудан басталады.
Ризамын бүгінгі күнге,
Ризамын ата - анама,
Ризамын қасымда бірге жүрген сыныптастарыма,
Ризамын саған!
Ризамын, ризамын!,

Негізгі бөлім 1) Миға шабуыл • Өздерің қандай жағдайда алғыс айтып көрдіңдер?
Топқа бөлу.
• Нұсқау: 3 түсті стикерлер бойынша топқа бөлу.
• 1) Алғыс пен ризашылық дегенді қалай түсінесіңдер?
• 2) Адам өзінің ризашылығын, алғысын қандай сөздермен білдіреді?
3) Сендерге кім қандай жағдайда алғыс айтты?
Бейнекөрсетілім: "Қазақстан - бейбітшілік және келісім бесігі", "Ризамын" әні
Бейнекөрсетілім туралы не айта аласыз? Не ой түйдіңіз?

2) Топтық жұмыс
Топтық жұмыстың ережесімен таныстырады.
1 - ші топ: Мәтінмен жұмыс; (ресми деректер, тарихи деректер)
2 - ші топ: Алғыс сөздері мен мақал - мәтелдерді жазу;
3 - ші топ:: «Ұландар» тобының қарттар үйіне барып, қайырымды іс жасау сәтін сахналау.

3) Қорғау Әр топқа сұрақ қояды
4) Сергіту сәті «Біз ризашылық сөздерді айта білеміз бе?» сергіту сәті
Қорытынды
5) Кері байланыс. «Білем, білдім, білгім келеді» кестесін ұсынады.

Кіріспе Сәлемдесу:
Қазақстан Республикасының Әнұраны орындалады
Мұғалімнің кіріспе сөзі:
Шаттық шеңберінде: Ризашылық
- Адам өзінің өмірге келгеніне қуанып, риза болады. Қолындағы барын қанағат тұтып, осының да бар болғанына рахмет деп алғысын білдіреді. Алғыс пен ризашылық білдіру өзіңді, өмірді, өмірде барды бағалаудан басталады.
Ризамын бүгінгі күнге,
Ризамын ата - анама,
Ризамын қасымда бірге жүрген сыныптастарыма,
Ризамын саған!
Ризамын, ризамын!,

Негізгі бөлім 1) Миға шабуыл
• Өздерің қандай жағдайда алғыс айтып көрдіңдер?
Топқа бөлу.
• Нұсқау: 3 түсті стикерлер бойынша топқа бөлу.
• 1) Алғыс пен ризашылық дегенді қалай түсінесіңдер?
• 2) Адам өзінің ризашылығын, алғысын қандай сөздермен білдіреді?
3) Сендерге кім қандай жағдайда алғыс айтты?
Бейнекөрсетілім: "Қазақстан - бейбітшілік және келісім бесігі", "Ризамын" әні
Бейнекөрсетілім туралы не айта аласыз? Не ой түйдіңіз?

Сынып жетекшісі Еспентаева Клара Кумаргалиевна

1 - наурыз - алғыс айту күні. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 363
Қолданушылар: 4
Қонақтар: 359
Роботтар: 3
гаухар547 aiboll login Дамира
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика