Білімділер поралы

Еңбек түбі - береке

Жұмыс тақырыбы: Еңбек түбі - береке
Түсініктеме хат
«Елімнің ұлы болсаң, еліне шын жанын ашыса, азаматтық намысын болса қазақтың жалғыз ұлттық мемлекетінің көркеюі жолында жан теріңді сығып жүріп еңбек ет, елдің де, жердің де иесі екеніңді ұмытпа», - деген Елбасы сөзіне орай, жас бүлдіршіндердің бойына ұлттық рухты ұялату, болашақта Отанымыз Қазақстанды өркендетуге, ел экономикасын көтеруге білімді, білікті еңбекқор адамдар керек екенін аңғарту мақсатында «Еңбек түбі – береке» атты тәрбие сағаты өткізілді.
Мазмұны: адам өміріндегі еңбектің алатын орны, еңбек туралы оқушы ойларын айтқызу, еңбек туралы мақал - мәтелдердің мән мағынасын ашу. Ертегі кейіпкерлері әлеміне ене отырып, еңбектің қадірін оқушы санасына жеткізу.

Тәрбие сағатының мақсаты: Еңбекті адамзат тарихындағы құндылық деп бағалап, құрметтей алатын өмірлік жағдайларда қолдана білетін елжанды тұлға қалыптастыру.
Міндеттері:
• Оқушының өз ойын еркін жеткізе алуына, өзіне сенімді түрде жұмыс істеуіне бағыт беру;
• Бейнелі, зерделі ойлауға қалыптастыру;
• Сөйлеу дағдыларын жетілдіру, ой өрісін дамыту.
Бағыты: Еңбекке баулу және кәсіби тәрбие
Қолданылған технологиялар: АКТ, дамыта оқыту технологиясы, ойын технологиясы.
Сабақтың әдіс – тәсілдері: сұрақ - жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ой – қозғау, топтық жұмыс.
Көрнекілігі: слайд, нақыл сөздер.
Пәнаралық байланыс: өзін – өзі тану, ана тілі, дүниетану.

Тәрбие сағатының барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық дайындық
Үлкенге де «Сіз»
Кішіге де «Сіз»
Бар адамға құрметпен
Бас иеміз біз.
Ребус.

Шешуі: еңбек
Демек, бүгінгі тақырыбымыз не туралы?

Еңбек адамға не үшін қажет деп ойлайсыңдар?
«Еңбекқор» деп қандай адамды атайды?
Адамға өмір сүру үшін ең алдымен не қажет деп ойлайсыңдар?
Ауа, су, тағам. Ауа, су – табиғаттың адамға берген сыйы. Ал тағам дегенде бірден еске түсетіні - нан. Нан еңбекпен келеді. Тағамнан басқасы да адамның өмір сүруіне қажетті киім, білім, үй, денсаулық бәрі, бәрі еңбекпен келеді.
«Ас атасы – нан» деген мақал бар. Ендеше «Қайдан келдің бауырсақ?» көрінісін ортаға салайық!
Дастарханға шашылып
Жатты аппақ бауырсақ
Бауырсаққа қызығып
Қарап тұрды көзін сап.
- Қайдан келдің бауырсақ?
Деп сұрады қуыршақ
- Дүкеннен келдім нан сатқан
Деді оған бауырсақ
- Дүкенге келдің қай жақтан?
- Наубайдан келдім нан жапқан
- Наубайға келдің қай жақтан?
- Диірменнен келдім кең жақтан
Жер – анам менің көсілген
Диқандар мені өсірген.
- Балалар көрініс не туралы?
- Көрініс бауырсақ туралы.
- Дастарханға бауырсақ қалай келеді?
Балалар сендердің үйлерінде бауырсақты апаларың мен мамаларың неге пісіреді?(қазанға май құйып пісіреді)
Дұрыс айтасыңдар. Ендеше нан туралы кім өлең айтып береді?
Нан қиқымын шашпаңдар.
Жерде жатса баспаңдар
Теріп алып қастерлеп
Торғайларға тастаңдар.

Ойын. «Қайдан келдің бауырсақ?»
Шарты: Бауырсақ қайдан келгені жайлы барлық суреттерді ретпен орналастыру.
Егін - диірмен - наубайхана - дүкен - дастархан
Сиқырлы терезеге назар аударайық. Сендердің алдарыңда әр түрлі суреттер тұр. Қайсысының бауырсаққа қатысы бар?
(қазан)
Қаншама еңбекпен келген нанды қастерлеп, қадірлейік!

Сергіту сәті:
Ұзын мұртты құмырсқа
Келе жатты жұмысқа
Көрді допты жолдағы
Олай шығып қарады
Бұлай шығып қарады
Үлкен тау деп ойлады?

- Өлең не туралы?
- Өлең құмырсқа туралы.
- Ол қайда бара жатты?
- Ол жұмысқа бара жатты.
- Біз құмырсқаны қандай жәндік деп білеміз?
- Құмырсқа еңбекқор жәндік.

ШҚО, Көкпекті ауылы,
«Көкпекті орта мектебі» КММ
Бастауыш сынып мұғалімі
Аубакирова Балжан Сайлаубековна

Еңбек түбі - береке. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
Білімділер порталына қандай бөлім жетіспейді?
Интернет дүкен (магазин)
Хабарландыру тақтасы
Онлайн оқыту бөлімі
форум
Тестілеу орталығы
Сайтта кім бар
Барлығы: 48
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 48
Роботтар: 2
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика