Білімділер поралы

1 Сәуір - Күлкі күні

Күлкі мерекесі
Балаларға арналған мерекелік іс - шара: ортаңғы және ересек топтарға арналған.
Мақсаты: Балаларға мерекелік көңіл күй сыйлау. Спорттық іс - шаралар ұйымдастыру арқылы дамыту. Мейірімділікке, адамгершілікке, достыққа тәрбиелеу.
Кейіпкерлер: Ах, Ух, Ой (Үлкендер).
Көңілді әуен ойналып балалар залға кіріп отырады.
Сайқымазақ Ах, Ух, Ой жүгіріп кіреді.
Ах: Сәлем балалар, ұлдар мен қыздар!
Ух: Сәлем, сәлем балапандар! Біріңді қалдырмай көңілді отырысқа шақырамыз!

Ой: Сәлеметсіңдер ме, балалар... ой - бой
Ах: Ой, не болды ойбайлап көңіл - күйімізді түсірмеші? Қара, менімен қыздар қалай көңілді және қатты амандасады!
Ух: Ал ұлдар, оданда қатты амандасады!
(Ах пен Ух дауласады, қатты амандасқан (ұлдар, қыздар...)
Ой: Ой - бой шуламаңдаршы, дауласпаңдаршы, тағы бір амандассын.
«Сәлемдесу» ойыны өткізіледі.
(балалар ұлдар мен қыздар болып екі топқа бөлінеді. Ахтың белгісі бойынша «сәлем» деп қыздар айқайлайды, ал Ухтың белгісімен – ұлдар. Кім қатты айқайласа солар жеңеді.)
Ой: Ой - бой құлағым естімей қалды, тоқтатыңдар!
Ах: Балалар, бүгін Күлкі күні барлық әлем тойлатады немесе Алдар Көсенің туған күні деп те, атайды. Ал мына Ой болса көңілсіз. Қане, бәріміз оның көңілін көтерейік! Сендер қатты күлуді білесіңдер ме? Менің тобым қызғалдақтай қыздар «Хи - хи - хи»! деп күледі.
Уф: Ал менің тобымдағы мықты ұлдар “Ха - ха - ха”! деп күледі.
Ал бастайық.....
«Күлекештер» ойынын өткізеді.
Ой: Ой - бой не күлкі, нелеріне жетісіп күлесіндер а...? Мына қиын заманда, жағдай жоқ кезде не күлкі ұқпаймын, ой - бой.
Ух: Енді қайтсек, а? Мына Ой көңілін қалай көтерсек екен?
Ах: Мен таптым, көңілді би билейік?
(балалардың қалауы бойынша би)
Ой: Ой болды шаршадым, жалықтым, қарным ашты.
Ах: Сөзбе екен! Шелпек жегенді ұнатасың ба?
Ой: Әрине!
Ах: Ал балалар, Ойды шелпекпен тамақтандырайық па?
«Шелпек дайындау» ойынын ойнату.
(Балалар кастрюльдегі шелпекті алып, табаға салып жүгіріп үстелдегі тәрелкеге апарып салады. Ой жеп, қалғанын ішіне салып алады.)
Ой: (Іші үлкейіп үстелден тұрады)
Ой - бой көп жеп қойдым, көмектесіңдер!
(Ах пен Ух жастық әкеліп жерге жатқызады)
Ах: Ой демалғанша біз сендермен тыныш отырып ойын ойнайық, жарай ма. Жұмбақ шешкенді ұнатасыңдар ма? Ол үшін ең бірінші жұмбақтарды табу керек. Әр шардың ішінде жұмбақ жасырылған. Оны қалай алу керек екенін білесіңдер ме? Ал, Ух балаларға көрсетейік?!
“Шар жарыл” ойыны ойнатылады.
(Әр команданың өз шарларының түсі бар: қыздардікі - қызыл, ұлдардікі - көк түс. Әр команда мүшесі бір - бірден шығады да, шарды жарады. Ал Ух пен Ах жасырылған жұмбақты оқиды. Аз шары қалған команда жеңіске жетеді. Ой әр жарылған шардан шошып, жұмбақ шешімін табуға көмектеседі.)
Ой: Менде де сендерге дайындаған ерекше жұмбақтарым бар, оны топ болып бірге жауап берулерің керек.
- Тырнақтарын бояйтын кімдер? (Қыздар)
- Футбол ойнайтын кімдер? (Ұлдар)
- Асан, Үсен деп кімдерді атайды? (Ұлдарды)
- Сұр тышқанды көргенде, шыңғыратын кімдер? (Қыздар)
Ух: Жарайсыңдар, балалар жарысып ойнағанды ұнатасыңдар ма? Ой сен тура қарбызға ұқсайсың жүр сенде бізбен ойна, жүдейтін шығарсын.
«Ауа шарымен хоккей» ойыны ойнатылады.
(Клюшкамен шарды қақпаға кіргізіп, қайтарда шарды қолға алып жүгіріп келу керек)
Ах: Ал енді балалар маған қарандар! Мен өзімнің достарымды Ух пен Ойды ойын ойнауға шақырамын.
«Кім жылдам» ойыны ойналады.
(жерде шашылып жатқан көңілді смайликтерді жинау, Ах пен Ух тез себетке смайликтерді жинап алады, ал Ой смайликтерді таба алмай жинап үлгермей жылайды...)

Ах пен Ух бірге: Жылама Ой, біз қалжыңдадық. Бүгін 1 сәуір, күлкі мен әзіл күні емес пе?
Ал біз балалармен бірігіп саған бар күлкімізді сыйлаймыз!
(балалар жабысатын қағаздан жасалған жымиған смайликтерді Ойдың үстіне жапсырады. Ой қуанып күледі)
Ах: Балалар, қараңдаршы сендердің сыңғырлаған күлкілеріңнің арқасында Ойда күліп, көңіл - күйі көтерілді.
Ух: Міне көңілді мерекемізде аяқталды. Ал сендер, әр қашанда көңілді болып қала беріңдер! Сау болыңдар!

Шығыс Қазақстан облысы, Семей қаласы,
«№ 25 жалпы білім беретін орта мектеп» КММ
«Бөбек» шағын орталығының тәрбиешісі
Закирова Бахытгуль Раиповна
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 16
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 16
Роботтар: 3
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика