Білімділер поралы

Қазақстандағы 1986 жылғы Желтоқсан оқиғасы

9 - сынып. Қазақстан тарихы

Сабақтың тақырыбы: Қазақстандағы 1986 жылғы Желтоқсан оқиғасы
Сабақтың мақсаты:
Алматыдағы 1986 жылғы Желтоқсан оқиғасы туралы баяндау, оқушыларды өз бетінше жұмыс жасауға, шығармашылыққа дағдыландыру, отансүйгіштікке, адамгершілікке тәрбиелеу
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың әдісі: ауызша баяндау, сұрақ - жауап, түсіндіру, сызбамен жұмыс
Көрнекілігі: суреттер, бүктемелер, үлестірме, кесте, сызба
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі:
- Оқушылармен сәлемдесу
- Назарын сабаққа аудару

Үй тапсырмасын сұрау
Үлестірмемен жұмыс
Үй тапсырмасын бекіту
Сөзжұмбақ шешу
Миға шабуыл әдісі
- Желтоқсан ненің атауы
- Желтоқсан айында атап өтілетін қандай мереке күндерін білесіздер
- Еліміз тәуелсіздікке қашан қол жеткізді
- Биыл тәуелсіздік алғанымызға неше жыл толды

Өткен тарихқа шолу
Азаттық үшін қандай ұлт азаттық қозғалыстарды бастан өткізген едік

Жаңа сабақ
Жоспар:
- Демократияшыл жастар қозғалысының себептері мен басталуы
- Желтоқсан оқиғасының сипаты
- Жаппай жазалау
- Желтоқсан оқиғасының тарихи маңызы

КОКП Орталық Комитетінің нұсқауымен 1986 жылдың 16 желтоқсаны күні Қазақстан КП Орталық Комитетінің пленумы болды. Күн тәртібінде бір ғана ұйымдастыру мәселесі тұрды. Пленумның шешімі бойынша Д. Қонаевтың орнына Республика партия ұйымының басшысы етіп Г. Колбинді сайлады.
17 желтоқсан күні қазақ жастары, студенттер мен жұмысшы жастар Алматыдағы Брежнев алаңына жиналды. Бұл күні саяси сипатта бастау алған митинг бірқалыпты, тәртіппен өтіп жатты. 18 желтоқсан күні алаңға әскерилер енгізілді, ереуілшілерді ұстап, жазалау басталды.
«Желтоқсан оқиғасына қатысқан 8500 - ге жуық адам ұсталып, жауапқа тартылды, 1720 адам жарақат алды. 12 ЖОО - ның ректорлары орнынан түсіріліп, 246 студент оқудан шығарылды, 99 адам сотталды, оның екеуі өлім жазасына кесілді.»
1990 жылы 17 желтоқсанда Республика алаңында Желтоқсан оқиғасын есте сақтау мақсатында ескерткіш тақта қойылды.
1991 жылы 21 желтоқсанда Президент Н. Ә. Назарбаев «1986 жылы желтоқсан оқиғасы кезінде жауапқа тартылған азаматтарды ақтау жөнінде» Жарлық шығарды. Осы Жарлық негізінде 17 желтоқсан – «Демократиялық жаңару күні» деп жарияланды. 1996 жылы Желтоқсан құрбаны Қ. Рысқұлбековке «Халық Қаһарманы» атағы берілді.

Жаңа сабақты бекіту
Бейнекөрініс көрсету

Ой қозғау
Бейнекөріністен қандай ой түйдіңіздер
Желтоқсан оқиғасының құрбандарын бір минут үнсіздікпен еске алайық
Шығармашылық жұмыс
ДЖИГСО
Әр оқушы берілген тақырыпша бойынша мәтінді оқып шығып, қалған оқушыларға оны түсіндіреді.
Сызбамен жұмыс
Оқушылар сызбаны толтырады.

Бекіту сұрақтары:
- Кешегі 1986 жылғы Желтоқсан оқиғасына қатысқан жастардың бойынан табылған ұлтжандылық қазіргі жастардың бойынан табылады ма
- Бүгінгі сабақтан қандай тәлім - тәрбие алдым деп ойлайсыңдар

Қорытынды бөлім
Бағалау
Оқушыларды жинаған жұлдызшалары бойынша бағалаймын.
Үйге тапсырма
Тақырыпты оқып келу
Желтоқсан құрбандары туралы мағлұмат жинау
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 293
Қолданушылар: 4
Қонақтар: 289
Роботтар: 3
zhazoka Көзайым s82dauren Бейбітнұр
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика