Білімділер поралы

Астана – көрікті қала

4 сынып
Сабақтың тақырыбы: Астана – көрікті қала
Сабақтың мақсаты: Астана қаласындағы «Бәйтерек» монументі туралы ақпарат беру. Отанымыздың бас қаласы Астана туралы түсініктерін жетілдіру.
1. Білімділік: «Бәйтерек» монументі туралы айта алуға үйрету.
2. Дамытушылық: Еліміздің көрікті жерлеріне деген қызығушылықтарын арттыра отырып ойлауын, дүниетанымын, тілін, шығармашылық қабілеттерін дамыту.
3. Тәрбиелік: Туған жеріне сүйіспеншілік сезімімен қарау, туған жерін, елін, елордасын мақтан тұту.
Сабақтың пәнаралық байланысы: география, орыс тілі
Сабақтың көрнекілігі: оқулық, суреттер, дәптер, Қазақстанның картасы, слайдтар.
Сабақтың әдісі - тәсілдері: сұрақ - жауап іздену, түсіндіру, әңгімелесу, аудару.
Сабақтың түрі: Жаңа білімді қалыптастыру сабағы.

Сабақтың барысы:
І. 1. Ұйымдастыру кезеңі.
2. Тілдесім. Сөйлесім: сабаққа қызығушылықты ояту.
 Бүгін нешесі?
 Бүгін аптаның қай күні?
 Кеше аптаның қай күні болды?
 ертең аптаның қай күні болады?
 Бүгін ауа райы қандай?
 Жылдың қай мезгілі?
 Қыс айларын атаңдар?
 Қыс мерекелерін естеріңе түсіріңдер

ІІ. Үй жұмысын тексеру. Тілдесім арқылы қорытындылау.
- Сен қайда тұрасың?(Қазақстанда)
- Қазақстан қандай мемлекет?(Тәуелсіз)
- Қазақстанның рәміздерін ата? (мемлекеттік Ту, мемлекеттік Елтаңба, мемлекеттік Гимні)
- Қазақстанның Туы қандай? (Көгілдір және алтын түсті)
- Қазақстанның елордасы қай қала?(Астана қаласы)
- Астана қаласы қайда орналасқан? (Солтүстік Қазақстанда)
Сабақтың мақсатымен таныстыру. Сонымен балалар бүгінгі сабағымыз Тәуелсіздігімізді, егемендігімізді көрсететін еліміздің бас, көрікті қаласы Астана, онда бой көтерген «Бәйтерек монументі» туралы. Астана кім болды? Бәйтерекке көтерілдіңіз бе? (оқушылардың жауабы)

ІІІ. Жаңа сабақ:
1. Сөздікпен жұмыс.
1). Оқушыларды жаңа сөздермен таныстырып, аудару.
2). Сөздерді дұрыс айтуға, сауатты жазуға дағдыландыру.
а) мәнерлеп оқу;
ә) оқушылар дауыстап қайталайды;
б) сөз тіркесі мен сөйлемдер құрау

2. Тапсырмалармен жұмыс.
1 - тапсырма. Суретке, слайдқа қара. Біліп ал (қысқаша мәлімет беру).
Астананың символы – Бәйтерек. Биіктігі – 97 метр. Әлемде бірінші рет диаметрі 22 метрлік және салмағы 300 тоннадан тұратын күннің түсуіне қарай түсін өзгертетін «хамелеон» әйнегінен жасалынған шар биіктігі жағынан рекордқа ие болды. Британдық сәулетші Норман Фостер жобалаған. 2002 жылы Еуразияның кіндігі – Астананың төрінде «Астана - Бәйтерек» монументі салынды.
3 - тапсырма. Оқы, әңгімеле: 91 бет «Бәйтерек» мәтінімен жұмыс (мәтінді оқу, оқушыларға оқыту, ол бойынша, сұрақ дайындайды, оларды жазады).

Cергіту сәті
Ал, балалар, тұрайық,
Алақанды ұрайық.
Оңға қарай бұрылып,
Солға қарай бұрылып,
Бір отырып, бір тұрып,
Бой сергітіп алайық.
5 - тапсырма. Сөз тіркестерін салыстыр, үш сөйлем құрап жаз.
қала таза – таза қала, т. с. с.
4 - тапсырма. Сөйлем үйрен.

ІҮ. Сабақты бекіту.
1. Астанада 2002 жылы не салынды?
2. Ол монумент қалай аталады?
3. Оның биіктігі қанша метр?

Ү. Үй тапсырмасы: сөздік, 91 бет 3т. (м), 6(ж). «Көше» сөзін тәуелдеу.
ҮІ. Бағалау
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
Білімділер порталына қандай бөлім жетіспейді?
Интернет дүкен (магазин)
Хабарландыру тақтасы
Онлайн оқыту бөлімі
форум
Тестілеу орталығы
Сайтта кім бар
Барлығы: 53
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 53
Роботтар: 3
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика