Білімділер поралы

Діни экстремизм, терроризм — бейбітшілік пен тұрақтылыққа төнген қауіп

Ашық тәрбие сағаты
Тақырыбы: Діни экстремизм, терроризм — бейбітшілік пен тұрақтылыққа төнген қауіп
Мақсаты:
• Елбасының «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» мақаласында Ұлттық салт - дәстүрлеріміз, тіліміз бен музыкамыз, әдебиетіміз, жоралғыларымыз, бір сөзбен айтқанда ұлттық рухымыз бойымызда мәңгі қалуға тиіс - деп, дінімізді бұрмалап әртүрлі жаңалықтарды енгізіп, дінімізден, тілімізден, ділімізден, мәдениетімізден, қазақты қазақ етіп көрсететін салт - дәстүрімізден, ұлттық құндылықтарымыздан айырып, халық арасында араздық, дұшпандық, жеккөрушілік, тасбауырлық тудырып, адамның сана сезімін улайтын, әлемдік діндердің атын жамылып теріс бағыт беретін діни секталар туралы діни экстремизм мен терроризмнің мағынасын түсіндіру;
• Студенттерге заңсыз жат діни ұйымдар туралы мағлұмат беру.
Міндеттері:
1. Білім алушыларды идеологиялық тақырыптарға арналған ақпарат көздерімен таныстыру. Жастарға діни экстремизмге қарсы күрес жолдары туралы ақпарат беру.
2. Білім алушылармен бірлескен іс - әрекеті арқылы, сұрақ - жауап пікір бөлісу.
3. Келер ұрпақ жас өренді өмір қауіпсіздігі, жанашырлыққа, бейбіт рухтағы адами қасиеттерге тәрбиелеу.
Ұйымдастыру формасы:
Кездесу сағаты
Жабдықталуы:
Лед экран, шарлар
Көрнекіліктер:
Видеороликтер
Тәрбие әдіс - тәсілдері:
Түсіндіру, талдау, сұрақ - жауап, демонстрация әдістері.
Тәрбие сағатының барысы
1 бөлім.
Би (Толқын, А. Асель, Ксения, Жанатжан, Жазира, Гүлшат, Гүлайым, З. Шырайлым)
Жетекшісі: Гафкенова С. К.
Жүргізуші (Зүра)
Армысыздар, құрметті қонақтар, ұстаздар білім алушылар! Бүгін біз кездесу сағатымызда халықаралық мәселеге айналып отырған діни экстремизм, терроризм жайлы сөз қозғамақпыз.
Терроризм, экстремизм, радикализм, салафизм ел арасында көптеп тараған терминдер қатарында тұр. Осы терминдерге түсінік беріп өтсек
Терминдер
Гаухартас:
Экстремизм деген латын сөзі «шеттеу», яғни орталықтан ауытқу, тәртіпке бағынбау, өз пікірімен ғана іс — әрекет жасаушы деген ұғымды білдіреді. Экстремизмнің пайда болуы надандыққа, көрсоқырлыққа бейімделген көзқарастардан туындайды, яғни олардың ойы «тек қана менің пікірім дұрыс, өзгенікі бұрыс дегенге саяды.
Аяулым:
Ал, «Радикализм» латынның «radix» «түбір, тамыр» деген сөзінен шыққан. Термин саясатқа қатысты пайда болған. Радикализм – қоғамда қалыптасқан әлеуметтік - саяси жүйемен келіспей, оны түбірімен қайта құруды ұсынушы саяси топтың көзқарасы. Сондай - ақ, діни радикализм тіркесі өзге де «діни фундаментализм», «діни фанатизм», «діни экстермизм» секілді лаңкестік әрекеттерге қатысты қолданыла бастады.
Айида:
Терроризм қазіргі таңда әлем індеті. Теrrоr латын сөзі қорқыныш, үрей дегенді білдіреді.
Терроризмнің мақсаты — мемлекеттердің, халықтардың рационалды түрде ойлауларына, бейбітшілік пен тыныштықта өмір сүрулеріне кедергі жасау. Терроризм - ұйымдасқан топ діттеген мақсатына жету үшін дүрсін - дүрсін күш қолдану арқылы көрініс табатын әдіс.
Балжан:
Терроризмнің ең қауіпті түрі – діни терроризм қаупі төніп тұр. Себебі, біздің мемлекетімізде дінге шек қойылмаған, яғни кез - келген адам өзі қай дінге сенгісі келсе соған сенуге құқылы. Қазіргі таңда бірнеше мемлекетте заңсыз діни ұйымдар белсенді әрекет етуде. Қазақстанда соңғы кезде түрлі діни ағымдардың саны өсіп келеді. Нақты айтатын болсақ, 90 - жылдары діни ағымдардың жалпы саны 10 болса, бүгінде олардың саны шамамен 160 - тан асады.
Бұлбұл:
Айта кететін болсақ, Ахмади ағымы, Исматуллашылар тобы, Уаххабилік - діни - саяси ағым, Иегова куәлары, Таблиғи жамағат
Қоғамдағы қауіп - қатерлердің ең бастысы, халықаралық лаңкестік пен діни экстремизм екені баршаға мәлім. Осыған байланысты елімізде 1999 жылғы 13 шілдедегі «Терроризмге қарсы іс - қимыл туралы» Заң қабылданып, бірқатар діни ағымдардың қызметіне шектеу қойылған.
7 - бап. Терроризмге қарсы іс - қимылды жүзеге асыратын Қазақстан Республикасы мемлекеттік органдарының құзыреті
20 - бап. Адамдардың террористік iс - әрекетке қатысқаны үшiн жауаптылығы көрсетілген
Зура (жүргізуші)
Құрметті көрермендер, бүгінгі тәрбие сағатымызға келген қонақтарымызбен таныс болыңыздар:
Ішкі саясат бөлімінің Дін мәселесін зерттеу орталығының маманы: Садықов Дарын Каукенұлы
Дін мәселесін зерттеу орталығының теологы: Ботақанов Мақсат Дүйсембекұлы
№ 35 ЖОББ мектептің психологтары: Абишева Меруерт Кеңесбекқызы және Баяндинова Үміт Даниярқызы
Құрметті Мақсат Дүйсембекұлы қазіргі таңда қоғамдық орындарда, көшеде қысқа балақтылар мен сақалдылардың қатары көбеюде дін жолында жүрген адамдар мен теріс діни бағытта жүргендерді қалай ажыратуға болады?
Қандай адамдар діни секталарға енуі мүмкін?
Діни секталарға
• Бейтаныс нәрсеге қызығушылығы жоғары;
• Жасөспірімдік кезеңдегі дағдарыс;
• Материалдық жағдайы төмен отбасыдан шыққан адамдар;
• Өзіне деген сенімсіздік пен өмірлік қиыншылықтар алдында қорқыныш болған жағдайда;
• Тұйықтық және қоршаған ортада өзін ашық ұстай алмау кезінде енуі мүмкін.

2 - бөлім Видеоролик (Терроризмнің қаупі туралы)
Толқын(жүргізуші)
Террористік әрекеттер қашан да жариялы түрде жүреді және қоғамға, билікке әсер етуге бағытталады.
Бүгін бізде осы мәселенің басын ашуға сарапшыларымыз бен қонақтарымызды ортаға шақырсақ.........
Толқын(жүргізуші)
Соңғы кездері діни мәселелер ушығып, жат ағымдардың іс әрекеті ашық көріне бастады.
Ойымыздың дұрыс бұрыстығын анықтау үшін сарапшымызға сөз берсек
Асел М:
Кейінгі зерттеулердің Статистикалық деректерге сүйенсек, ХХ ғасырдың 70 - 80 жылдарында күллі дүниежүзінде 5500 - ден астам лаңкестік әрекет жасалып, төрткүл әлемде 500 - ден астам лаңкестік ұйымдар әрекет еткен екен.

Топ жетекшісі: Нұрғазы М. Т.

Діни экстремизм, терроризм — бейбітшілік пен тұрақтылыққа төнген қауіп. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
Білімділер порталына қандай бөлім жетіспейді?
Интернет дүкен (магазин)
Хабарландыру тақтасы
Онлайн оқыту бөлімі
форум
Тестілеу орталығы
Сайтта кім бар
Барлығы: 56
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 56
Роботтар: 3
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика