Білімділер поралы

Рәміздерім, мақтанышым!

Тақырыбы: Рәміздерім – мақтанышым!
Мақсаттары: а) Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздерінің халқымыздың тұтастығын бейнелейтіндігінен мағлұмат беру.
ә) Оқушыларды отансүйгіштікке, адамгершілікке, Отанына, халқына адал қызмет етуге, елінің Туын, Елтаңбасын, Гимнін қастерлеуге тәрбиелеу.
б) Оқушыларға мемлекеттік рәміздердің аса маңызды екенін, оны құрметпен мақтан тұту керектігін ұғындыру, ой - өрісін кеңейту, Отанды сүюге, рәміздерін құрметтеуге үйрету, өз Отанының патриоты етіп тәрбиелеу.
Сабақтың әдіс - тәсілдері: топтау, әңгімелеу, ой қозғау.
Сабақтың типі: ауызша журнал
Көрнекіліктер: слайд, рәміздер, өлең жолдары.

Өтілу барысы:
І. Ұйымдастыру.
Біздің мемлекетіміз бен қоғамымыз ұлы өзгерістерді бастан кешіруде. Бірнеше жүз жылға созылған отаршылық кезең тарихы артта қалды., қазір ХХІ ғасырда тәуелсіз елдің қатарына қадам бастық. 1991 жылдың 16 желтоқсанында Қазақстан өзінің тәуелсіздігін жариялады. Бұл қазақ тарихындағы ғасырлар бойы аңсаған арманымыз орындалған күн болды.
Қазақстан – егемен мемлекет. Өзіміздің Ата заңымыз, мемлекеттік рәміздеріміз бар. Ту, Елтаңба, Гимн, рәміз сөздерін тек осы қалпында қолдану керек. Байрақ, нышан, әнұран деген сияқты «синоним»сөздерді қолдануға болмайды. Бүгін біз еліміздің мемлекеттік рәміздері төңірегінде ауызша журнал өткізбекшіміз.

1 - оқушы «Егемен және Тәуелсіз Қазақстан» 1 – бет
Қазақстан Республикасы – Еуразия деп аталатын құрлықтар кеңістігінің дәл ортаңғы бөлігінде орналасқан ел. Еліміздің мемлекеттік тілі – қазақ тілі. Қазақстан Республикасының астанасы 1998 жылы Алматы қаласынан Астана қаласына көшірілді.
Қазақстан Республикасы – халықтың өзі басқаратын, зайырлы біртұтас президенттік басқару нысанындағы мемлекет. Ел басшысы – Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев, Қазақстан БҰҰ - ның тең, тұрақты мүшесі. ХХІ ғасырға тәуелсіз мемлекет болып аяқ басты. Біздің Отанымыз Егемен және Тәуелсіз Қазақстан.

2 - оқушы. «Рәміздер ұғымына шолу» 2 - бет Жер бетіндегі мемлекет атаулының қай - қайсысында да мемлекеттігінің белгісі – рәміздері бар. Рәміз дегеніміз - белгілі бір нәрсені өз қалпынан өзге жанама сипаттап көрсетуден туатын сыртаңба, эстетикалық категория, шартты белгі.
Егеменді еліміз жер бетіндегі басқа мемлекеттермен терезесі тең өркениетті ел ретінде танылып, өзінің Елтаңбасын, Туын, Гимнін белгіледі. Өз еліне ғана тән мұндай белгілері жоқ мемлекет дербес, тәуелсіз бола алмайды. Осы бір қасиетті белгілердің мәнін әрбір азамат терең түсініп, оны қастерлей білу керек
3 - оқушы Мақтансаң мақтан елім деп,
Тани біл елдік таңбаңды.
Елтаңба, Туың, Гимн –
Шырқатты биік арманды.
Тәуелсіздікке тән белгі –
Қасиетті осы рәміздер.
Еліме рух, мән берді,

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 228
Қолданушылар: 1
Қонақтар: 227
Роботтар: 2
gauhar0494
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика