Білімділер поралы

Демократия халық билігі

Адам, Қоғам, Құқық.
Сабақтың тақырыбы: Демократия халық билігі:
Сабақтың мақсаттары: Оқушылар қоғам туралы жалпы түсінігін кеңейтеді. Қоғам түрлерін ажыратуға үйренеді. Демократиялық қоғамның артықшылықтарын дәлелдеуге үйрету.
Дамытушылығы: оқушылардың өз бетінше ізденіс жұмыстарын, жұмыс дағдыларын дамыту, демократиялық билік туралы дүниетанымын қалыптастыру.
Тәрбиелігі: Оқушыларға демократия халық билігі туралы мағлұмат бере отырып, қоғамның өткен қоғаммен өзгешеліктерін білуге, ұлтжандылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың негізгі түсінігі:
Қоғам, демократия, Тәуелсіздік демократиясы, Қазақстан Республикасының Конституциясы:
Саяси партиялар. Еркін сайлау жүйесі. БАҚ - ң пікірі. Оппозиция.
Қазақстан - 2030бағдарламасы.
Сабақтың әдісі. Семинар сабағы.
Сабақтың көрнекілігі:
1. Түрлі тақырыптылық кестелер.
2. Қазақстан - 2030 бағдарламасы.
3. Тарихи деректер, баспасөз деректері.
6. Сабақтың барысы.

1. Қызығушылықты ояту.
Пәнаралық байланыс; Тарих, Қазақстан тарихы, мемлекеттік құқық негіздері, әдебиет, география.
Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылар; Бүгінгі біздің сабағымыз қоғам, оның ішінде өзіміз өмір сүріп отырған демократиялық ұйымдар, қозғалыстар төңірегінде болмақ.
«Қоғам» ұйымына ассоциация жасап жіберелік.

Сонымен оқушылар, жалпы қоғам ұғымына анықтамалар беріп алдық. Енді сол қоғамға тән негізгі белгілерін анықтап, оларға сипаттама берейік.
1 оқушы;
Қоғам – өте нәзік, әрі күрделі материя. Қоғамның бірқатар салалары бар. Олар саяси, экономикалық, әлеуметтік, рухани.
Қоғам - бірігіп еңбек ететін және адамдардың жиынтығы және олардың арасындағы екі жақты қатынас. Жеке адам қоғамға ұжым арқылы енеді.
2 оқушы;
Дүние жүзінде демократияның 500 - ден аса түрі бар. «Демократия» - грек тілінен аударғанда «халық билігі» деген мағына береді. Бұл ұғымға алғаш рет анықтама берген - А. Линкольн. Әлемдегі ең бірінші демократия көне Африкада пайда болған. Мұнда мемлекеттік мәселелер жиналыс арқылы реттеліп қарастырылған. Демократия негізі 2 категорияға бөлінеді; тікелей және өкіметті.
3 оқушы;
Тәуелсіздік декларациясынан біздің түсінігімізше адамдардың тең болып жаратылуы белгілі ақиқат, олардың барлығы да тәңірі алдында ажырамайтын құқықтармен: өмір сүру; ерікті болу және бақытқа ұмтылу бостандығымен қамтамасыз етілген. Сол құқықтарды қамтамасыз ету үшін адамдар арасынан үкіметтер құралады және оларға қарамағындағы халықтың келісіміне орай заңды өкіметтіліктер беріледі.
4 - оқушы:
Қазақстан Республикасының конституциясында(1995ж) былай деп тұжырымдалған: Қазақстан республикасы өзін демократиялық зайырлы құқықтық және әлеуметтік мемлекет ретінде орнықтырады.
Оның ең қымбат қазынасы - адам және адамның өмірі, құқықтары мен бостандықтары.
Демократияны нақты іс - жүзінде жүзеге асырады дейтін мынадай 3 - шарты бар.
1. Саяси партиялар
2. Еркін сайлау жүйесі.
3. БАҚ - ның пікірі.
Енді осы мәселелер жөнінде кім қандай ой - пікір қосар екен?
5 - оқушы.
Демократиялық процестер әртүрлі бұқаралық ұйымдардың құрылуына жол ашты. Бұрынғы КСРО - ның тотолитарлық жүйесі қоғамдық ұйымдардың еркін жұмыс істеуіне мүмкіндік бермеді. Олар СОКП - ның оның аппараттың қатаң бақылауында болды.
6 - оқушы. Оппозиция - Демократияның өзегі немесе демократиядағы апаратын бірден бір қажетті күш.
Оқушылармен бірлесе отырып, мынадай салыстыру кестесін толтыру.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
Білімділер порталына қандай бөлім жетіспейді?
Интернет дүкен (магазин)
Хабарландыру тақтасы
Онлайн оқыту бөлімі
форум
Тестілеу орталығы
Сайтта кім бар
Барлығы: 32
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 32
Роботтар: 3
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика