Білімділер поралы

«Алтын қақпа» интеллектуалдық ойыны

«Алтын қақпа» интеллектуалдық ойыны
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен алған білімдерін, ел тарихы, салт - дәстүрлерін қаншалықты білетіндіктерін тексеру.
Дамытушылық мақсаты: Оқушылардың ой - өрісін, тіл байлығын дамыту, шапшаң ойлауға, ойын жинақтап жеткізе білуге үйрету.
Тәрбиелік мақсаты: Ұйымшылдыққа, адамгершілікке, ел тарихын, мәдениетін, салт - дәстүрін ұмытпай, қадірлеуге тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: Алтын, күміс, тас қақпалар, сұрақтар, конверттер, сандықша.
Пәнаралық байланыс: Қазақстан тарихы.
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушыларға жалпылама сұрақтар беру арқылы топ жинау. Сұраққа жауап берген оқушылар ойынға қатысатын болады. Топта бес адам болады. Топтың сұрақтары конвертке салынып, қақпалардың жанына қойылады. Әр конверттің ішінде үш сұрақтан болады. Үш сұраққа толық жауап берілген жағдайда, қақпа ашылады. Үш қақпаны да ашқан топ алтын сандықтың сұрақтарына жауап береді. Алтын сандықтың сұрағына жауап берген топ жеңіске жетеді.

Жалпылама сұрақтар: 1. Сөзді дыбыстық жағынан тексеретін ғылым қалай аталады? (фонетика)
2. Көк ат деген тіркесте қандай ықпал түрі бар? (ілгерінді ықпал)
3. С. Сейфуллиннің туғанына неше жыл толды? (110 жыл)
4. Көп сөзінің антонимін тап (аз).
5. Республика күні қашан атап өтіледі? (25 қазан)
6. Көкшенің сал - серілері (Ақан сері, Біржан сал, Үкілі Ыбырай т. б.)
7. Көкшетау қаласы қай жылы құрылды? (1824 жылы)
8. Бір - біріне мағыналары жуық сөздер қалай аталады? (синоним)
9. Жыр алыбы атанған ақын (Жамбыл)
10. Ш. Уәлиханов қай жылы туды? (1835 жылы)
11. Екі етіске ортақ жұрнақ (- ын, - ін, - н)
12. Қобыландының тұлпары (Тайбурыл)
13. Қазақ лицейі қай көшеде орналасқан? (Менжинский)
14. Қара өлең ұйқасы (ааба)
15. Конституция қай жылы, қай күні қабылданды? (1995 жылы, 30 қыркүйек)

Тас қақпаның сұрақтары:
1. Қайыңнан сөзіне фонетикалық талдау жаса.
2. «Ата - анаңа не істесең, алдыңа сол келеді» деген сөйлемдегі етістіктерге морфологиялық талдау жаса.
3. Берілген сөз тіркестерін түріне қарай ажыратып жаз. Кітапқа үңілу, ағашты өңдеу, ештеңе айтпау, сабақ дайындау, той дастарқаны, таңертеңгі шай, ақ жастық, Ақылбайдың дәптері, асықпай сөйлеу, үнсіз отыру, жібек белбеу, орнынан тұру. Қабысу Матасу Меңгеру Жанасу
4. Жай сөйлем дегеніміз не? Олардың түрлерін ата, мысал келтір.
5. Берілген сөйлемдерді сөйлем мүшелеріне талда, сөз таптарын көрсет. Қыран түлегіне қайыспас қанат сыйлайды, Ұстаз шәкіртіне талмайтын талап сыйлайды.
6. Айқындауыш мүше дегеніміз не? Оның қандай түрлері бар?
7. Адамның күлкісіне еліктейтін сөздерді ата.
8. Сөздердің байланысу тәсілдері нешеу?
9 Бетінен оты шығу деген сөз қалай аталады? Қандай мағынаны білдіреді?

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
  • 80
барлық дауыс бергендер: 1
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 149
Қолданушылар: 1
Қонақтар: 148
Роботтар: 2
apja9192
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика