Білімділер поралы

Сарматтар тарауы

БҚО, Шыңғырлау ауданы,
Қуағаш ОЖББМ тарих пәнінің мұғалімі
Бисенгалиева Ж. С.

Маршруттық карта!
«Білім шыңын бағындыр!»
Оқушының аты – жөні: __________________________________________
Сарматтар тарауы бойынша қайталау.
1. Өзіңе қажетті нәрсенің бәрі бар ма?
Оқулық, дәптер, қалам
Жетіспейтін құралыңды көршіңнен сұра,
2. Өткен сабақта өтілген материалды есіңе түсір

Шартты белгілерге назар аудар!
Тапсырманың орындалу уақыты
Тапсырмаға берілетін ұпай
Оқулықты пайдалан
Көршіңнен көмек сұра
Мұғалімнен көмек сұра

Әрбір қадамдағы тапсырмалармен мұқият танысып, барынша орындауға тырыс.
Егер тапсырманы орындауда қиындықтар туындаса сілтемелерге назар аудар.
Орындалған тапсырмалар бойынша өзіңді бағала.
I. Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қойып жаз. (2 мин) 3 балл
Грек тарихшысы Геродот қалдырған мәлімет бойынша:
• Савроматтар ------------ өте жақын тілде сөйлеген;
• Қауымдағы ------------------------ тең саналған;
• Савроматтар ------------------------------------ туыстас келген;

II. Оқулықтағы «Сармат сарбаздары» суретіне қарап отырып, бес шумақты өлең құрастыр. (8 минут) 3 балл
Зат есім
Сын есім
Сан есім
Етістік
Зат есімге синоним

III. Балама тест (иә немесе жоқ). (10 минут) 10 балл
1. Елімізде сарматтар қоныстанған аймақ Оңтүстік Қазақстан. ( )
2. Тарихшы Дидордың айтуынша савроматтар «биік турлардың бауырында» тұрған агипейлермен көрші. ( )
3. Гиркан сармат дәуіріндегі Каспий теңізінің атауы. ( )
4. Каспий жағалауында өмір сүрген сармат тайпасы иседондар. ( )
5. "Сармат" атауы көне дәуір авторларының еңбектерінде б. з. б. ІV ғасырдан бастап кездеседі. ( )
6. Сарматтардың қоғамдық басқару құрылымы әскери демократия. ( )
7. Аршакиддер әулеті билігінің негізін салған сармат тайпасы сақ - масагертер. ( )
8. Аландар Б. з. б. 248 - 247 жылдары Парфияны басып алған сармат тайпасы. ( )
9. б. з. б. VІІІ ғ.- б. з. V ғ. сармат тайпаларының өмір сүру мерзімі. ( )
10. Сарматтар скиф тіліне жақын тілде сөйлеген. ( )

IV. Хронологиялық жағынан сармат тайпаларының ескерткіштері негізінен үш кезеңге бөлінеді: (8 минут) 3 балл

Оқиға ------------------------------------------------------ Уақыты
1) Ерте сармат кезеңі (прохоров)
2) Орта сармат кезеңі (суслов)
3) Соңғы сармат кезеңі

Сілтеме:
• Жауабын табуға қиналсаң 1 оқушымен кеңес
• Түсінбеген жағдайда мұғалімнен көмек ал
V. Кестені толтыр. (10 минут) 3 балл
Сілтеме: Кесте толтыруға қиналсаң оқулықтың 133бетіндегі 2 абзацты қара
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 158
Қолданушылар: 1
Қонақтар: 157
Роботтар: 3
apja9192
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика