Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Соғыстан кейінгі жылдары Қазақстанда мәдениеттің дамуы: ғылым және өнер

03 сәуір 2016, Жексенбі
Категориясы: Тарих
Тарих пәні мұғалімі Жанаева Айжан Куанышбаевна

Қазақстан тарихы 9 - сынып.
Сабақтың тақырыбы: Мәдениеттің дамуы: ғылым және өнер
Сабақтың мақсаты: Соғыстан кейінгі Қазақстанда білім және ғылымның дамуы, әдебиет пен өнер саласындағы жетістіктерді ұғындыру.
Білімділік: Қазақстанда мәдени құбылыстар жайында ғылым мен білімнің дамуында жетістіктермен қатар түрлі жағымсыз істердің орын алғандығы жөнінде білім - біліктілікті қалыптастыру.
Тәрбиелік: Оқушыларға осы тақырыпты түсіндіре отырып, өз отанының тарихын білуге, мәдени құндылықтарымызды қастерлеуге дәріптеу. Оқушылардың бойына ұлтжандылық қасиетті қалыптастыру.
Дамытушылық: Қазақ мәдениетінің дамуы, қалыптасуы, қоғамдық ғылымдарда даму тенденциялары, жаңа ақын жазушылар мен ғалымдар туралы қосымша мәліметтер жинау.
Сабақтың түрі: Аралас
Әдісі: Электронды оқу жүйесі
Көрнекілігі: суреттер, кесте, интерактивті тақта
Пәнаралық байланыс: Әдебиет, өнер, дүние тарихы

Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру
Амандасу
Оқу құралын тексеріп, түгелдеу
Оқушылардың назарын сабаққа аудару

II. Үй тапсырмасын сұрау:
«Ойлан да, тап?» ойыны арқылы үй тапсырмасын сұрау
Кесте арқылы өткен сабаққа шолу
Жаңа сабаққа байланысты кестені пайдалану
Бекіту «келісемін, келіспеймін»

III. Жаңа сабақ жоспары:
1. Қазақ КСР Ғылым академиясының құрылуы
2. Ғылымның дамуы
3. Көркем әдебиеттің дамуы
4. Өнер саласындағы жетістіктер
1946 жылы маусымда КСРО ғылым академиясы құрылды. Қазақстанда жаңа ғылым ордасын құруға көмектескендер: С. И. Вавилов, И. П. Бардин, А.М.Панкратова және тағы да басқалар болды. Академияның тұңғыш президенті болып Қ. И. Сәтбаев тағайындалды. (суреті)

Ұлы Отан соғысынан кейін ашылған жоғарғы оқу орындары:
• 1950 жылы КазМУ - де философия факультеті ашылды
• 1958 жылы Қазақ КСРҒА - ны философия және құқық институты құрылды
• 1961 жылы тіл білімі, әдебиет және өнер институттары ашылды
• «Партия тарихы» барлық ЖОО - да өткізілетін негізгі пәнге айналды
Көркем әдебиетті дамытушылар: М. Әуезов, Ғ. Мұстафин, Ғ, Мүсірепов, Ә. Тәжібаев, суреттері мен шығармаларының атаулары көрсетіледі

Соғыстан кейінгі жылдарда дамыған салалары:
• Театр
• Музыка мәдениеті
• Опера және балет
• Көркемсурет

Театр саласында жаңа қойылымдар:
• М. Әуезовтың ʺАбайʺ драммасы
• Ә. Әбішев ʺДостық және махабатʺпьессасы
• Ш. Қ. Құсайнов ʺКеше мен бүгінʺ пьесасы
• Ә. Тәжібаев ʺЖалғыз ағаш орман емесʺ пьесасы

Жаңадан құрылған музыка ұйымдары:
• Қазақ мемлекеттік хор капелласы
• Қазақ КСР Мемлекеттік ән және би ансамблі
• Құрманғазы ұлттық аспаптар оркестірі
• Қазақ мемлекеттік филормониясы

Көркемсурет жаңалықтары:
• Қ. Телжанов ʺЖамалʺ, ʺАтамекенʺ
• С. Мәмбетов ʺШопан үніʺ, ʺСұхбатʺ
• Ә. Қастеев ʺАмангелдыʺ, ʺЖазʺ

IV. Сабақты бекіту:
1. Қазақ КСР Ғылым академиясы қашан құрылды? (1946)
2. Қазақ ҒА - ның тұңғыш президенті кім болды? (Қ. И. Сәтбаев)
3. «Абай жолы» романының авторы: (М. Әуезов)
4. Ғ. Мүсіреповтың романын ата? (Оянған өлке)
5. 1961 жылы ашылған институт: (Тіл білімі, әдебиет және өнер)
6. Ә. Қастеев шығармаларын ата? (ʺАмангелдіʺ, ʺЖазʺ)

V. Бағалау: топты бағалау
VI. Уй тапсырмасы:
a. Берілген сұрақтар мен тапсырмаларды орындау
b. Қазақ көркем әдебиеті мен өнерін дамытушылар жөнінде ақпараттар жинастыру
19 369
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Ғылым мен білімнің дамуы
Ғылым мен білімнің дамуы
Ғылым мен білімнің дамуы Конспект 10 ғасырдан бастап Оңтүстік Қазақстанда ислам діні кең түрде дами бастады. Әдеби және ғылыми шығармалар араб тілінде жазылды. Шығыстың көрнекті ғалымы Әбу Наср әл - Фараби де шығармаларын араб тілінде жазған.
Қазақстандағы ғылым мен мәдениеттің дамуы Қ. И. Сәтпаев
Қазақстандағы ғылым мен мәдениеттің дамуы Қ. И. Сәтпаев
ХХ ғасырдың 1 - жартысындағы Қазақстандағы білім беру мен мәдениеттің жалпы дамуы, ерекшелігі туралы мәлімет беру, мәдени құрылысты жан - жақты түсінуге жағдай туғызу.
Сталинизм идеологиясы және қуғын - сүргін саясаты
Сталинизм идеологиясы және қуғын - сүргін саясаты
Соғыстан кейінгі жылдардағы тоталитарлық жүйе туралы білу; Жеке басқа табынушылық мәнін ұғыну;
Қазақстанда тың және тыңайған жерлерді игеру
Қазақстанда тың және тыңайған жерлерді игеру
Тың және тыңайған жерлерді игеру, оның негізгі ерекшеліктері жайында жалпы мағлұмат беру, тың игерудің тарихи маңызын, нәтижесі мен салдарын түсінуге жағдай жасау.
1920-1930 жылдардағы мәдени құрылыс
1920-1930 жылдардағы мәдени құрылыс
Ақтөбе облысы, Қарғалы ауданы, Жосалы орта мектептің тарих пәні мұғалімі: Байболатов Ербол
Қазақ халқының мәдениеті
Қазақ халқының мәдениеті
Қызылорда облысы, Шиелі ауданы, Қарғалы ауылы № 241 Қ. Әбдіқадыров атындағы орта мектебі Құдиярова Зада Ризақызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×