Білімділер поралы
загрузка...

Қазақстанның Ресей құрамына кіруі

Пән мұғалімі: Смайлова Р.

Қазақстан тарихы 10 сынып
Сабақтың тақырыбы: Қазақстанның Ресей құрамына кіруі
Сабақтың мақсаты: Қазақстанның Ресейге қосылуының алғышарттары мен себептерін, салдарын айқындай білу.
Сабақтың міндеттері:
▪ Ресейге қосылудағы басты себептерді талқылап саралай алады
▪ Сауатты талдауға үйренеді
▪ Бір - бірінің пікірін, ойын тыңдау арқылы сөйлеуге дағдыланады
Сабақтың типі: қорытынды сабақ
Сабақтың түрі: қайталау сабағы
Сабақтың әдісі: ой қозғау, сұрақ - жауап, екі жақты күнделік, РАФТ
Сабаққа қажетті құралдар мен көрнекіліктер: интерактивті тақта, кеспе қағаздар, слайд, бейне сұрақтар

Сабақтың жоспары:
І Ұйымдастыру кезеңі
- Оқушылармен амандасып, назарларын сабаққа аудару.
- Оқушылармен біріге отырып сабақтың мақсатын айқындап аламын.

1. Ой қозғау
/ шарты: сөздердің мағынасын ашу/ оқушылар жұппен, топпен отырып жұмыс жасайды
1) Халық
2) Бодан
3) Көтеріліс
2. Сен білесің бе? Оқушылар жеке отырып орындайды, жауаптарының дұрыстығын дәлел келтіре отырып жекізеді.

Тапсырмалар
«Қазақ даласының Ликургі» атанған, «қой үстінде бозторғай жұмыртқалаған заманды» негіздеген билеуші Тәуке хан болды.
1635, 1643, 1652 жж. Қазақтарға қарсы жорықты басқарған жоңғар қоңтайшысы Себан - Рабдан еді.
Жоңғарлар қазақ жеріне 7 бағытта 700 мың әскерімен кірген
1819жылы Сүйік сұлтан бастаған рулар Ресейге қосылуға ниет білдіреді.
1860 жылы Верный бекінісі бой көтерді.
1859 жылы Қастек бекінісі осы өлкедегі стратегиялық маңызды күшті пунктке айналды.
1715 жылы Қарақұмда құрылтай жиыны өтті
Верный бекінісіне ең алғаш 1000 орыс солдатын орналастырды.
Сырым Датұлы Ресейліктермен келісімге келуге тырысты

Бейне таспа сұрақтары
«Біз.... маған қарасты Орта жүз бен кіші жүздің көптеген.... халқымен сіздің алдыңызда күлліміз бас иеміз.... Сіздің қамқорлығыңызда болсақ дейміз».
Сұрақ: Бұл қай ханның хатынан алынған
Дұрыс жауабы: Әбілхайырдың Анна Ионоваға жазған хаты
«Сырым бастаған қарулы топтар тосыннан шабуыл жасайды, тез арада жоқ болады. Оның артынан қуғанмен ешкім жете алмайды»
Сұрақ: Сырымға бұндай анықтаманы кім беруі мүмкін
Дұрыс жауабы: Суворов

1825 - 1840 жылдары аралығында олар біздің ауылдарымызды 15 рет тонауға, талауға салды. Мұндай озбырлықпен тонауға, талауға, кісілерімізді шыдай алмаған біз, бетіміз ауған жаққа көшуге мәжбүр болдық. Бірақ мұнда да олар тыныштық бермеді. Сондықтан мен қолыма қару алып, халқымның ұлы күресін басқаруға шықтым.
Сұрақ: Әңгіме кім туралы болып отыр
Дұрыс жауабы: Кенесары Қасымұлы

Жер жағдайын ұқыптап пайдаланып, ескі Жаркент қаласын күншілік жердегі Қосқолаң тауының арасында берік бекіген бұл ханның 500 сарбазы жоңғардың 50 мың әскеріне қасқайып қарсы тұрады. Аз қолды таптап өтпек болып, қиын қияға ұмтылған дұшпан әскері 10 мың адамнан айырылады.
Осы кезде бұл ханға көмек 20 мың әскерімен Алшын Жалаңтөс батыр жоңғар жауынгерлерінің ту сыртынан шабуылға шығады.
Сұрақ: Бұл ерлік қай жылы, қазақтың қай ханы көрсеткен еді?
Жауабы: 1643 ж Салқам Жәңгір

Екі жақты күнделік / шарты: Қазақ жерінің Ресейге қосылуының тиімді, тиімсіз жақтарын ажырату/
Тиімді
1. Қазақ елі жоңғар тепкісінен құтылды.
2. Орта Азия хандықтарының озбырлығынан құтылды.
3. Батыс мәдениеті мен ғылымын игерді
Тиімсіз
1. Қазақ халқы ұлан - байтақ жерінен айырылды
2. Орыстандыру саясатынан зардап шекті.
3. Ұлттық тұтастығын жоғалтты
4. Табиғи байлығын сарп етті.
5. Дәстүрлі шаруашылығы күйреді.

Толық нұсқасын жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Үздік жаңалықтар
загрузка...
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 148
Қолданушылар: 1
Қонақтар: 147
Роботтар: 2
anara95
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика