Білімділер поралы
загрузка...

Әмір Темірдің басқыншылық жорықтары

Орта ғасырдағы Қазақстан тарихы (7 сынып)
Тақырыбы: Әмір Темірдің басқыншылық жорықтары
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Оқушыларға Ақсақ Темірдің Азияға жасаған басқыншылық жорықтарын жан - жақты түсіндіру;
Дамытушылық: Әмір Темірдің қанды жорықтарын баяндаумен қоса, А. Иасауиге кесене соқтыру арасындағы байланыстың сырына үңілу.
Қатыгездік пен парасаттылықты таразылау
Тәрбиелігі: Әмір Темірдің батырлығы мен қайсарлығын, тапқырлығын үлгі ете отырып, патриоттық тәрбие беру.
Әдісі: Топтық жұмыс, сұрақ - жауап, СТО стратегиясы элементтерін (Кубизм әдісі, Венн сызбасы, Екі бөлімді күнделік, постер қорғау) сабақта қолдану әдісі.
Түрі: Ашық сабақ
Көрнекілігі: Қазақстанның картасы, плакат беттер, А. Йасауи кесенесі, Әмір Темір портреті,
Әмір Темірдің геонологиялық схемасы, слайд,
Пән аралық байланыс: Қазақ әдебиеті, география, қазақ тілі
Барысы:
1. Ұйымдастыру
2. Үй тапсырмасын сұрау
3. Жаңа сабақ
4. Қорытынды
5. Бекіту
6. Бағалау
7. Үйге тапсырма

І Ұйымдастыру бөлімі
1. Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу,
2. Оқушылар назарын сабаққа аудару.
3. Топқа бөлу/ хан есімдері арқылы/
І топ Алтын Орда: Батый, Берке, Меңгу - Темір, Тохты, Өзбек, Жәнібек, Мамай
ІІ топ Ақ Орда: Орда - Ежен, Мүбарақ, Ұрыс, Барақ, Темір - Мәлік, Сасы - бұқа
ІІІ топ Моғолстан: Тоғылық - Темір, Ілияс - Қожа, Қызыр - Қожа, Уайс, Есен - Бұға, Абдар - Рашид, Жүніс
ІІ Үй тапсырмасын тексеру
Кубизм әдісі бойынша:/ 6 қыр, әр топ куб лақтыру арқылы тапсырмаларын алады/

Сипаттау - Дулат тайпасының белді тайпа болғандығын
Салыстыр - Моғолстанның әлеуметтік құрылымы.
Зерттеу - «Батпақ шайқасы»
Талдау - Есен - бұғаның мақсаты
Қолдану - Моғолстанның аумағы қазіргі таңда ( картамен жұмыс)
Дәлелдеу - Моғолстан Қазақ хандығының құрылуына негіз болды

Моғолстан мемлекеті (білім тексеру сұрақтары)
1. Моғолстанның құрылуы, Моғол ханы Тоғылық - Темір тұсында саяси жағдай қандай болды?
2. Әмір Темірдің Моғолстанға шабуыл жасауы
3. Моғол мемлекетінің әлсіреуіне қандай жағдай себеп болды?

ІІІ Жаңа сабақ
Жоспар:
1. Әмір Темір туралы түсінік.
2. Әмір Темірдің Алтын Орда, Ақ Орда, Моғолстан жеріне жасаған жорықтары
3. Әмір Темір жорықтарының зардаптары
Жаңа сабақты түсіндіру/презентация арқылы/
Әмір Темір генеалогиясы /слайд/

Оқулықпен жұмыс: топтарға тапсырма беру, мәтінді оқу
І топ: Әмір Темір жорықтарын сызба арқылы түсіндіру.
ІІ топ: Венн диаграммасы “Шыңғысхан мен Әмір Темір” (ұқсастығы)
ІІІ топ: Екі бөлімді күнделік: Әмір Темірдің (жағымды, жағымсыз жағын анықтау. /постер қорғау/

ІV. Қорытынды
• Балама тест (ия, жоқ)
1. Әмір Темір хан ба? (жоқ)
2. Темір 35 жыл бойы билік етті ме?(ия)
3. Тоқтамыс өзін Ақ Орданың билеушісімін деп санады ма?(ия)
4. Ол 1410 жылға дейін билік жүргізді ме?(жоқ)
5. Әмір Темір Ақ Орданы әлсіретуді көздеді ме?(ия)
6. Әмір Темірдің 1391 ж 300 әскері болды ма? (жоқ)
7. Темір Отырар қаласында қаза болды ма? (ия)
8. Темір Мәлік Ұрұс ханның інісі ме?(жоқ)
9. Алтын Орданың астанасы Самарқан қаласы ма?(жоқ)
10. Тарағай бектің баласы ма?(ия)

• Ой толғаныс бөлімі
1. Әмір Темір Алтын Ордаға шабуыл жасау үшін кімді пайдаланды?
2. Тоқтамыс хан мен Әмір Темір арасындағы қайшылық неден туды?
3. Темірдің Моғолстанға қарсы шапқыншылық жорықтары туралы не білесіңдер?

V. Бекіту
VI. Бағалау.
Сабаққа белсенді, ынталы қатысып отырған оқушыларға бестік бағасын, толық жауап айталмай отырған оқушыларға төрттік бағасын қоямын.
ҮІІ. Үйге тапсырма: оқу. Картадан Әмір Темір жорықтарының бағыттарын көрсету. Жұмыс дәптеріндегі тапсырмаларды орындау.

Толық нұсқасын жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 100
барлық дауыс бергендер: 1
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 292
Қолданушылар: 2
Қонақтар: 290
Роботтар: 3
Айс aibekmataev
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика