Білімділер поралы

XIV – XV ғасырлардағы Қазақстан мәдениетінің дамуы

Тақырыбы: §38 - 39 XIV – XV ғасырлардағы Қазақстан мәдениетінің дамуы
Орта ғасырлардағы Қазақстан тарихы 7 сынып
Мақсаты 14 - 15 ғасырлардағы Қазақстанның материалдық және рухани мәдениетімен, діни - наным сенімдерімен, даму ерекшелігімен танысады. Сабақтың тақырыбын ашады, мазмұнын игеруге, ойын толық жеткізіп сөйлеу дағдысын қалыптастыруға үйренеді
Мәдениетпен бірге оқушыларға эстетикалық тәрбие беру, өнерге, сұлулыққа деген құштарлығын ояту, салт дәстүрлерімізді құрметтеуге, елін, жерін сүюге тәрбиелеу
Жалпы мақсат Орта ғасырлардағы Қазақстанның жер аумағында өмір сүрген халықтардың мәдениетімен таныса отырып, қазіргі кездегі дәстүрлеріміздің тарихи сабақтастығына баса назар аудару. Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Күтілетін нәтиже Оқушылар тақырыптың мағынасын біледі, түсінеді, өз ойларын дәлелдеуге, топпен жұмыс істеуде пайдаланады
7 модульдің қолданылуы АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Қолданылатын әдіс - тәсілдер Миға шабуыл Кім жылдам, Постер,«Ептілер, жүйріктер, алғырлар»
Топтастыру, Эссе
Қолданылатын ресурстар: Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук

Ұйымдастыру кезеңі
Тренинг
Сәлемдесемін. Сыныптағы оқушылардың келген - келмегендерін түгелдеймін.
Топқа бөлдіремін. Қалай отыратындығын түсіндіремін. Топ басшыларын анықтау, бағалау қағаздарын беру.
Яғни суреттер арқылы бөлінеді
Бір - біріне сәттілік тілейді
Бір - бірімізге тірекпіз,
Бірге соққан жүрекпіз
Аламыз білім жақсы ғып,
Тілейміз бәрімізге сәттілік

Білу
Миға шабуыл
Кім жылдам
Интерактивті тақтаға «Қайталау – оқу айнасы» әр түрлі деңгейдегі сұрақтар беріледі,
Тақтадағы сұрақтар арқылы оқушылардың кезекпен жауап беруі сұралады.
Миға шабуыл әдісін пайдалану
«Мәдениет» сөзжұмбағы
1. Ақ және қара немесе басқа түсті киізді оюмен ойып, түрлі түсті жіппен сырып құрастыратын төсеніш./Сырмақ/
2. Хан кеңесшісі Уәзір/
3. Су сақтау әрі белгі мақсатымен тұрғызылған күмбезді құдық /Сардоба/
4. Діни құрылыс, ислам дінін ұстанушылардың мінажат орны /Мешіт/
5. Жуынды су ағызатын құдық Ташнау/
6. Әділдігімен әрі тапқыр шешендігімен төрелік айту беделіне ие болған адам./Би/

7. Қымыз тағы басқа сусындарды құюға арналып ешкі терісінен жасалған ыдыс /Мес/
8. Құрғақшылық кезінде тәңірден жаңбыр тілеп құрбандық шалу рәсімі /Тасаттық/
Мәдениет дегеніміз не?
Қазақ тіліне бұл термин арабтың «маданият» «қала, қалалық»деген сөзінен енген.
Мәдениет - белгілі бір халықтың қол жеткен табыстары мен шығармашылығының жиынтығы. Адам әрекетінің, саналы қызметінің көрінісі.
Мәдениет
Материалдық Рухани
Адам баласының шаруашылыққа Атадан балаға таралған
байланысты күнкөрісінен туған шығармалар(аңыз әңгімелер, жыр,
дүниелері(баспанасы, киім - кешегі, дастан, салт - дәстүр, мақал - мәтелдер,
жиһаздары, қолөнер бұйымдары) даналық сөздер)

Түсіну
Постермен өткен тақырыпты қорғау
Осы көрстелген жаңа тақырыпты оқушыларға жинақтау үшін жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру, өз бетерінше дайындық жасату. Кітаппен жұмыс жасату Постер арқылы тақырыптарын қорғату
1 - топ Материалдық мәдениет
2 - топ Рухани мәдениет
3 - топ
Музыка өнері
4 - топ Діни - наным сенімдер

Райымбек ауданы,
Сарыжаз ауылы, Сарыжаз орта мектебі
Тарих пәні мұғалімі: Толепбергенова Арайлым Акаевна

Толық нұсқасын жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 287
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 287
Роботтар: 2
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика