Білімділер поралы
загрузка...

Египеттегі ғылыми білім негіздері

Ежелгі дүние тарихы
Сынып: 6
Сабақтың тақырыбы: Египеттегі ғылыми білім негіздері
Сабақтың мақсаты: Египеттік жазудың шығуы мен дамуын зерттеу арқылы оқушылардың білім, білік дағдысын қалыптастыру.
Күтілетін нәтиже: Барлық оқушылар: Египетте дамыған ғылыми білімдердің түрлері жайында анықтап біледі.
Оқушылардың басым бөлігі: Неолит кезеңінің ең көне б. з. б. 5 мыңжылдыққа жататын тұрақтарының бірі - Қараүңгір жайында біледі.
Кейбір оқушылар: Египеттік жазудың шығуы мен дамуы, математикалық білімдер, медицина жайында зерттеп шығармашылық жұмыспен айналысады.

Тілдік мақсат
Оқушылар:
Негізгі сөздер мен тіркестер:
Иероглиф (гр. hierоs — қасиеттi, гр. glyphe — қиылып алынған) — идеографиялық жазудың таңбасы.“Иероглиф” деген терминді бірінші рет Климент Александрийский 200 жылы Мысыр жазуына қатысты қолданған. Ең көне Мысыр иероглифі б. з. б. 4 - мыңжылдықта пайда болған.
Папирус (лат. Cyperus papyrus) – қияқөлеңдер тұқымдасының құйық туысына жататын көп жылдық шөптесін өсімдік. Сабағының биіктігі 5 м - ге дейін, үш қырлы, жуан, түп жағы қабыршақ жапырақты келеді, вегетативті өркендерінің жапырағы — жіңішке, қандауыр тәрізді тақташық.
Сыныптағы диалог ( жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер)
Тақырып бойынша бір - біріне сұрақтар береді.
Талқылауға арналған тармақтар: Египеттік жазудың шығуы мен дамуы. Математикалық білімдер. Аспан әлемі. Египеттегі медицина. Ежелгі Египеттегі мектеп.
Сіз неліктен екенін айта аласыз ба?
Ежелгі Египет мектептерінде шәкірттер өз ықыластарымен оқыды ма?
Жазылым бойынша ұсыныстар? $8. Ежелгі Египеттің әдебиеті мен өнері жайындағы мәтінді оқып дәптерге жазады.

Сабақтың басы:
7 минут
І. Ұйымдастыру кезеңі. (жағымды ахуал орнату - қандайда әдіспен?)
Оқушылар өздерінің жағымды қасиеттерін айтып, бір - бірін таныстырады.
ІІ. Топқа бөлу. Санамақ арқылы 1. 2. 3.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау. (қажет болса әдіс жазу керек)
«Сұрақ менен, жауап сенен» әдісі
1. Перғауын деген кім?
2. Египетте шонжарлар тобына кімдер жатты? Олардың қызметіне сипаттама беріңдер.
3. Египет перғауындары қандай көрші елдерді жаулаған?
4. ІІІ Тутмос қай жылы елді биледі? (б. з. б. 1525 - 1491жж)

Перғауындар жайында бейнефильм көрсетіп үй тапсырмасын қорытындылаймын.
Сабақтың ортасы: 8 - 30 минут
Жаңа сабақ:
«Түртіп алу» әдісін қолданып
Мәтінмен жұмыс жасау
1. 1. Египетте жазудың шығуы мен дамуы.
2. 2. Математикалық білімдер.
3. 3. Аспан әлемі
4. 4. Египеттегі медицина.
5. 5. Ежелгі Египеттегі мектеп
Оқушылар мәтіндегі түйін ой, негізгі оқиғаларға көңіл аударып түртіп алады, мағынасын айтады.

№22 Елшібек батыр атындағы жалпы орта мектебі
Мұғалімнің есімі: Абдуллаев Дулат Байдуллаевич

Египеттегі ғылыми білім негіздері жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 311
Қолданушылар: 2
Қонақтар: 309
Роботтар: 3
Кенесова Бибисулу
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика