Білімділер поралы
загрузка...

Тест, Ежелгі дүние тарихы. 6 класс.

Ежелгі дүние тарихы. 6 класс.

Кіріспе.
1. «Тарих» сөзі қандай мағына береді?
А) «Жылнамашылар жинағы»
*В) «Өткен оқиғалар туралы әңгіме»
С) «Ежелгі адамдар өмірі»
Д) «Мифтік аңыз - әңгімелер»
Е) «Ауызша және жазбаша деректер»
2. «Тарих» сөзін алғаш қолданған кімдер?
*А) Арабтар
В) Гректер
С) Парсылар
Д) Шумерлер
Е) Қытайлар
3. «Тарихтың атасы» деген атпен белгілі болған кім?
А) Сыма Цянь
В) Фукидид
С) Страбон
*Д) Геродот
Е) Гомер
4. Жалпы тарих неше кезеңге бөлінеді?
А) 2
В) 3
*С) 4
Д) 5
Е) 1
5. Жалпы тарихтың бірінші кезеңі қалай аталады?
А) Қазіргі заман тарихы
*В) Ежелгі дүние тарихы
С) Жаңа заман тарихы
Д) Орта ғасырлардағы дүние жүзі тарихы
Е) Дүние жүзі тарихы
6. Адамзат тарихындағы ең ұзақ кезең?
*А) Ежелгі дүние тарихы
В) Жаңа заман тарихы
С) Орта ғасырлардағы дүние жүзі тарихы
Д) Дүние жүзі тарихы
Е) Қазіргі заман тарихы
7. Ежелгі дүние тарихы қандай кезеңді оқытады?
А) Капиталистік
В) Феодалдық
С) Империалистік
Д) Социалистік
Е) Алғашқы қауымдық, құл иеленушілік

I тарау
Ежелгі Қосөзен мемлекеттері
§ 1 Шумер және Аккад
8. «Қосөзен» деп қатарласа аққан қандай өзендерді айтады?
А) Хуанхэ, Янцзы
*В) Евфрат, Тигр
С) Үнді, Ганга
Д) По, Тибр
Е) Урмия, Ван
9. Қосөзен бойын алғаш мекендеген халықтар?
А) Египеттіктер
В) Финикиялықтар
*С) Шумер және аккадтар
Д) Вавилондықтар
Е) Хеттер
10. Қосөзенге шығыстан қоныс аударғандар?
А) Аккадтар
*В) Шумерлер
С) Гутеиліктер
Д) Иудейлер
Е) Египеттіктер
11. Қосөзенге оңтүстік - батыстан қоныстанғандар?
*А) Аккадтар
В) Шумерлер
С) Гутеиліктер
Д) Иудейлер
Е) Египеттіктер
12. Қосөзендегі өркениетті негіздеушілер -
А) Аккадтар
В) Иудейлер
С) Гутеиліктер
*Д) Шумерлер
Е) Египеттіктер
13. Шумерліктер басшыларын қалай атады?
А) «Машки»
В) «Дуггур»
С) «Галуку»
Д) «Дамкар»
Е) «Нубанда»
14. Шумерліктер салық жинаушыларды қалай атады?
*А) «Машки»
В) «Дуггур»
С) «Галуку»
Д) «Дамкар»
Е) «Нубанда»
15. Шумерліктер әскербасыларын қалай атады?
А) «Машки»
В) «Дуггур»
*С) «Галуку»
Д) «Дамкар»
Е) «Нубанда»
16. Шумерліктер қоймашыларды қалай атады?
А) «Машки»
*В) «Дуггур»
С) «Галуку»
Д) «Дамкар»
Е) «Нубанда»
17. Шумерліктер сауда - саттық басшысын қалай атады?
А) «Машки»
В) «Дуггур»
С) «Галуку»
Д) «Дамкар»
Е) «Нубанда»
18. Қосөзенде алғаш қалалар пайда болған уақыт?
*А) Б. з. б. IY м. ж
В) Б. з. б. I м. ж
С) Б. з. б. II м. ж
Д) Б. з. б. Y м. ж
Е) Б. з. б. III м. ж
19. Мыналардың ішінен шумерлік қалаларды көрсет?
А) Мемфис, Фивы, Гелиополь
В) Паталипутра, Брахмапутра
*С) Ур, Урук, Лагаш, Ниппур
Д) Сузы, Сарды
Е) Самарқан, Иерусалим
20. Бізге белгілі тарихтағы ең көне жазу үлгісі?
А) Руна жазуы
*В) Шумер сына жазуы
С) Грек жазуы
Д) Финикия жазуы
Е) Қытай жазуы
21. Шумер және түркі сөздерінің өзара ұқсастығы туралы жазған кім?
А) Асқар Сүлейменов
В) Мұхтар Шаханов
С) Сәбит Мұқанов
*Д) Олжас Сүлейменов
Е) Ғабит Мүсірепов
22. Алғаш құрылған шумерлік қала - мемлекет?
А) Ур
В) Урук
С) Ниппур
Д) Вавилон
*Е) Лагаш
23. «Патесилер» деген кімдер?
А) Еңбекшілер
В) Тұтқындар
С) Қала - мемлекеттің билеушілері
Д) Дін иелері
Е) Патшалар
24. Лагаш қай патша тұсында қуатты мемлекетке айналды?
*А) Эанату
В) Гильгамеш
С) Саргон
Д) Шульги
Е) Лугал - заггиси
25. Өзін «Урук пен Урдың патшасы» деп атаған кім?
А) Эанату
В) Гильгамеш
С) Саргон
Д) Шульги
*Е) Лугал - заггиси
26. Аккад мемлекетінің құрылған уақыты?
А) Б. з. б. XXY ғ
*В) Б. з. б. XXIY ғ
С) Б. з. б. XXII ғ
Д) Б. з. б. XX ғ
Е) Б. з. б. XXI ғ
27. Біріккен Шумер – Аккад патшалығын құрған патша?
А) Эанату
В) Гильгамеш
*С) Шаруккин
Д) Шульги
Е) Лугал - заггиси
28. «Күміс таулар» деп аталған жер?
А) Ассирия
В) Египет
С) Вавилон
*Д) Сирия
Е) Мидия
29. «Әлемнің төрт құбыласының билеушісі» атанған патша?
А) Эанату
В) Гильгамеш
С) Лугал - заггиси
Д) Шульги
*Е) Шаруккин
30. Аккад мемлекетінің гүлденуі қай патшаның тұсында жүрді?
А) Шульги
*В) Нарамсин
С) Шаруккин
Д) Лугал - заггиси
Е) Эанату
31. Аккад мемлекетіне «гутеиліктер» деп аталған тау халықтары қашан шабуылдады?
А) Б. з. б. 2000 ж
В) Б. з. б. 2500 ж
*С) Б. з. б. 2200 ж
Д) Б. з. б. 2100 ж
Е) Б. з. б. 2400 ж
32. Шумерлер гутеиліктерді қалай атаған?
А) «Сары орамалдылар»
В) «Қызыл қастылар»
С) «Қиратушылар»
*Д) «Тау аждаһалары»
Е) «Алтын іздеушілер»
33. Б. з. б. 2109 жылы Аккадты билеген патшалық?
*А) Урдың III әулеті
В) Урдың I әулеті
С) Урдың IIәулеті
Д) Урдың IY әулеті
Е) Урдың Y әулеті
34. Тау халықтарына (гутеиліктерге) 9 рет жорық жасаған патша?
А) Нарамсин
*В) Шульги
С) Шаруккин
Д) Лугал - заггиси
Е) Эанату
35. Патшаларды құдайға теңеп, патшалық биліктің күшейген уақыты?
А) Урдың II әулеті тұсында
В) Урдың I әулеті тұсында
*С) Урдың III әулеті тұсында
Д) Урдың IY әулеті тұсында
Е) Урдың Y әулеті тұсында
36. Сыртқы жаулардың әсерінен Қосөзеннің ұсақ мемлекеттерге ыдыраған уақыты?
А) Б. з. б. XXY ғ
В) Б. з. б. XXIY ғ
С) Б. з. б. XXII ғ
Д) Б. з. б. XX ғ
*Е) Б. з. б. XXI ғ

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.


Тест (Дүние тарихы 7 сынып). Қарау
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 288
Қолданушылар: 1
Қонақтар: 287
Роботтар: 3
Айс
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика