Білімділер поралы
загрузка...

Ежелгі рим қоғамы римдік мәдениеттен қалай көрініс табады?

Сабақтың тақырыбы: Ежелгі рим қоғамы римдік мәдениеттен қалай көрініс табады?
Сабақтың мақсаты: • Ежелгі Рим мәдениетінің ерекшеліктері меноның әлемдік мәдениетке әсерін анықтау
Жетістік критерийі • Плебейлер мен патрициялар арасындағы күрестің себептерін дұрыс анықтайды
• Ежелгі римдіктердің әлемдік мәдениетке қосқан үлесін дұрыс анықтайды
Сабақтың түрі: Зерттеу арқылы жаңа материалды меңгеру сабағы
Тілдік мақсаттар
Тілдік мақсаттар: Оқушылар:
тарихи факторларды (Римнің өсуіне қала - мемлекет және империя ретінде әсер ету) талқылау кезінде академиялық тілді қолданады.
Пәнге тән лексика және терминология
Империя, республика, плебейлер мен патрициялар, принципат, доминант, трибун, сенат, Цезарь.
Жазылым мен диалогқа пайдалы сөздер:
................. болғандықтан, римдіктер қуатты бола бастады.
...... арқасында Рим әскері күшейе бастады.
Құндылықтарды дарыту: Түрлі елдердің мәдениетіне құрметті тәрбиелеу
Пәнаралық байланыстар: Өнер, әдебиет
Алдыңғы меңгерілген білім: Оқушылар 6 - сыныпта Мысыр мен Грекияның ежелгі өркениеттері бөлімін аяқтап, ежелгі әлем өркениеттері мен олардың мәдениеті, Жерорта мен ежелгі өркениеттердің гүлденуі, осы империялардың күшеюінің себептеру туралы білуі керек.

Сабақтың кезеңдері
Сабақта орындалатын іс - әрекеттер
Сабақтың басы (5 мин)
Сабақта орындалатын іс - әрекеттер
(ПСМ) Оқушыларға римдік мәдениет туралы суреттер топтамасын көрсетіңіз /мифология, сәулет өнері, дін және т. б./
• Бұл суреттер бір - бірімен қалай байланысты?
• Римдіктердің қандай жетістіктерін білесің? (су бұрқақтары, моншалар, амфитеатрлар, жолдар және т. б.)
Оқушылар суреттерді пайдаланып, алдыңғы білімдеріне сүйене отырып шағын әңгімелер құрады
(дифференциация)
Балалар, бүгінгі сабақта біздер римдік қоғамның құрылуы, Рим мен Империяның басқарылуы, Римдегі патриций мен плебейлердің құқықтары және ежелгі римдіктердің жетістіктері туралы білеміз.

Сабақтың ортасы (25 мин)
Мұғалім түсіндіреді.
Рим қоғамы патриций мен плебейлерден тұрды. Патриций - ақсүйектер – бұл белгілі рим тайпаларынан шыққандар, Ромулмен бірге қаланы жеті белесте құрғандар, ал плебейлер – бұл кейін келгендер, атақты емес, дегенмен, уақыт өте келе олардың арасынан да өздерінің тайпалары, өздерінің тектері, өздерінің бай отбасылары шыға бастады, олар да билікке талпынды. Плебейлер саны уақыт өте патрицийлерден көбейе бастады. Олардың арасында күрес пайда болды.
(Т) Мәтінмен жұмыс.
Тапсырма. Патрицийлер мен плебейлердің құқықтарын анықтаңыздар.
Тапсырманың жетістік критерийлері:
Оқушылар патрицийлер мен плебейлердің кем дегенде 3 құқығын көрсетеді.
(Т) Иллюстрациялармен жұмыс.
Жұпта Ежелгі Римнің сәулет құрылыстарының суреттерін беріңіз (Троя бағанасы, римдік Форум, Колизей, Пантеон, Сатурн ғибадатханасының бағанасы )
(Ж) Тапсырма: Суреттерді зерттеп, Ежелгі Римнің сәулет ескерткіштері туралы әңгіме құрыңыз.
• Олар сендерге қалай әсер етті?
• Бұған қалай жетеді?
• Рим құрылысшылары әлемдік сәулет өнеріне қандай үлес қосты?
Тапсырманың жетістік критерийлері:
Оқушылар рим мәдениетінің еуропалық өркениетке қосқан үлесін дұрыс анықтайды.
(Т) Интернет ресурстармен жұмыс.
Әр топ өз саласының ерекшеліктерін анықтайды. Жұмыс қорытындысы ретінде постерді толтырады.
1 топ – сәулет және мүсін өнері
2 топ – бейнелеу өнері, поэзия
3 топ – ойын - сауық (гладиаторлардың күресі), римдік құқық
Тарихи дереккөз ретінде мәдениет ескерткіштерін талдау бойынша жұмыс реті:
1. Ескерткіштің атауы мен түрі
2. Әлеуметтік құбылыстармен байланысы
3. Ескерткіштің маңыздылығы
Талқылау сұрақтары:
Рим мәдениеті басқа қай елдің мәдениетімен ұқсайды?
Бұл мәдениеттердің мәдениеті немен байланысты?
Римдіктер сәулет құрылыстарында нені көрсеткісі келді?
(Ж) Мәтінді жұпта оқыңыз
(дифференциация)
а) мәтін бойынша 3 жуан және 3 жіңішке құрыңыз
б) мәтіннен кілт сөздерді табыңыз
в) төмендегі сұраққа толық жауап беріңіз:
Римдің сәулет өнерінің ерекшеліктері қазіргі заманғы құрылыста қалды ма? Мысалдар келтіріңіздер.
Рим – «Мәңгі қала» атауына ие болған әлемнің ең ежелгі қалаларының бірі. Ежелгі римдіктер керемет құрылысшы болды. Римдіктер әктас ерітіндісінен, шағылдан және жанартау құмынан бетонды жасауды үйренді, бетонның арқасында олар көлемді әрі берік ғимараттарды сала бастады. Рим империясында 80 000 км - ден астам тас жол болды – ұзын және түзу. Терең аңғар, шатқал немесе батпақ алаптарда үлкен тас көпірлер салды. Солардың ішіндегі бір виадуктың ұзындығы 132 км - ге жетті! Су құбыр желісі арқылы виадуктың үстінен таулардан немесе төбелерден ақты.
Тапсырманың жетістік критерийлері:
Оқушылар мәтін бойынша кем дегенде 3 жіңішке және 3 жуан сұрақ құрады.
Оқушылар мәтіннен кем дегенде 5 кілт сөз табады.
Оқушылар кем дегенде 3 толық мысал келтіреді.

Мектеп: Орал қ. ФМБ НЗМ
Мұғалімнің аты - жөні: Букаева Б. С.

Ежелгі рим қоғамы римдік мәдениеттен қалай көрініс табады? жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 301
Қолданушылар: 2
Қонақтар: 299
Роботтар: 3
Кенесова Бибисулу
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика