Білімділер поралы
загрузка...

40 - 50 жылдардағы Халықаралық қатынастар

40 - 50 жылдардағы Халықаралық қатынастар
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Екінші дүниежүзілік соғыстың аяқталып, капиталистік әлем мен социалистік әлем арасындағы басталған бақталастықтың негізінде пайда болған «қырғи қабақ» соғысы туралы түрлі дәйектермен түсіндіру.
Дамытушылық: БҰҰ құрылуы туралы, Потсдам конференциясы туралы видеофильмдер көрсету арқылы өз ойын айтуға; сабақты өздеріне игерту арқылы жылдамдық пен ойлау, қорытынды шығаруға үйрету.
Тәрбиелік: Соғыстың аяқталуы мен нәтижесін баяндау арқылы бейбітшілік өмірді бағалай білуге; бейбітшілікті ту еткен БҰҰ құрылуы туралы түсіндіру арқылы достыққа, бірлікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас
Әдісі: интерактивті
Көрнекілігі: Дүние жүзінің саяси картасы, слайд

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
Оқу құралын тексеріп түгелдеу
Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау: «Африка елдерінің екінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі даму белгілері»
Мамандығымен байланыстыру. Бүгінгі өтетін тақырыбымыз 40 - 50 жылдардағы халықаралық қатынастар. Осыған байланысты сенің Африкаға құрлығындағы елдерге қатысты қандай көмек, ұсыныс тастайсың.

ІІІ. Жаңа сабақ: «40 - 50 жж. халықаралық қатынастар».
Басында мұғалім 1 - 2 сөйлеммен жалпы мағлұмат береді.
Басты оқиғалар.
1. Ұлы Отан соғысының аяқталуы, Германияның капитуляциясы – 8 - 9 мамыр 1945 жыл.
2. БҰҰ құрылуы - 1945 жылы 26 маусымда
3. Потсдам конференциясы - 1945 жылдың 4 – шілдесі.
4. Екінші дүниежүзілік соғыстың аяқталуы. Жапонияның капитуляциясы. 1945 жыл 2 қыркүйек.
5. «Қырғи қабақ»соғыс – 1946 жыл.
6. Маршал жоспары.
7. Кеңес - Финляндия шарты бейбіт қатар өмір сүру принципінің нақты көрінісі – 1948 ж.
8. НАТО - ны құру туралы пактіге қол қойылды - 1949 жылы сәуір.
9. Көптеген елдерде бейбітшілікті қорғау конференциялары мен съездері өтті – 1948 - 1949 жж.
10. Бағдат пактісі құрылды – 1955 жыл.
Әрі қарай оқушыларға тақырып толық ашылып жазылған парақ үлестіріледі. Оушылар топқа бөлініп парақтан түсінгендерін ватманға түсіріп, әсемдеп қабырға газеті ретінде шығарады. (Осы кезде тақтада Қазақстанның БҰҰ - ғы қызметі туралы видеофильм жүреді.)
40 - 50 жылдардағы Халықаралық қатынастар
Екінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі халықаралық қатынастардың дамуы жаңаша сипат алды.
1945 жылы 26 маусымда БҰҰ - ның Жарғысын қабылдаумен әлемдегі ең беделді ұйым БҰҰ құрылды.
1945 жылдың 4 - шілдесінде Берлин маңындағы Цецилиенхоф сарайында үш державалардың (КСРО, АҚШ және Ұлыбритания) үкімет басшыларының жаңа конференциясы Потсдам конференциясы ашылды. Потсдам конференциясы Еуропада соғыс қорытындысын, негізінен Германияны толық қарусыздандыру, соғыс қаруларын шығаратын өндіріс орындарын толық жою шараларын белгіледі.

40 - 50 жылдардағы Халықаралық қатынастар. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 290
Қолданушылар: 1
Қонақтар: 289
Роботтар: 3
Айс
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика