Білімділер поралы
загрузка...

Қытай және Моңғолия

Дүние жүзі тарихы 10 сынып
жаратылыстану - математика бағыты
Сабақтың тақырыбы: Қытай және Моңғолия
Сабақ негізделген оқу мақсаты: Қытай және Моңғолия туралы жаңа ақпараттармен таныстыру, оқушылардың ізденіп, топтасып жұмыс істеулеріне мүмкіндіктер жасау.
Оқу нәтижелері: Барлық оқушылар
Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі Қытай мен Моңғолия елдерінің тарихы туралы біледі.
Оқушылардың басым бөлігі
Екі елдің ішкі - сыртқы саясаттарына сипаттама береді. Салыстыру, талдау жұмыстарын жүргізеді.
Кейбір оқушылар
Қазіргі кезеңдегі жағдайы, елімізбен байланысы туралы мәлімет береді.
Алдыңғы оқу: Бірінші дүниежүзілік соғыс және оның барысы туралы естеріне түсіреді.
Басталуы: Ынтымақтастық атмосферасын құру.
Оқушылардың бір - біріне деген ізгі тілектері

Үй тапсырмасын сұрау
Үлестірме тапсырмалары бойынша сұрақтарға жауап береді.
Сандар бойынша топқа бөлінеді.
Ортасы Жаңа тақырыппен жұмыс
ББҮ стратегиясы
Білемін, Білгім келеді бойынша жұмыс
1. Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі Қытай.
2. 1925 - 1927жж. ұлттық революция.
3. Қытайда Гоминьдан билігінің орнауы
4. 1927 - 1937жж. азамат соғысы.
5. Моңғолия
Тапсырмалар орындау
Жылдар сөйлейді
1919ж. қаңтар, 1921ж. сәуір,
1925 - 1927жж. 1931ж. мамыр,
1927 - 1937жж. 1937ж. тамыз,
1924ж. қараша, 1946ж.
Сандармен жұмыс
Тақырып бойынша сандардың тұсына мәліметтер жазу.
Танымал тұлғалар
Сунь Ятсен, Чан Кайши туралы білетін мәліметтерімен бөліседі, кластер жасайды.

Алматы облысы, Панфилов ауданы
«Кішішыған орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Тарих пәнінің мұғалімі Ниетбаева Кульбаршин Батырхановна

Қытай және Моңғолия. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 309
Қолданушылар: 2
Қонақтар: 307
Роботтар: 3
Кенесова Бибисулу
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика