Білімділер поралы

XVI - XVII ғасырлардағы Қазақ хандығы

11 сынып
Сабақтың тақырыбы: XVI - XVII ғасырлардағы Қазақ хандығы
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары): Біртұтас қазақ мемлекетінің құрылуы, тарихы жайлы білімдерін жаңғыртады, бекітеді.
Сабақтың мақсаттары: Барлық оқушылар:
- Қазақ хандығының хронологиялық шегін, хандарын, билеушілерінің ішкі - сыртқы саясаты туралы біледі;
- Қазақ хандығының қоныстанған жерлерін, қоғамдық құрылысын түсінеді.
Оқушылардың басым бөлігі:
- Қазақ хандығының ішкі - сыртқы жағдайы туралы жазба деректерді талдайды;
- Қазақ хандарына тән ерекшелікті сипаттайды.
Кейбір оқушылар:
- Қазақ хандығының тарихи маңызын өз сөзімен әңгімелейді;
- Қазақ хандығының құрылу себебін талдап, өз тұжырымын айтады.
- Қазақ хандығының тарихына, қоғамдық құрылысына баға береді.
Тілдік мақсат
Оқушылар:
- мәтіндегі негізгі бөліктерге көзқарасын білдіреді және пікірталасқа түседі.
- құрылымы шағын сұхбат, пікірталас, талқылауларда негізгі мәселелерді шешуге қатысады, өз көзқарасын білдіреді.

Негізгі сөздер мен тіркестер: Қазақ хандығы, Керей мен Жәнібек, Қасым хан, Хақназар хан, Тәуекел хан, Есім хан, Тәуке хан
Сыныптағы диалог, жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Егер Керей мен Жәнібек сұлтандар Әбілхайыр хандығынан бөлініп шықпағанда Қазақ хандығы құрылар ма еді?

Талқылауға арналған тармақтар:
Қазақ хандығының құрылуының алғышарттарын ата.
Қазақ хандарының ішкі - сыртқы саясатына сипаттама беріңдер.
Қазақ хандығының мемлекеттік - әкімшілік құрылымын талда.
Жазылым бойынша ұсыныстар:
Кесте, тарихи диктант, сәйкестендіру
Алдыңғы тақырып: Қазақ хандығы, қазақ хандары

Басталуы 1 мин
«Сәлемдесу» - ынтымақтастық атмосферасын орнату
«Миға шабуыл»
«Менің вассалымның вассалы, менің вассалым емес» дегенді қалай түсінесіңдер?
- Вассал деген не? (бағынушы)

Ортасы
- Бұл сөз кімге тиесілі? (басқарушы)
- Сөйлемдегі кейіпкерлер қай қоғамда өмір сүрді? (феодалдық қоғам)
- Бұл сөйлем неге қатысты айтылған? (жерге)
«Оқудағы драма» жоғарыда аталған тұырымды сахналау.
1 - оқушы: Тұжырымның иесі - мемлекет басшысы. (қолына бір А2 плакат беріледі.
2 - оқушы: Қорғаныс
Мемлекет, патша, жер, «иерархия» – жаңа ұғыммен жұмыс,
билік пайда болды
- Қазақстанда осындай құрылым біз қарастырып отырған кезеңде (XV - XVII ғғ) болды ма?
- Әрине, болды.
- Ерекшелігі неде?
- Мал шаруашылығы.
Сабаққа кіріспе.
«Қазақ хандығы қалай пайда болды?»

Жаңа сабақ.
1. Түйіндеме « XVI - XVII ғасырлардағы Қазақ хандығы»- хронологиялық жұмыс
XVI - XVII ғасырлардағы Қазақ хандығы
Кеңейтілген тапсырма:
1. Сәйкестендіру. Баланың ойлау деңгейіне сәйкестендірілген саралау
2. Толықтырыңыз «Тарихи диктант». Сөздері, жылдары түсіп қалған мәтін
3. «Еркін жазу» стратегиясы. Егер Керей мен Жәнібек сұлтандар Әбілхайыр хандығынан бөлініп шықпағанда Қазақ хандығы құрылар ма еді?
Бағалау: «Шолиер табақшасы»
«Бағалау парағы»
Қорытынды бағалау критерийі
11 - 12 балл өте жақсы
8 - 10 балл жақсы
6 - 7 балл қанағаттанарлық
Үйге тапсырма:
Дәптермен жұмыс - мәтіндегі жаңа сөздерді жазып келу.
Тест тапсырмалары бойынша жұмыс жасау.

XVI - XVII ғасырлардағы Қазақ хандығы. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 37
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 37
Роботтар: 3
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика