Білімділер поралы

Сақтардың тарихы, мекендеген жері, қоғамдық құрылысы

Қазақстан тарихы 6 сынып
Тақырып: Сақтардың тарихы, мекендеген жері, қоғамдық құрылысы
«Өзіңнің ұлтыңды танып алмасаң, сен басқа ұлттың кім екенін еш уақытта біле алмайсың»
М. Арын
Мақсаты:
1. Қазақ халқының ата - тегі болған тайпалар мен ұлыстар туралы айта отырып, Орта Азияны мекендеген сақ тайпаларының шығу тегі және олардың шығу тегі және олардың мекендеген жерлері туралы толық түсінік беру.
2. Оқушылардың белсенділігін арттырып, білімдерін жетілдіру.
3. Оқушыларды отансүйгіштік рухта тәрбиелей отырып, мәдениетті, иманды азамат етіп қалыптастыру
Сабақтың түрі: Аралас
Әдісі: Интерактивті
Ресурстар: карта, кескін карта, суреттер, нақыл сөздер, постер жасау

Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі, психологиялық жағдай жасау - мұғалім – оқушыларға, оқушылар бір – біріне сәттілік тілейді.

Өткен тақырыптарға шолу:
1. Қазақстан тарихы неше бөліктен тұрады – 4
2. Соның ішінде ежелгі Қазақстан да 4 – ке бөлінеді
1. Тас дәуірі
2. Мыс дәуірі
3. Қола дәуірі
4. Темір дәуірі
3. Адамзат баласының металдан жасалған құралдарды игере бастауы қай дәуірден басталады?/ энеолит – мыстытас /
4. Темір дәуірі деп аталу себебі еңбек құралдары темірден жасалды
5. Темір дәуірінің ерекшеліктері:
а/ шаруашылық құралдардың темірден жасалынуы;
б/ ірі тайпалардың тайпалық одақтарға бірігуі
в/ көшпелі мал шаруашылығы мен жыртпалы егіншіліктің шығуы
г/ алғашқы мемлекеттердің қалыптаса басталуы

Жаңа сабақтын жоспары:
1. Сақ тайпаларының шығу тарихы
2. Сақтардың тайпалық құрамы мен орналасуы

Мұғалімнің сөзі, бағыт – бағдар беру
Қазақ халқының ата – тегі болған тайпалар мен ұлыстардың ежелгі заман деректерінде аты әйгілі болғандары; сақ, үйсін, қаңлы, сармат, ғұн тайпалары. Қазақ тарихын зерттеген ғалымдар қазақ халқының арғы ерте заманда Орта Азияны мекен еткен ежелгі Сақ тайпаларынан шыққан дейді. Б. з. б. 1 мыңжылдықта өмір сүрген

Тарихи деректерде
Кейбір тарихшы ғалымдар «қазақ» сөзі деген екі сөзден «қас, сақ» дегеннен шыққан дейді. Олар қазақтар түрік, монғол тектес тайпалардан құрылған ежелгі халық деп болжам айтады
Сақ тайпаларын әр елде әртүрлі
• Гректер – азиялық скифтер
• Парсылар – құдіретті еркектер
• Ирандықтар – жүйрік атты турлар деп атаған

Парсы патшалары Дарий мен Ксеркстің жарлықтарынан, Иранның көне кітабы « Авестадан» грек тарихшылары; Геродот, Страбон, Птоломей еңбектерінен алынды

Оқушылар алдын - ала дайындаған мәліметпен таныстырады
Суреттер сөйлету « Алтын адам», Ширақ, Томирис
Сергіту сәт
Картамен жұмыс істеу мекендеген жер

Кескін картамен жұмыс істеу
Оқулықпен жұмыс топпен Сақ қоғамы 55 - 56 бет Кластер жасау
Қорғау
Сабақты бекіту Бетпе – бет
Эпиграфқа алан сөздерді қалай түсінесіңдер « Өзіңнің ұлтыңды танып алмасаң, сен басқа ұлттың кім екенін еш уақытта біле алмайсың» М. Арын
Әр оқушының ой - пікірі тыңдау
Бүгін қазақ халқының арғы тегі болған Қазақстанды мекендеген тұнғыш тайпалық одақ – Сақтар туралы ашық сабақ өтілді. Бұл сабақтан қандай мағлұмат алдыңдар?
Бір оқушы – Сарапшы
Әр оқушы карточка бойынша сұрақтар алады.
1 оқушыға
*Сақтар қандай тайпа екен?
* Олардың Қазақстанда өмір сүрген уақыты
2 оқушыға
• Сақтар туралы қандай деректерден алынды?
• «Алтын адам» туралы не білесін?
3 оқушыға
• Ирандықтар сақтарды қалай атаған?
• Томирис туралы не білесіңдер?
4 оқушыға
• «Авеста» қандай кітап?
• Шошақ бөрікті сақтар Қазақстанның қай жерін мекендеген?
Сарапшы сараптама жасайды.
Сабақты қорыту:
Ежелгі грек тарихшылардың « Сақтар батыр, жауынгер, дұшпанына – қатал, досына адал болған, олар қастасқан жауын аямаған. Батыр жауынгерлерді құрмет еткен» деген сөзімен қорытамын.
Оқушыларды бағалау.
Үйге тапсырма.

Сақтардың тарихы, мекендеген жері, қоғамдық құрылысы. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 37
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 37
Роботтар: 4
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика