Білімділер поралы

Қазақстан ауыл шаруашылығын ұжымдастыру жылдарында.

Қазақстан ауыл шаруашылығын ұжымдастыру жылдарында. (5 сынып)
Сабақтың мақсаты:
а) білімдік: Қазақстан ауыл шаруашылығын ұжымдастыру жылдарындағы басты ерекшеліктері туралы мәлімет беру, экономикалық даму жағдайы туралы таныстырып, түсіндіру.
ә) дамытушылық: Жүйелі ойлау, еркін сөйлеу дағдыларын жан – жақты дамыту, саяси білімдерін көтеру.
б) тәрбиелік: Еліміздің өткеніне құрметпен қарауға үйрету, тақырыптың маңызды мәселелерін оқыту арқылы оқушыларды отансүйгіштікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ.
Сабақтың әдісі: Баяндау, әңгімелеу және сұрақ - жауап.
Сабақтың көрнекілігі: Қазақстан картасы, өнеркәсіп құрылысының суреттері. Түрксіб құрылысы, кесте, слайдтар.

Сабақтың барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ Үй тапсырмасын сұрау
1 - тапсырма. 3 – 4 оқушыдан түсінік сұрау
2 - тапсырма. «Жуан және жіңішке» сұрақтар
1. Индустрияландыру жылдары қандай өндіріс орындары іске қосылды?
Шымкент қорғасын зауыты, Балқаш мыс қорыту, Ащысай полиметалл комбинаттары
2. Қай жылы Кеңес елінде индустрияландыру бағыты қабылданды? 1927ж
3. Азамат соғысы қарсаңында Қазақстанда қанша өндіріс орны болды? 10 мың
4. Түрксіб құрылысы қашан басталды? 1927 жылы
5. 1930 – 1932 жылдардағы аштықта Қазақстанда қанша адам қырылды?
2, 1 млн адам

ІІІ Білімін жан – жақты жетілдіру
3 - тапсырма. Тарихи тұлға карточкасы.
Сталинге ашық хат жазған қазақтың белгілі қайраткерлері туралы жазады.
Бұл оқушыларға алдын ала берілген үй тапсырмасы. Ендігі жерде оқушылар өз жұмыстарын қорғауы керек.
Жүргізу тәсілі. Үлкен парақтардан жасалған карточкаларға қандай да бір тарихи тұлға туралы ақпараттар жазылады.

1. Ф. А. Ә
2. Өмір сүрген кезеңі
3. Шығу тегі
4. Білімі
5. Кәсіби қызметі, атқарған қызметі
6. Қандай оқиғаға қатысушы
7. Жаңалығы, еңбегі
8. Ескертпелер (жанұясы, балалары туралы)

ІV Жаңа сабақ
Азамат соғысынан кейінгі Қазақстанның экономикалық жағдайы:
– Өнеркәсіптегі хал
– Ауыл шаруашылығы
– Ашаршылық
Индустрияландыру жылдары:
– Жаңадан салынған өнеркәсіп орындары
– Түркістан – Сібір темір жол құрылысы
– Қазақстан КСРО – ның шикізат базасы
Ауыл шаруашылығын ұжымдастыру:
Кеңес үкіметінің ауыл шаруашылығын ұжымдастыру бағыты 1929 жылы қабылданды.
– Ф. И. Голощекиннің «Кіші Қазан» саясаты.
– Байлардың мал – мүлкін тәркілеу
Кеңес үкіметі жұмысшылар мен шаруалардың үкіметі болғандықтан, мұнда бай, байлық, жеке меншік деген болмауы керек. Барлығы да ортақ, мемлекеттің меншігі болуы тиіс еді. Осы мақсатпен 1928 жылы 27 тамызда бай және орташа байлардың мал - мүлкін тәркілеп, мемлекетке өткізу керек деп шешті.
– Күштеп ұжымдастыру
– Ұжымдастыру зардабы

а) Мал шығыны
Ұжымдастыру қарсаңында республикада мал басы 40, 5 млн болса, 1933 жылы оның саны 4, 5 млн - ға дейін азайған.

ә) Ашаршылық
1930 - 1932 аштық жылдары қарсаңында Қазақстан халқының саны 6, 2 млн болса, соның 2, 1 млн - ы аштықтан қырылды. Ал 1 млн 700 мың адам Қазақстаннан тыс аймақтарға көшіп кетті.

б) Демографиялық өзгеріс
– Ұжымдастыру саясатына қарсылық.
Тұлғалар: Т. Рысқұлов, С. Сәдуақасов, М. Дәулетқалиев, Е. Алтынбеков,
Қ. Қуанышев, Ғ. Мүсірепов, М. Ғатауллин.
Қазақстанда болып жатқан осы аштық, оның себептері туралы белгілі мемлекет және қоғам қайраткері Т. Рысқұлов 1933 жылы наурызда Сталинге ашық хат жазған («Сталинге хат»). Голощекин 1933 жылы биліктен алынды.

Жамбыл облысы,
Жуалы ауданы, Б. Момышұлы ауылы
№29 Александр Герцен орта мектебі Үсенқұлова С. Е.

Қазақстан ауыл шаруашылығын ұжымдастыру жылдарында. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 38
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 38
Роботтар: 4
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика