Білімділер поралы

ХХ ғасырдың басыңдағы Қазақстанның әлеуметтік – экономикалық дамуы

ХХ ғасырдың басыңдағы Қазақстанның әлеуметтік – экономикалық дамуы. (8 сынып)
Сабақтың мақсаты:
Білімдік: ХХ ғасырдың басындағы Қазақстанның экономикалық жағдайын, оның ерекшеліктерін, патша өкіметінің аграрлық саясатын көрсету. Елдегі әлеуметтік жіктелуді, отаршылдық қанаудың күшеюін түсіндіру;
Дамытушылық: Оқушыларды талдап салыстыруға, қорытынды жасауға дағдыландыру;
Тәрбиелік: Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру,
өз елінің тарихи құндылықтарын құрметтеуге үйрету, елін, жерін
сүйетін дарынды ұрпақ тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ.
Сабақтың әдісі: баяндау, әңгімелеу және сұрақ - жауап.
Сабақтың көрнекілігі: «ХХ ғасырдың басындағы Қазақстанның», «Қазақстан Республикасының» карталары, интерактивті тақта, слайд, кесте, әр түрлі деңгейдегі тапсырмалар.

Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі
2. Үй тапсырмасын сұрау
3. Білімін жан – жақты жетілдіру
4. Жаңа сабақ
5. Жаңа сабақты бекіту
6. Қорытындылау
7. Бағалау.
8. Үй тапсырмасын беру.

І Ұйымдастыру кезеңі:
а) Сәлемдесу, түгелдеу
б) Құрал - жабдықтарын тексеру
в) Оқушылардың назарын сабаққа аудару
г) Оқушыларды топқа бөліп отырғызу.
1 топ – «Ақиқат» тобы
2 топ – «Тапқыр» тобы

ІІ Үй тапсырмасын сұрау
Екі топқада ортақ және жеке тапсырмалар беріледі. Қай топ жылдам және
дұрыс жауап берсе, ұпай сол топқа беріледі. Екі топтың жарысы сабақтың
соңына дейін жалғасып отырады. Топтардың ішінде белсене қатысып отырған оқушылар бағаланады.
1 тапсырма: Сандар сөйлейді /қатесін табады/
Саяси жер аударылғандардың біршама шоғырланған өңірі Шығыс және
Орталық Қазақстан.
2 тапсырма Деңгейлік тапсырма

А) екі топтың 1 оқушысына картотека тапсырмасын беру
1. Азаттық қозғалыстың ағымындағы көрнекті тұлғаларды жаз.
Н. И. Долгополов, А. В. Леонтьев, Е. П. Михаэлис, А. Блек т. б.
2. 1881 жылғы тамыз айының 29 күні патша үкіметі қандай шешім шығарды? Саяси жер аударуды Қазақстанның Далалық губернаторларына тарату туралы арнайы шешім шығарды.
Б) Қалған топтың оқушыларына деңгейлік тапсырмалар беру

Күрделі сұрақтар
1. Қай жылдары Польшадағы ұлт - азаттық қозғалыс көп ұлтты Ресей империясының қоғамдық - саяси өмірінде ерекше орын алды? 1863 - 1864жж
2. ХІХ ғ 40 - жылдарында бір поляк Абайдың әкесі Құнанбаймен жүзбе - жүз кездескендігі туралы өз жазбаларында қызықты сипаттайды. Осы поляк акыны кім? Адольф Янушкевич

Орташа сұрақтар
1. Польша азаттық күресінің 60 - жылдарда Қазақстанда болған өкілдері ішінен ерекше көзге түскен кім? Северин Северинович Гросс
2. Саяси жер аударылғандардың ұсынысы бойынша 1884 ж Семей облыстық статистикалық комитетіне кім мүше болып сайланды?
Абай Құнанбайұлы

Жеңіл сұрақтар
1. ХІХ ғ 80 - 90 жылдарда қай жерлерде көпшілікке арналған
кітапханалар ашылды? Верныйда, Оралда, Семейде
2. ХІХ ғасырдың 40 - жылдары Густав Зелинскийдің жазған поэмасын ата.
«Қырғыз» («Қазақ»)
Екі топ бір – біріне 2 сұрақтан қояды

Жамбыл облысы,
Жуалы ауданы, Б. Момышұлы ауылы
№29 Александр Герцен орта мектебі Үсенқұлова С. Е.

ХХ ғасырдың басыңдағы Қазақстанның әлеуметтік – экономикалық дамуы. жүктеу
ХХ ғасырдың басыңдағы Қазақстанның әлеуметтік – экономикалық дамуы. слайдын жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 38
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 38
Роботтар: 3
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика