Білімділер поралы

Қазақстан тарихынан күнделікті сабақ жоспары

Сабақ тақырыптары:
Қайталау.
Қорытынды.
Ежелгі адамдардың антропологиялық сипаты.
Көшпелілердің әдет - ғұрпы мен діни түсініктері.
Ежелгі Қазақстанның мәдениеті.
Көшпелілердің киімдері, ат әбзелдері, көшпелілердің сауыт - саймандары мен қару - жарақтары.
Көшпелілер өркениетінің әлем мәдениетіне қосқан үлесі (жылқы өсіру, тәңірге сенім), Ұлы Жібек жолы.


Қазақстан тарихы 6 сынып
Сабақтың аты: Қайталау
Сілтеме Жоспар
Жалпы мақсаты 1. Қорытынды талдау жасау
2. Өткенге шолу жасау 1

Күтілетін нәтиже 1. Қорытынды талдау жасай біледі
2. Өткенге шолу жасай алады
Негізгі идеялар Қазақстан жерін мекен еткен тайпалар. Көшпелі шаруашылықтың дамуы. Ерте темір дәуірінде өмір кешкен аймақтар (Орталық, Шығыс, Оңтүстік, Солтүстік)
Тапсырмалар 1. Сұрақтар қою техникасы
2. Топтық жұмыс(Мәтінмен жұмыс)
3. Жұптық жұмыс(Тарихи мозаика)
4. Жеке жұмыс(Кесте)

Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы немен айналысады)
І. Ұйымдастыру
1. 1. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу (2 - минут) назарын сабаққа аудару
1. 2. Топқа бөлу ( сынып үш топқа бөлінеді) ( 2 - минут)
ІІ. Сұрақтар қою техникасы 3 - минут)
1. Ежелгі грек авторларының сақтарды атауы?
Азиялық скифтер
2. Ежелгі грек авторы Герадоттың сақтарды атауы?
Массагет
3. Грек деректеріндегі көшпелілердің тағы да бір атауы?
Дайлар
4. Сақтар туралы "дұшпанға - қатал, досқа - адал" деп баяндайтын?
грек авторлары
5. Сақ әйелдері туралы "ержүрек келеді, соғыс қаупі төнгенде ерлеріне көмектеседі" деп баяндайтын грек авторы?
Ктесий
6. Үйсін атауының қытай жазбаларында кездесе бастауы?
Б. з. б. ІІ ғасыр
7. Үйсіндер туралы "ат жақты, аққұбаша, сары шашты" деп жазған?
Қытай жазбалары
8. Үйсіндер астанасы ретінде аталатын қала.?
Қызыл Аңғар
9. Үйсін8. Қаңлы мемлекетінің өмір сүру хронологиялық шеңбері?
б. з. б. ІІІ - ІІ ғ. б. з. У ғасыр
10. Қаңлылардың өмірі мен тұрмысын сипаттап жазған тарихшы?
Сыма Цянь
11. Қаңлылар туралы негізгі дерек көздері?
Қытай деректері
дердің шығу тегі туралы мәлімет қалдырған тарихшы?
12. Ғұн мемлекетінің саяси күшейген кезі
б. з. б. ІІ ғ.- б. з. б. І ғ. аралығы
13. Ғұн мемлекетінің оңтүстік және солтүстік болып бөлінген мерзімі?
б. з. б. 55 жыл
14. Ғұндардың шығыстан батысқа қарай жылжуы басталған мерзім?
б. з. б. ІІ ғ

II - Топтық жұмыс(Мәтінмен жұмыс) (15 - минут)
Сіздің тобыңызда 5 рөлді: көшбасшы, баяндамашы, хатшы, уақытсақшысы және бақылаушыларды анықтаңыз. Жұмыс төмендегідей жоспармен жүреді:
таныса отырып, үш топқа бөліп мәтінді оқып талқылайды.
1 - топ: 1 - тақырып 2 - топ: 2 - тақырып 3 - топ: 3 - тақырып. Әр топтың бақылаушысы соңында бағалау парағын жүргізеді (әр топқа 1 - минут).

III. Жұптық жұмыс (Тарихи Моайка)(10 - минут)
2. Геродот жазбасындағы савроматтардың "биік таулардың бауырында" тұрған көршілері.......................
Аргиппейлер
3. Аргиппейлердің шығысқа қарай орналасқан көршілері......................................
Исседондар
4."Ақ жалды жүйрік аттардың иелері" деп аталған тайпа.......................................
Аргиппей
5. Солтүстік Қазақстан тұрғындарының көшпелі өмір салтына ауысқан уақыты
............................
б. з. д. І мың жылдық
6. Ерте темір дәуіріне жататын Есілдің оң жағындағы зерттелген бекініс - қалашық
..................................
Ақтау.
7. Ерте темір дәуіріне жататын қоныс............................................
Қарлыға
9. Ерте Темір дәуірінің қонысы........................................................
Бөркі
10. Ерте Темір дәуірінің қонысы......................................................
Кеңөткел
11. Сотүстік Қазақстан жеріндегі алғашқы сақ заманына жататын зерттелген обалар
..........................................................
Бірлік, Алыпқаш

IV Жеке жұмыс(Кесте) (5 - минут)

Ү. Кері байланыс (3 - минут)
Рефлексия (3 минут)

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 137
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 137
Роботтар: 3
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика