Білімділер поралы

Қазақстан аумағындағы батыс - түрiк, түркеш, қарлұқ, мемлекеттері

Қазақстан тарихы 10 сынып
Сабақтың аты: Қазақстан аумағындағы батыс - түрiк, түркеш, қарлұқ, мемлекеттері
Сілтеме: 1. Мұғалімге арналған нұсқаулық
2. Қазақстан тарихы 10 сынып
3. Әдістемелік журнал 9. 2015 жыл
4. Слайд
Жалпы мақсаты: 1. Батыс түрiк, түркеш, қарлұқ, мемлекеттері жайлы толық мағлұмат беру.
2. Мемлекеттердің ұқсастығы мен ерекшеліктерінің мәнін түсінуге үйрету.
3. Топта бірлесіп жұмыс жасауға баулу.
Күтілетін нәтиже: 1. Батыс түрiк, түркеш, қарлұқ, мемлекеттері жайлы толық мағлұмат алады.
2. Мемлекеттердің ұқсастығы мен ерекшеліктерінің мәнін түсінеді.
3. Топта бірлесіп жұмыс жасай алады.
Негізгі идеялар: Қазақстан аумағындағы ерте орта ғасырлардағы мемлекеттердің бірі батыс түрік, түркеш, қарлұқ қағанаттары.
Тапсырмалар:
1. Ой шақыру (Сұрақтар қою)
2. Топтық жұмыс (Мәтінмен жұмыс)
3. Жұптық жұмысы (тест жұмысы)
4. Жеке жұмыс (тақырыптың түйінді сөздері)
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы немен айналысады)

І. Ұйымдастыру
1. 1. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу (2 - минут) назарын сабаққа аудару
1. 2. Топқа бөлу ( сынып үш топқа бөлінеді) ( 2 - минут)

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (кезбе тілші арқылы топқа сұрақтар қойылады) (3 - минут)
1. Түрік деректері жылнамаға қай заманда енген?
Түріктер жөніндегі ең алғашқы дерек Қытайда Батыс Вей әулетінің заманында ресми жылнамаға енген.
2. Түрік этнонимі алғаш рет қытай жылнамаларында қай жылдары аталады? ( 542 ж)
3. Тарихи аренаға алғаш шыққан түркі тайпаларының бірі? ( теле)
4. Телелер одағына қанша тайпа кірген? Телелер одағына 15 тайпа кірген.
5. Түрік қағанаты қай жылы құрылды? Түрік қағанаты Солтүстік Монғолия жерінде 552 Түрік қағанатын құрды.
6. Түріктер арасындағы соғыс қанша жылға созылды? Түріктер арасындағы соғыс 20 жылға соғысты.
7. Түріктер батыс және шығыс болып қай жылы бөлінді? Түріктер 603 жылы батыс және шығыс болып екіге бөлінді.
8. Енесей қырғыздары мен оның маңайындағы басқа түрік тайпалары қай жылы талқандалды? 840ж
9. Біріккен Түрік қағанаты қанша жыл өмір сүрді? 100 жыл өмір сүрді.

II Топтық жұмыс (Мәтінмен жұмыс) (15 - минут)
Сіздің тобыңызда 5 рөлді: көшбасшы, баяндамашы, хатшы, уақыт сақшысы және бақылаушыларды анықтаңыз. Жұмыс төмендегідей жоспармен жүреді:
таныса отырып, үш топқа бөліп мәтінді оқып талқылайды.
Әр топтың бақылаушысы соңында бағалау парағын жүргізеді (әр топқа 1 - минут).

Қазақстан аумағындағы батыс - түрiк, түркеш, қарлұқ, мемлекеттері. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 125
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 125
Роботтар: 3
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика