Білімділер поралы

Қазақстанның ауыл шаруашылығы

Қазақстан тарихы 9 сынып
Сабақтың тақырыбы: Қазақстанның ауыл шаруашылығы.
Мақсаты: білімділік: Қазақстандағы Ұлы Отан соғысынан кейінгі ауыл шаруашылығының жағдайымен таныстыру. Еліміздегі тың және тыңайған жерлерді игерудің барысын және тарихи маңызын ашып көрсету. Нақты мәліметтер мен деректерді көтере отырып, тың игерудің отан тарихындағы алатын орнын саралау.
Дамытушылық: Оқушыларға берілген мәліметтерді есте сақтауға дағдыландыру. Өз бетінше оқиға барысын саралап, олардың себептерін анықтауға, жүйелеп қорытынды жасауға үйрету.
Тәрбиелік: Туған еліміздің тарихындағы әрбір оқиғаны жүйелі бағалап, оны құрметтеуге үйрету. Тың игеру кезіндегі еңбек жасында орасан ерлік көрсеткен аға - апаларымыздың еңбегіне құрметпен қарап, игі дәстүрге жалғастыру.
Сабақтың түрі: Дәстүрлі емес. Электрондық оқулық.
Сабақтың типі: Жаңа тақырыпты меңгерту.
Сабақтың әдісі: Түсіндірмелі сызба әдістері, сұрақ - жауап әдістері, ой - қозғау, мәселелік - мәліметтік әдістер, ізденіс әдістері, салыстыру - талдау - жинақтау - қорыту.
Сабақтың көрнекілігі: А. Қазақстан картасы, тақырыптық аннотациялар.
Ә. Дидактикалық материалдар, тірек нүкте, тірек сызба, тесттер.
Б. Қосымша әдебиеттер: Ф. Т. Морган «Тың туралы ойлар»
Ы. Жақаев «Менің бақытым»
Л. И. Брежнев «Тың»
«Земля и хлеб»
Техникалық көрнекіліктер: Компьютер, интерактивті тақта, проектор.

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру
ІІ. Жаңа сабақты игеру
А. Қызығушылықты ояту сатысы.
С. Мәуленовтың «Дала дәптерінен» үзінді оқылады.
Көнбей адам ырқына
Жаңа атқан тың дала
Жаңа совхоз жұртында
Жалғыз шатыр
Бір қада.
Боран
Боран
Бұрқаған
Бастырмайды бір қадам.
Қарды аспан диірмені
Бұрқыратып ұнтаған
Күресінді күрт бұзып,
Жел күреді сапырып,
Көкте ойнады бұлт жүзіп
Найзағайы атылып.
Жалғыз шатыр
Бір қада
Кішігірім бір қала.
Жасыл боран
Жас егін
Тусыраған тың дала...

ІІІ. Оқушылармен пікір алмасу.
- Өлеңді тыңдап отырғанда не туралы ойладыңыз?
- Көз алдыңызға не келді?
- Өлең текстінен ойыңызда не қалды?
- Осы өлеңнен қандай мәлімет алуға болады?
Мұғалім: - Сонымен бүгінгі өтетін тақырыбымыз:
«Тың және тыңайған жерлерді игеру»

ІҮ. Жаңа сабақ хабарлау
жоспары:
1. Тың және тыңайған жерлерді игерудің себептері мен жүру барысы;
2. Мемлекет тарапынан көрсетілген көмектер;
3. Тыңгерлердің ерлігі;
4. Тың игерудің нәтижесі: тың және тыңайған жерлерді игерудің Қазақстан үшін пайдасы мен зияны.

Мұғалімнің жаңа сабақты түсіндіруі:

Тың жерлерді жаппай игеру бағыты КОКП - ның ОК - ның қаңтар - наурыз пленумында қаралып, онда «Елімізде астық өндіруді одан әрі арттыру, тың және тыңайған жерлерді игеру» туралы қаулы қабылданды. Қаулы бойынша Қазақстанда, Сібірде, Уралда, Солтүстік Кавказда егіс көлемін күрт көбейтіп, онан 1100 - 1200 млн. астық алу көзделді.

Қазақстанның ауыл шаруашылығы. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 302
Қолданушылар: 3
Қонақтар: 299
Роботтар: 3
zhazoka Көзайым s82dauren
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика