Білімділер поралы

Сақтардың тәуелсіздік үшін күресі

6 - сынып. Қазақстан тарихы
Сабақтың тақырыбы: Сақтардың тәуелсіздік үшін күресі
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға сақтардың тәуелсіздік үшін жүргізген күресі туралы баяндау, оқушылардың ойлау, сөйлеу, іскерлік дағдысын дамыту, отансүйгіштікке, батырлыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Әдіс - тәсілдер: кубизм, топтық, жұптық жұмыс, сұра - жауап, рөлдік ойын
Пәнаралық байланыс: география, математика
Көрнекілігі: слайд, үлестірме, ватман, маркер, стикер,

Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі
Екі жұлдыз, бір тілек. Сабаққа тілек айту
Үй тапсырмасы
Ғажайып алаң ойыны
Сұрақтарға жауап бере отырып жаңа сабақтың тақырыбын табады.
Үш тілде мағлұмат алысы

Жаңа сабақ
Жоспар:
- Кир әскерінің басып кіруі
- Шырақтың ерлігі
- Александр Македонскийдің сақ еліне жорығы

Сақтар туралы не білеміз?
Сақтар
«Тәуелсіздік» ұғымын қалай түсінесіңдер?
Тәуелсіздік
Тәуелсіздік! Осы киелі ұғымды ата – бабаларымыз ғасырлар бойы, асыл арманы, азаттық жолында құрбан болған талай боздақтардың ұрпақтарына қалдырған аманаты екені сөзсіз. Елбасымыз Н. Назарбаев «Халық кешпейтін бір – ақ нәрсе бар: ол елдің басына зарықтырып бақ болып қонған бақыт құсы – Тәуелсіздіктен айырылғанды кешпейді» деп айтуы да бекерден-бекер емес

Тәуелсіздік жолында біздің аға – апаларымыз да өз өмірлерін құрбан етті. Олар кімдер? Білеміз бе? (Оқушылар пікірі тыңдалады) Олардың есімі алтын әріптермен жазылып, мәңгілік тарихта, біздің жадымызда қалмақ.

Осындай ержүрек, қайраткер, батыл қолбасшылар сақ тайпаларында болған.

Олар ел тәуелсіздігі үшін күрескен. Өз елінің тәуелсіздігін алу үшін елін, жерін, дұшпандарынан алып қалу үшін ерліктерін көрсете отырып, батыл да ержүрек атанған сақ көсемдері де болды.

Сақ қоғамында әйелдерді құрметтеп, қастерлеген, сыйлаған. Сақ әйелдері тайпа көсемдері де болып сайланған. Мысалы, сақтарды жұбайының өлімінен кейін патшайым Томирис басқарды. Ежелгі деректердің бірінде сақтардың үйленуі туралы, «егер сақ жігіті қызға үйленгісі келсе, онымен әуелі күш сынасуы керек. Қыз еңсе, жігіт оның тұтқыны болып есептеледі. Тек жеңген жігіт оған өз билігін жүргізе алады» деп жазылған

Қосымша деректер.
Бірінші «Алтын киімді адам» Есік қорғанынан табылған. Б. з. б. ІV ғасыр жәдігері. Зерттеуші археолог - ғалым Кемал Ақышев.
«Алтын киімді адам» сақ елінде өз заманына сай өркениеттің болғандығын дәлелдейді. Қазіргі таңда бұл бейне Қазақстанның егемендігінің рәмізіне айналып, Республика алаңында ұлттығымызды асқақтатып тұр. Ал сақ жауынгерінің бөркінде бейнеленген қанатты тұлпар елтаңбадан орын тапқан.
Екінші «Алтын киімді адам» 1999 жылы Атырау өңіріндегі Аралтөбе қорғанынан табылды. Б. д. д. ІІІ Ғ. жәдігері деп шамаланған бұл «Алтын адам» ғалымдардың айтуынша, сарматтардың көсемі. Оған дәлел – көсемнің өзімен бірге жерленген болат семсері. Аралтөбедегі «Алтын адамды» тапқан белгілі археолог - ғалым Зейнолла Самашев. Үшінші «Алтын киімді адам» 2003 жылы Шығыс Қазақстан облысы Зайсан ауданы Шілікті жазығындағы көне қорғаннан табылды. Бұл жәдігерді тапқан археологиялық экспедицияның жетекшісі, археолог - ғалым Әбдеш Төлеубаев.

Жоспар бойынша бейнебаян арқылы сабақ түсіндіру
Топтық жұмыс:
1 - топ: Постер қорғау
2 - топ: Әңгімені аяқтау
3 - топ: Ролдік ойын
Сәйкестендіру тесті
Томириске мінездеме

«Түртіп алу» стратегиясы (тақырып ішінде кездескен сөздер)
Томирис – сақ патшайымы
І Дарий – парсы патшасы
Спаргапис – Томиристің ұлы
Ескендір Зұлқарнайын – ұлы грек қолбасшысы
Шырақ – сақ бақташысы
Гобри – парсылардың қарт қолбасшысы
Кир – парсы патшасы

Кубизм әдісі бойынша сұраққа жауап беру
Тест тапсырмасы
Сабақты қорытындылау
Кім жүйрік математикалық ойын
519 - 490 - 4 -......(25)
519 жыл
490 жыл
4 ғасыр
25 жыл

Биыл тәуелсіздік алғанымызға 25 жыл
Бағалау «Алма ағашы» әдісі
Жасыл, қызыл, сары түсті алмалар арқылы бағаланады
Үйге тапсырма
Тақырыпты оқып келу
Теңдесі жоқ тәуелсіздік эссе жазу.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 114
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 114
Роботтар: 3
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика