Білімділер поралы

Бердібек Соқпақбаевтың «Менің атым Қожа» повесі

Сабақтың тақырыбы: Бердібек Соқпақбаевтың «Менің атым Қожа» повесі. «Түбінде адам болатын бала».
Көпір тапсырмалары 1. Бердібек Соқпақбаев кім?
Жауабы: Қазақ әдебиетінде өзіндік орны бар қаламгер, дарын иесі, балалар жазушысы.
2. Айтуға ықшам, құлаққа жағымды, мағына жағынан да жоғары идеялы есімдер деп қай есімдерді айтуға болады?
Жауабы: Мұрат, Болат, Ербол, Бақыт деген аттар мағына жағынан да жоғары идеялы есімдер деп атауға болады.
3. Қожа қандай бала?
Жауабы: Қожа соншалықты бұзық бала емес. Оны бұзатын Сұлтан деген өзінен үлкен бала. Қожа қиялшыл, сезімтал, зерек бала.
ІІ кезең ( топтық жұмыс) жаңа сабақты өз бетімен меңгерту тапсырмалары.

Теориясы: «Білу» (кім?
Не? Қашан? қайда? не істеді?)
1. Қай сәт бейнеленген?
Төбемнен шатыр етіп жай түскендей болды. Не істерімді білмеген қалпымда орнымнан сүйретіліп түрегеле бердім. Маңдайымнан бұрқ етіп суық терім шығып кетті. Ох, шіркін - ай!
Жауабы: Орыс әдебиетінен Анфиса Михайловна А. Пушкиннің «Қысқы кеш» өлеңін жатқа сұрағандағы сәт.
2. Есікті аша бергенде, тынысым мүлде бітіп, жүрегімнің соғуы тоқтап қалғандай болды. Сол кездегі келбетім көлденең көзге тірі аруақ тәрізді қыбырлаған бірдеңеге ұқсар деймін.
Жауабы: Бақа оқиғасынан кейін апасына кездесер сәт.
3. Маңдайдан буым бұрқырап, есік алдына шықтым. Сәйбек көрінбейді. Омырауымды ағытып, желпініп, ойланып тұрмын. Не деп шешер екен? Мектептен шынымен - ақ шығара ма?
Жауабы: Педкеңес болып жатқан сәт.
4.. Тағы да мамам тұрып, басын изеп, мақұлдап, бірдеңе айтты. Анасының сөзі.
Жауабы: Шығарсаңдар, шығарыңдар мектептен! Кетсін қаңғып. Менің де жүйкемді жүн етіп құртып бітті бұл оңбаған!
5. Көк көз келіншек сатушыға не деп дауыстап жатыр?
Жауабы: Анау сұр кепкалы балаға бермеңіз. Ол кезексіз кіріп кетті.
6. Қожаның айтуы бойынша Жантас қандай бала?
Жауабы: Біреуді біреуге атыстырып, от тастап жүретін қу, сабақ үстінде сыбырлап сыпсыңдағыш, өзі тақтаға шыққанда көрінгенге құлақ түргіш бала.
7. Саған бұл жолы жолдама берілмейді. Екінші кезекте барасың.
-- Неге?
--«Неге болушы еді»- деп Майқанова қандай себеп айтты.
Жауабы: Барлық оқушыға бірден жетіспейді. Ал, екіншіден, ең әуелі біз
Лагерьге үлгілі, тәртіпті оқушыларды жібереміз.
8. Сабақты жақсы оқу - үлгілі оқушының бірінші белгісі. Мен осы тоқсанның ішінде қалай еткенде де озат оқушылардың қатарына қосылуым керек.
Ол үшін құпия кеңесте Қожа не істеймін деп шешті?
Жауабы: а) Сабақтан бір сағат та себепсіз қалмаймын.
ә) Үйге берілген тапсырманы мезгілінде орындап отырамын.

Теориясы: «Түсіну»
(неге? себебі? неліктен? не үшін?)
Неліктен Қожаның келбеті көлденең көзге тірі аруақ тәрізді қыбырлаған бірдеңеге ұқсады?
Себебі: Бұл сәтте ол бақа оқиғасынан кейін апасымен кездесетін еді.
Неліктен Қожа лагерге бара алған жоқ?
Себебі: Қожаға лагерге жолдама берілген жоқ. Жолдама үлгілі, тәртіпті оқушыларға берілетін еді.
Неліктен Қожа құпия кеңес жасады?
Себебі: Қожа үлгілі, тәртіпті оқушы болғысы келді.

Теориясы: «Талдау»(1. Салыстыр,
2. Айырмашылығы не - де? 3. Ұқсастығы неде?)
1. Венн диаграммасы арқылы Қожа мен Жантасты салыстыр.
Қожа
Ұқсастығы
Жантас
Теориясы: «Жинақтау» (қорытынды шығар, анықтама бер, мазмұнды жүйеле)
Жаңа тақырып бойынша Қожаның жағымды, жағымсыз жақтарын көрсет.
Жағымды жақтары
Жағымсыз жақтары

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
Білімділер порталына қандай бөлім жетіспейді?
Интернет дүкен (магазин)
Хабарландыру тақтасы
Онлайн оқыту бөлімі
форум
Тестілеу орталығы
Сайтта кім бар
Барлығы: 175
Қолданушылар: 2
Қонақтар: 173
Роботтар: 3
aiboll Sanat
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика